Witam wszystkich, kupiłem nie dawno Madzie 3 1,6D 90KM 2008r.
Mam taki problem:
Jechałem z Gdańska do Krakowa, po przejechaniu 300 KM samochód zgasł. Popatrzyłem przy silniku czy wszystko jest podłączone itd, po czym odpaliłem auto i przejechałem ok. 100 KM auto zgasło ponownie. Teraz da się jeździć ale powoli do ok 1000 obrotów, powyżej gaśnie.
Czy może ktoś miał taki problem?
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
MAZDA 3 1,6 D POMOCY !!!! Problem AUto gaśnie
Strona 1 z 1
stafik napisał(a):kupiłem nie dawno Madzie 3 1,6D 90KM 2008r.
Sprzedawali takie gdzieś 90 KM? Myślę że szukajka nie gryzie, podobnych problemów jest tu mnóstwo opisanych.
Madzia Forever :)
- Od: 5 lut 2007, 23:44
- Posty: 930
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: BYŁA M3 BK HB 1.6 Benzyna 2005/BYŁA 323 BG 1.3 Teraz nie ma nic :(
tak 1,6D 90KM ma po prostu inne oprogramowanie, silnik, turbina itd. takie samo jak przy 109KM. Model powstał z powodu powstania jakichś przepisów w Beneluxie (opłaty dla silników do 90KM i poniżej), podobnie jest z golfem 1,9 90KM(ten sam silnik co 105KM w większości przypadków, były też montowane stare 90KM), Komputer można przeprogramować.
rozwiązania mojego problemu szukałem, znalazłem tylko problem z gaśnięciem przy niskich obrotach (głównie w Mazda 6),
zastanawiam się czy po prostu nie jest to filtr paliwa???
dodam jeszcze jedną rzecz, Mazda jest z 07.2008r. (przebie 68 000 autentyk wpisy przy VIN) więc teoretycznie jest na gwarancji , dzwoniłem do serwisu powiedzieli, że gwarancja czynna ale ostatnio auto było na przeglądzie po przejechaniu 28 000 km a nie jak zalecane 20 000km, więc Mazda może nie chcieć naprawiać usterki, w przypadku dużego kosztu.
Proszę jeszcze raz o pomoc
Pozdrawiam
rozwiązania mojego problemu szukałem, znalazłem tylko problem z gaśnięciem przy niskich obrotach (głównie w Mazda 6),
zastanawiam się czy po prostu nie jest to filtr paliwa???
dodam jeszcze jedną rzecz, Mazda jest z 07.2008r. (przebie 68 000 autentyk wpisy przy VIN) więc teoretycznie jest na gwarancji , dzwoniłem do serwisu powiedzieli, że gwarancja czynna ale ostatnio auto było na przeglądzie po przejechaniu 28 000 km a nie jak zalecane 20 000km, więc Mazda może nie chcieć naprawiać usterki, w przypadku dużego kosztu.
Proszę jeszcze raz o pomoc
Pozdrawiam
- Od: 16 kwi 2011, 22:39
- Posty: 11
- Skąd: Lublin
- Auto: MAZDA 3 BK ,2008 1.6 90KM Diesel
Przyczyn może być wiele jak koledzy napisali, ale przerabiałem coś, co dawało objawy takie jak opisałeś. Uszkodzony był czujnik położenia wałka rozrządu. Konkretnie był pęknięty, bo jest w takim mądrym miejscu, że nie problem, aby jakiś kamień tam przygrzmocił. Ale najlepiej jedź na diagnostykę komputerową. 100% wyjdzie w czym problem.
Medium – Bozon Records Tour
7.12.2013 KRAKÓW klub Meta – koncert
http://www.youtube.com/watch?v=XHoUZqdku8E
7.12.2013 KRAKÓW klub Meta – koncert
http://www.youtube.com/watch?v=XHoUZqdku8E
dzięki za podpowiedzi :–)
a o to rozwiązanie problemu:
wstawiłem mazdzię do aso (ostatni m-c gwarancji) i na drugi dzień ją odebrałem. Okazało się, że zepsuł się czujnik przy pompie wtrysku paliwa :–) (nie wiem czy to ten sam co wyżej wymieniony),
dzięki wszystkim jeszcze raz
Pozdrawiam
a o to rozwiązanie problemu:
wstawiłem mazdzię do aso (ostatni m-c gwarancji) i na drugi dzień ją odebrałem. Okazało się, że zepsuł się czujnik przy pompie wtrysku paliwa :–) (nie wiem czy to ten sam co wyżej wymieniony),
dzięki wszystkim jeszcze raz
Pozdrawiam
- Od: 16 kwi 2011, 22:39
- Posty: 11
- Skąd: Lublin
- Auto: MAZDA 3 BK ,2008 1.6 90KM Diesel
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości