Podkładki pod wtryskami, wymiana
Pamek napisał(a):U mnie smok byl czyszczony 4tys. temu. Teraz bede wymienial podkladki pod wtryskami bo dymi spod korka. Mam pytanie czy musze jeszcze raz czyscic smoka, czy nie trzeba
powinieneś był zrobić to w odstępie 0 km – smoka nie musisz czyścic, jak się nie zasyfił, ale zdjąć michę i sprawdzić czy rzeczywiście, to jak najbardziej wskazane
- Od: 10 sty 2011, 00:23
- Posty: 242
- Skąd: Rawa Mazowiecka
- Auto: M6 GY 2004 CiTD HP /Impression
Citroen C4 1.6 HDI
Seat Inca 1.9 D 1Y
Tak wiem. Tylko dowiedzialem sie dopiero po tym jak wymienilem olej. To nic stawiam do ASO : wymiana podkladek, wymiana uszczelki pod pokrywa zaworow, kalibracja wtryskow, czyszczenie smoka (dmucham na zimne) no i wymiana oleju. Mam nadzieje ze madzia mi sie odwdzięczy.
- Od: 25 paź 2010, 08:21
- Posty: 224
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda 6 GY 2.0 RF5C 136km 03r.
Pamek napisał(a):(...)To nic stawiam do ASO : wymiana podkladek, wymiana uszczelki pod pokrywa zaworow,
ASO w Kielcach: podkładki 4szt. 80zł, uszczelka do klawiatury 80zł, wymiana podkładek 180zł = 340zł. Czy nadal chcesz zlecić wykonanie wszystkich wymienionych przez Ciebie czynności Autoryzowanej Stacji Obsługi Mazda?
I mnie ta przypadłośc dopadła tzn wymiana podkładek pod wtryskami.
I tutaj mam problemik
Wykręciłem mocowanie wtrysków ( 1 i 2), wtrysk 1 zdemotowałem( pod nim wypaliła sie podkładka(stary typ.tzw. kwiatuszek)), natomiast 2 wtrysku za nic, nie moge wyciągnąć!!!
Obraca się w lewo i prawo ale w góre za nic. Podważałem breszką ale ani drgnie.
Macie jakiś "patent" żeby wyciągnąć???
Wobec tego 3 i 4 nawet nie próbuję na razie ruszać.
I tutaj mam problemik

Wykręciłem mocowanie wtrysków ( 1 i 2), wtrysk 1 zdemotowałem( pod nim wypaliła sie podkładka(stary typ.tzw. kwiatuszek)), natomiast 2 wtrysku za nic, nie moge wyciągnąć!!!
Obraca się w lewo i prawo ale w góre za nic. Podważałem breszką ale ani drgnie.
Macie jakiś "patent" żeby wyciągnąć???
Wobec tego 3 i 4 nawet nie próbuję na razie ruszać.
qzym napisał(a):I mnie ta przypadłośc dopadła tzn wymiana podkładek pod wtryskami.
I tutaj mam problemik
Wykręciłem mocowanie wtrysków ( 1 i 2), wtrysk 1 zdemotowałem( pod nim wypaliła sie podkładka(stary typ.tzw. kwiatuszek)), natomiast 2 wtrysku za nic, nie moge wyciągnąć!!!
Obraca się w lewo i prawo ale w góre za nic. Podważałem breszką ale ani drgnie.
Macie jakiś "patent" żeby wyciągnąć???
Wobec tego 3 i 4 nawet nie próbuję na razie ruszać.
Ja tak miałem z 4 wtryskiem. Magicy z aso zalali jakąś chemią, auto stało z tym specyfikiem ok 3 dni i wtrysk "wyszedł" bez problemu.
- Od: 15 maja 2010, 16:50
- Posty: 28
- Skąd: Siemiatycze
- Auto: MAZDA 6 2.0D (136KM)
MAXIMUS9293418 napisał(a):SUCHAJCIE JA NIEDAWNO KUPIEM MAZDE 6 Z 2003 BYO PADNIETE TURBO WIEC JE WYMIENIEM DOSTAA LEPSZEGO KOPA ALE TO JESZCZE NIE TO NA WOLNYCH OBTOTACH NIE MA ODEJSCIA TAK WIEC JAK PO ZWOLNIENU W ZAKRET I WRZUCENIU DRUGIEGO BIEGU NIE MA SIY PODJECHAC POD WZNIESIENIE GDZIE WCZESNIEJ PODJEZDZAEM POD NIE ZWYKYM DISLEM BEZ PROBLEMU . APROPO U MNIE TEZ DMUCHA POWIETRZEM Z POD KORKA OLEJU NIE WIEM CO TO MOZE BYC MOZE MACIE JAKIES POMYSY Z GRY DZIEKUJE I CZEKAM NA SZYBKA ODPOWIEDZ
wyłącz caps lock`a, powinno pomóc

