Szanowni forumowicze mam pytanie dotyczące turbiny w Waszych Mazdach. Jestem po regeneracji mojego turbo i po jej założeniu ewidentnie czuję, że auto zbiera się gorzej w porównaniu z poprzednią turbiną. Proszę o informację, przy jakim zakresie obrotów czuć u Was, że turbo zaczyna dobrze pompować i auto przyspiesza? U mnie na chwilę obecną jest wyczuwalne od około 2000-2200 tys obrotów więc wydaje mi się, że to dość późno.
Jutro jadę do mechanika, który regenerował turbo dlatego oczywiście poproszę go o sprawdzenie ale chciałbym uzyskać jakieś informację od innych użytkowników tego silnika.
Mazda 3BK 2.0 DIESEL RF-7J turbo
Strona 1 z 1
U mnie podobnie... poza tym niedobrze tak cisnąc przy niższych obrotach
- Od: 10 paź 2014, 14:13
- Posty: 44
- Auto: Mazda 3 BK, 2.0 Diesel, 2008, RF7J, 143 Koni.
Dzięki za odpowiedź. Wiadomo, gdy turbo jest zimne i z niskich obrotów nie daję w palnik, ale wcześniej wszystko działało inaczej. Po szybkiej diagnozie u mechanika wyszło, że ciśnienie w turbinie na wolnych obrotach powinno wynosić tyle co atmosferyczne a u mnie jest o połowę niższe, wystarczy dodać delikatnie gazu i ciśnienie się wyrównuje. Muszę oddać auto na dłużej i dokładnie to sprawdzą bo podejrzenie padło na układ podciśnienia. Dam znać jaki będzie finał sprawy.
Zaczyna jechać od około 1700 obrotów.
Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości