Cześć,
Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć w jaki sposób odpalić silnik z zapowietrzonym układem paliwowym? Wszystko jest sprawne, tylko po zdjęciu przewodu dolotowego paliwa uruchomiłem silnik i się zapowietrzyło... Teraz kręcę, kręecę i nic.
Z góry dziękuję za pomoc
Zapowietrzony układ paliwowy?
Strona 1 z 1
kwiatek300 napisał(a):po zdjęciu przewodu dolotowego paliwa
Do filtru paliwa???
Bo jeśli tak to najprawdopodobniej będziesz musiał zalać paliwem tenże filtr, robi się to tak w filtrze zarówno plastikowym jak i metalowym jest plastikowa śruba o napędzie torx w kształcie "gwiazdki" trzeba ją odkręcić i wyciągnąć, wziąć strzykawkę w miarę duża przytrzymać od spodu palcem żeby paliwo, które będziesz wlewał nie wylało się i zalać aż do pełna poczym zakręcić.
Ja po takiej operacji musiałem jeszcze kręcić jakąś 1'-1,5'
- Od: 23 sty 2009, 21:53
- Posty: 31
- Skąd: Sucha Beskidzka

Uffff, na szczęście sprawa została załatwiona pomyślnie. Już się trochę bałem o pompę i wtryski. Kolega uprosił swojego znajomego mechanika aby mi pomógł mimo święta. Facet na wstępie powiedział iż o pompę można być spokojnym (kamień z serca....), psiuknął jakimś sprayem do wlotu powietrza i odkręcił przewód od wtryskiwacza i kazał mi odpalać. Kiedy zaczęła z niego lecieć ropa przykręcił go z powrotem i samochód odpalił po kilku sekundach.Cała operacja trwała może 5 minut. Przesrzegam jednak innych – po całkowitym opróżnieniu układu paliwowego odpalić nie jest łatwo.
Dzięki za zaintersowanie moim problemem
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 19 gru 2008, 23:43
- Posty: 4
- Auto: MAZDA 3, 2005 Diesel
Witam!
Podpinam się do tematu; mam tylko jedną uwagę, ponieważ po wymianie filtra paliwa układ się zapowietrzył
, po odpowietrzeniu układu wszystko hulało jak trzeba... ALE:
-spalanie było zwiększone;
-dziwny biały dymek spod korka oleju na silniku;
Więc po przeglądnięciu forum i różnych odpowiedzi pognałem autko do ASO... (zaznaczam że autko chodziło bez zarzutu oprócz w/w objawów) no i serwisant podpiął do kompa mazdzie i zrobił test przelewowy wtrysków;
Błędy jakie wywaliło to :
P0089-21
P1180-21
P2002-21
P242F-21
P2455-21
Błędy usunięto ... i zaczęła się moja droga przez mękę:
2 dni autko paliło po czym padło (powietrze w przewodach paliwowych)
zapiąłem gruchę na odpływ przelewowy odpowietrzyłem, po czym znowu 2 dni i padło;
wczoraj wymieniłem oringi na zasilaniu i odpływie w filtrze paliwa i na przelewowych i autko zagadało, ale rano już nie:(
Pytanie: Czy koleś jak coś grzebał przy tym teścnie przelewowym mógł coś s.....ć?
POMOCY!
Podpinam się do tematu; mam tylko jedną uwagę, ponieważ po wymianie filtra paliwa układ się zapowietrzył
-spalanie było zwiększone;
-dziwny biały dymek spod korka oleju na silniku;
Więc po przeglądnięciu forum i różnych odpowiedzi pognałem autko do ASO... (zaznaczam że autko chodziło bez zarzutu oprócz w/w objawów) no i serwisant podpiął do kompa mazdzie i zrobił test przelewowy wtrysków;
Błędy jakie wywaliło to :
P0089-21
P1180-21
P2002-21
P242F-21
P2455-21
Błędy usunięto ... i zaczęła się moja droga przez mękę:
2 dni autko paliło po czym padło (powietrze w przewodach paliwowych)
zapiąłem gruchę na odpływ przelewowy odpowietrzyłem, po czym znowu 2 dni i padło;
wczoraj wymieniłem oringi na zasilaniu i odpływie w filtrze paliwa i na przelewowych i autko zagadało, ale rano już nie:(
Pytanie: Czy koleś jak coś grzebał przy tym teścnie przelewowym mógł coś s.....ć?
POMOCY!
-
bluedragon
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość