Mazda3 2.0 MZR-CD 143KM – koło dwumasowe

Postprzez widmo82 » 8 lis 2013, 22:40

W temacie uszkodzonego koła 2m powiem tylko, ze jestes jedna z pierwszych osob na tym forum, ktore mialyby miec z nim problem.
Moderator "3BK" -Paweł
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 26 paź 2008, 10:23
Posty: 3600 (81/142)
Skąd: Radom
Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008

Postprzez tomek-waw » 18 lis 2013, 23:33

flipsunders napisał(a): Silnik był poddany chiptuningowi w momencie zakupu.

Trzeba było od razu myśleć o sztywnym kole. Ale zapewne Ci o tym nie powiedzieli.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2011, 01:34
Posty: 1931 (2/7)
Skąd: Wwa
Auto: GTI MK7 380KM/520Nm
Była, M3 Kintaro 2.0 LF 161KM/182Nm

Postprzez marcin255 » 18 lis 2013, 23:38

Auto:MAZDA 3 MZR KINTARO

To chyba silnik MZR-CD
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez Pioteq25 » 13 sty 2014, 18:48

flipsunders napisał(a):1000 – 1200 obrotów i mocnym dodaniu gazu

Jak przy tak niskich obrotach dajesz w palnik, to dwu masa szybko powie pa pa <glupek2>
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 19:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez vincediamond » 23 maja 2014, 19:23

img_20140518_160921-web(1).jpg
Zdjecie rf7j bez miski olejowej
Podepne sie pod temat.
Kupilem Mazde 3 2.0 Diesel 143 bhp Sport RF7J, 2008, przebieg 40 tysiecy mil. Naturalnie, wiedzialem, ze za te pieniadze nie da rady kupic auta w pelni sprawnego w tym przebiegu i roczniku.
Auto, procz palacych sie kontrolek silnika, kontroli trakcji, DPF i poziomowania swiatel ma jeden powazniejszy defekt. Stuka. Cos stuka w silniku. Dostaje tez wibracji na biegu jalowym i przy wolnych obrotach, tak do 2000. Wyzej jakby ustaje i chodzi stabilnie. Pierwsze podejrzenia padly na panewke, wiec sprawdzamy olej razem z korkiem zlewu czysto, zadnych drobinek metalu. Oleju nie ma, wiec miska olejowa w dol. Czysto, smok olejowy jak nowka. No i zdziwko, panewek nie widac, jest jakas jakby oslona posrednia miedzy blokiem silnika a miska olejowa. KIlka srub i ciagniemy w dol. Nic. Szukamy czy czegos nie ominelismy i ciagniemy w dol. Nic. Mocujemy sie kilka godzin, kminimy i szukamy w necie czy trzeba zdjac skrzynie zeby sie tam dostac. 0 info. No nic, na ile sie udalo pomacalismy panewki i obejrzylismy bebechy, wszystko sztywno i git. Zlozylismy do kupy, cyknalem fote i teraz pytanie, Jak to zdjac? Po dluzszych dyskusjach, stwierdzilismy, ze moze to byc dwumas, szczegolnie, ze pukanie jest glosniejsze po wcisnieciu sprzegla. Filmik: http://youtu.be/7Kj-OZNiI8g. W zalaczniku fota dolu, robiona klapkiem, sorry za jakosc. Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 23 maja 2014, 18:48
Posty: 4
Auto: Mazda 3 2.0 143 bhp diesel. RF7J rok produkcji 2008 wersja Sport. Czarny metalik, angielska wersja.

Postprzez sheller80 » 23 maja 2014, 22:26

Czesc rozumie ze odkreciłes metalowa miske oleju i teraz chcesz odkrecic karter aluminiowy ,jest on przykrecony tymi samymi srubami co miska ,oprócz nich po zdjeciu miski masz sruby na poprzeczkach i sa jeszcze ukryte pomiedzy skrzynia biegów a silnikiem te pewnie które ci trzymaja musisz namierzyc je przez otwory miedzy skrzynia a silnikiem :)
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2014, 12:59
Posty: 266 (0/3)
Skąd: Łańcut / Podkarpacie
Auto: Mazda 6 GY 2006r RF7J

Postprzez vincediamond » 23 maja 2014, 22:49

Uuu dzięki wielkie, tylko doprecyzujemy teraz. Te które sa w środku silnika na poprzeczkach odkrecilem. Te oczywiste na zewnątrz skrzyni biegów wokoło również. I teraz rozumiem, że jeszcze od środka silnika w kierunku skrzyni są jakieś do których musze się dostać poprzez otwory w tym aluminiowym karterze, pomiędzy tymi blachami które są w środku zalane olejem? Mam nadzieje, ze czaisz, wszystkie śruby które nie są brudne w oleju odkrecilem. Te które są brudne w oleju w poprzeczkach tez. I teraz rozumiem, że do skrzyni jest to przykrecone brudnymi śrubami w oleju które są powyżej tych śrub od poprzeczek, ukryte w głębi? Pozdrawiam

ps. czy to http://www.ebay.co.uk/itm/Cyclo-C-999-G ... 338bef11d5 bedzie dobre jako uszczelnienie? Dzieki za pomoc
Początkujący
 
Od: 23 maja 2014, 18:48
Posty: 4
Auto: Mazda 3 2.0 143 bhp diesel. RF7J rok produkcji 2008 wersja Sport. Czarny metalik, angielska wersja.

Postprzez Pioteq25 » 24 maja 2014, 09:15

Silikon znajdź sobie inny – olejoodporny.
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 19:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez vincediamond » 24 maja 2014, 11:16

Ziomeczku, a przeczytałeś co napisałem czy tylko na obejrzenie filmu na YouTube było Cię stać?

Dopisano 24 maja 2014, 12:17:

Hahaha, sam z siebie zrobiłem debila. Przeczytałem silnik a napisałeś silikon co zupełnie zmienia postać rzeczy. Zwracam honor, polecacie coś konkretnego do uszczelnienia?
Początkujący
 
Od: 23 maja 2014, 18:48
Posty: 4
Auto: Mazda 3 2.0 143 bhp diesel. RF7J rok produkcji 2008 wersja Sport. Czarny metalik, angielska wersja.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323