- Od: 10 sty 2011, 00:23
- Posty: 242
- Skąd: Rawa Mazowiecka
- Auto: M6 GY 2004 CiTD HP /Impression
Citroen C4 1.6 HDI
Seat Inca 1.9 D 1Y
Witam , sorry za odgrzewanie tematu ale..
Mam problemy jak powyżej tj" bialy, szary "dym pokazujący się także po odkręceniu korka wlewu oleju.
Jakie podkładki kupić , ma ktoś namiar na jakieś (w necie)
Na alle znalazlem takie :
http://allegro.pl/podkladki-pod-wtryski ... 15125.html
Z góry Dziękuje : )
Mam problemy jak powyżej tj" bialy, szary "dym pokazujący się także po odkręceniu korka wlewu oleju.
Jakie podkładki kupić , ma ktoś namiar na jakieś (w necie)
Na alle znalazlem takie :

Z góry Dziękuje : )
- Od: 10 lis 2010, 12:45
- Posty: 22
- Skąd: Serock, woj. mazowieckie
- Auto: Mazda 6 CiTD kombi , 2.0 121KM
Sorki przeniosłem pytanie do wątku (bierze olej), a tutaj, żeby było coś na temat to tylko napiszę taką ciekawostkę dla wahających się co do wymiany podkładek, nie tylko przestało dymić, ale również – można popatrzeć na moje staty – po wymianie spalanie spadło o ok. 0,5 litra.
Ostatnio edytowano 28 mar 2011, 18:43 przez luke_mazda_, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 7 paź 2010, 15:58
- Posty: 30
- Auto: M6 2.0 DI 136hp
Witam..To znów ja.
Znacie/możecie polecić jakiś warsztat w Warszawie lub w jej północnych okolicach.
Chodzi mi o wymianę podkładek i czyszczenie smoka , wraz z orientacyjnym kosztem ^ ^
Z góry Dziękuje i Pozdrawiam forumowiczów.
Znacie/możecie polecić jakiś warsztat w Warszawie lub w jej północnych okolicach.
Chodzi mi o wymianę podkładek i czyszczenie smoka , wraz z orientacyjnym kosztem ^ ^
Z góry Dziękuje i Pozdrawiam forumowiczów.
- Od: 10 lis 2010, 12:45
- Posty: 22
- Skąd: Serock, woj. mazowieckie
- Auto: Mazda 6 CiTD kombi , 2.0 121KM
Ktoś wie kiedy mazda zmieniła podkładki w silnikach mzr? Moja jest z 2006 143KM DPF i zastanawiam się, czy ma jeszcze te stare "kwiatuszki", czy już nowsze?
Na razie ma zrobione tylko 90tys i spod korka czysto. Zamówiłem nowe podkładki i przy rozrządzie wymienię je dla świętego spokoju.
Na razie ma zrobione tylko 90tys i spod korka czysto. Zamówiłem nowe podkładki i przy rozrządzie wymienię je dla świętego spokoju.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość