Zapowietrzony układ paliwowy?

Postprzez kwiatek300 » 14 sie 2009, 17:18

Cześć,
Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć w jaki sposób odpalić silnik z zapowietrzonym układem paliwowym? Wszystko jest sprawne, tylko po zdjęciu przewodu dolotowego paliwa uruchomiłem silnik i się zapowietrzyło... Teraz kręcę, kręecę i nic.
Z góry dziękuję za pomoc
Początkujący
 
Od: 19 gru 2008, 23:43
Posty: 4
Auto: MAZDA 3, 2005 Diesel

Postprzez tondyra83 » 14 sie 2009, 20:56

kwiatek300 napisał(a):po zdjęciu przewodu dolotowego paliwa

Do filtru paliwa???
Bo jeśli tak to najprawdopodobniej będziesz musiał zalać paliwem tenże filtr, robi się to tak w filtrze zarówno plastikowym jak i metalowym jest plastikowa śruba o napędzie torx w kształcie "gwiazdki" trzeba ją odkręcić i wyciągnąć, wziąć strzykawkę w miarę duża przytrzymać od spodu palcem żeby paliwo, które będziesz wlewał nie wylało się i zalać aż do pełna poczym zakręcić.
Ja po takiej operacji musiałem jeszcze kręcić jakąś 1'-1,5'
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 sty 2009, 21:53
Posty: 31
Skąd: Sucha Beskidzka

Postprzez kwiatek300 » 15 sie 2009, 19:09

<glupek2>
Uffff, na szczęście sprawa została załatwiona pomyślnie. Już się trochę bałem o pompę i wtryski. Kolega uprosił swojego znajomego mechanika aby mi pomógł mimo święta. Facet na wstępie powiedział iż o pompę można być spokojnym (kamień z serca....), psiuknął jakimś sprayem do wlotu powietrza i odkręcił przewód od wtryskiwacza i kazał mi odpalać. Kiedy zaczęła z niego lecieć ropa przykręcił go z powrotem i samochód odpalił po kilku sekundach.Cała operacja trwała może 5 minut. Przesrzegam jednak innych – po całkowitym opróżnieniu układu paliwowego odpalić nie jest łatwo.

Dzięki za zaintersowanie moim problemem
:]
Początkujący
 
Od: 19 gru 2008, 23:43
Posty: 4
Auto: MAZDA 3, 2005 Diesel

Postprzez mtaranti » 20 sie 2009, 23:07

przerobiłem juz u siebie temat zapowietrzenia.
gdyby ktoś potrzebował pomocy zapraszam na tel.604 576 933.
pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2004, 00:15
Posty: 277
Skąd: zamość
Auto: 3 BK 1,6 CITD 119 km
B2500 1997r. 79km
SIGNUM FL 1,9 150km

Postprzez bluedragon » 9 mar 2012, 12:16

Witam!
Podpinam się do tematu; mam tylko jedną uwagę, ponieważ po wymianie filtra paliwa układ się zapowietrzył :(, po odpowietrzeniu układu wszystko hulało jak trzeba... ALE:
-spalanie było zwiększone;
-dziwny biały dymek spod korka oleju na silniku;
Więc po przeglądnięciu forum i różnych odpowiedzi pognałem autko do ASO... (zaznaczam że autko chodziło bez zarzutu oprócz w/w objawów) no i serwisant podpiął do kompa mazdzie i zrobił test przelewowy wtrysków;
Błędy jakie wywaliło to :
P0089-21
P1180-21
P2002-21
P242F-21
P2455-21
Błędy usunięto ... i zaczęła się moja droga przez mękę:
2 dni autko paliło po czym padło (powietrze w przewodach paliwowych)
zapiąłem gruchę na odpływ przelewowy odpowietrzyłem, po czym znowu 2 dni i padło;
wczoraj wymieniłem oringi na zasilaniu i odpływie w filtrze paliwa i na przelewowych i autko zagadało, ale rano już nie:(
Pytanie: Czy koleś jak coś grzebał przy tym teścnie przelewowym mógł coś s.....ć?
POMOCY!
bluedragon
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323