Czy przy próbie wypalania DPF brudzi sie EGR i należy wymienić olej?
Strona 1 z 1
Czy przy próbie wypalania DPF brudzi sie EGR i należy wymienić olej? Pytam ponieważ mechanik próbował mi wypalić na programie ale nie udało się i spaliny leciały przodem na początku układu wylotowego uciekały, znalazły sobie ujście – generalnie sadza się cofała. Musiałam go usunąć i wgrać mapę, troszeczkę mi kopci na wyższych obrotach na czarno i myślę o EGR choć na zimnym słyszę stukanie wtrysku i jakby przelewał to na wyższych obrotach puszczał by dymka, wykręcenie EGRU w mojej Madzi jest problematyczne stwierdził mechanik silnik 143 KM RF7J . Jest ktoś kto to robił i demontował EGR w tym silniku proszę o jakąś instrukcję.
- Od: 2 lip 2017, 16:03
- Posty: 5
- Auto: Mazda 3 2.0 143 KM rok 2008 RF7J
Myślę że nie obejdzie się bez wyciągnięcia wtrysków i sprawdzenia który lekko klepie i ma nieszczelność, przykopcenie przy dodawaniu gazu to chyba nie spalone paliwo ???
- Od: 2 lip 2017, 16:03
- Posty: 5
- Auto: Mazda 3 2.0 143 KM rok 2008 RF7J
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości