Podkładki pod wtryskami, wymiana

Postprzez Steve » 28 wrz 2011, 17:12

rbrt napisał(a):Witam,
dzwoniłem dziś na Buraczaną w Wrocławiu w sprawie wymiany podkładek. Komplet: podkładki, kalibracja, robocizna, pokrywa ma kosztować 650 zł. Orientują się czy to w miarę rozsądna cena?


Kalibracja czego ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2005, 19:15
Posty: 357 (12/15)
Skąd: IP33 BSE
Auto: mat + 3.4L V6 :-8

Postprzez rbrt » 28 wrz 2011, 17:24

Kalibracja wtrysków
rbrt
 

Postprzez maselek » 28 wrz 2011, 19:48

rbrt napisał(a):Witam,
dzwoniłem dziś na Buraczaną w Wrocławiu w sprawie wymiany podkładek. Komplet: podkładki, kalibracja, robocizna, pokrywa ma kosztować 650 zł.

Podkładki (u Rikiego) – 50
Uszczelka – 65
Kalibracja ASO – 150 lub 200 nie pamiętam dokładnie

rbrt napisał(a):Orientują się czy to w miarę rozsądna cena?

Robocizna – ponad 300pln => moim zdaniem drogo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2008, 20:51
Posty: 523 (1/2)
Skąd: E£K
Auto: M6' GH 2.0 Pb

Postprzez Steve » 28 wrz 2011, 23:26

rbrt napisał(a):Kalibracja wtrysków

Jesli nie zmienisz kolejnosci (tzn. nie wymieszasz ich) to kalibracja IHMO nie jest konieczna.
Więc jest to raczej kalibracja ceny, nie wtrysków. <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2005, 19:15
Posty: 357 (12/15)
Skąd: IP33 BSE
Auto: mat + 3.4L V6 :-8

Postprzez sonsieno » 30 wrz 2011, 15:34

Witam
Czy grubość podkładek pod wtryski jest ważna?
Ja zakupiłem na allegro podkładki "bez rantu" nieoryginalne ale sprzedający zapewniał że pasują do RF5C
czyli do mazdy6 136km. Podkładki są ciut grubsze niż oryginalne. Czy będą pasować?
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2009, 10:20
Posty: 118
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 5 2007r. 2.0 benzyna

Postprzez chmooreck » 30 wrz 2011, 17:43

masz link do aukcji ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2008, 18:37
Posty: 1121 (0/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: M3 BP '19 2.0 180KM
M3 BM '14 2.0 120KM

Postprzez sonsieno » 1 paź 2011, 09:27

Forumowicz
 
Od: 13 sie 2009, 10:20
Posty: 118
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 5 2007r. 2.0 benzyna

Postprzez sonsieno » 1 paź 2011, 09:30

A na tej aukcji są nawet pokazane rozmiary podkładek – takie same jak te które mam.
http://allegro.pl/podkladki-pod-wtryski-mazda-diesel-sprawdzone-i1798449556.html
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2009, 10:20
Posty: 118
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 5 2007r. 2.0 benzyna

Postprzez maselek » 1 paź 2011, 10:04

PORADNIK napisał(a): Wymiary podkładki pod wtryskiwacze.
Średnica podkładki: 15,25 mm (stara z rantem miała 15,95)
Średnica otworu wewnętrznego: 7,35 mm
Grubość podkładki: 2 mm
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2008, 20:51
Posty: 523 (1/2)
Skąd: E£K
Auto: M6' GH 2.0 Pb

Postprzez Barteq0014 » 1 paź 2011, 20:38

Czym można wyczyścić gniazda wtrysków?Nie mam skąd dostać frezu.Coś com słyszalem,że filcem ulożonym jak frez.Jakieś pomysły?

sonsieno napisał(a):A na tej aukcji są nawet pokazane rozmiary podkładek – takie same jak te które mam.
http://allegro.pl/podkladki-pod-wtryski-mazda-diesel-sprawdzone-i1798449556.html


To przypadkiem nie sprzedaje MazVagTech z Mysłowic?

pozdr.
Obrazek[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2011, 21:57
Posty: 179
Skąd: Wrocław
Auto: Była:
Mazda 6 '03 GY
2.0 RF5C 136KM ;
Jest:
Mazda 6 '08 GY
2.0 LF 147KM AT
Mazda 6 '03 GY
2.0 RF5C CITD 121KM ;

Postprzez sonsieno » 1 paź 2011, 21:52

Więc te które pokazałem w aukcji są dobre czy nie??
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2009, 10:20
Posty: 118
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 5 2007r. 2.0 benzyna

Postprzez bieski » 1 paź 2011, 21:55

Barteq0014 napisał(a):To przypadkiem nie sprzedaje MazVagTech z Mysłowic?


Bo Mysłowice to odrazu MazVagTech? Oni tam raczej nie maja czasu na takie pierdoły :)
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez Barteq0014 » 1 paź 2011, 22:15

A ok ;D
Jak wyczyscic te gniazda wtryskow ?
Obrazek[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2011, 21:57
Posty: 179
Skąd: Wrocław
Auto: Była:
Mazda 6 '03 GY
2.0 RF5C 136KM ;
Jest:
Mazda 6 '08 GY
2.0 LF 147KM AT
Mazda 6 '03 GY
2.0 RF5C CITD 121KM ;

Postprzez joeblack » 15 paź 2011, 17:51

Witam
Mam następujący problem: wyjmowałem niedawno dwa wtryskiwacze (trzeci i czwarty) aby je podmienić gdyż przelewały trochę za dużo. Wtryskiwacze które zamontowałem zamiast nich okazały się jednak jeszcze gorsze – auto nie jechało zbyt ciekawie. Wsadziłem więc z powrotem swoje stare wtryski.
Założyłem je na takich podkładkach:
http://allegro.pl/podkladki-pod-wtryski-mazda-diesel-sprawdzone-i1858912004.html
Podczas wyjmowania moich wtrysków w jednym z nich delikatnie zaczął się wykręcać ten srebrny talerzyk u góry. skręciłem go do tej pozycji w jakiej był i poskładałem wszystko dokładnie do kupy.
Z początku silnik pracował tak jak przed całą tą operacją jednak po przejechaniu około 30km zaczął delikatnie szarpać, zwłaszcza w okolicach 2000 obrotów, mam wrażenie jakby nie do końca pracował jeden cylinder. Na biegu jałowym niby pracuje równo ale mam wrażenie że to nie to... Przelewy wypadają dokładnie tak samo jak przed całym zabiegiem, nie rozumiem co może być nie tak.
Ktoś ma jakiś pomysł??
joeblack
 

Postprzez joeblack » 15 paź 2011, 17:53

Chcę jeszcze dodać że oprócz szarpania auto jest wyraźnie zamulone i nie przyspiesza tak jak kiedyś.
joeblack
 

Postprzez Grzyby » 15 paź 2011, 19:11

joeblack napisał(a):Wtryskiwacze które zamontowałem zamiast nich okazały się jednak jeszcze gorsze – auto nie jechało zbyt ciekawie.

Wymieniłeś je razem z kabelkami? (numery na wtrysku były takie same jak na kabelku?) Bo jak nie to nic dziwnego że nie było dobrze.
Poczytaj poradnik.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez joeblack » 15 paź 2011, 19:50

Oczywiście że wymieniłem z kabelkami o tych samych numerach
joeblack
 

Postprzez andreasz » 16 paź 2011, 20:37

w uk. podkładki to koszt 19 funciakow są dostepne w salonie mazdy
andreasz
 

PostTen post został usunięty przez bieski 3 lis 2011, 15:08.
Powód: Nie umieszczamy takich samych postów gdzie tylko sie da.

Postprzez skoryn21 » 12 lis 2011, 19:58

Witam wszystkich,
mam problem z dwoma wtryskami 3 i 4 od strony kierowcy.
Pojawil sie nagly stuk... okazalo sie ze wtryski wybily podkladki. Zostaly wymienione na nowe orginalne. Problem ten powrocil po nagrzaniu sie silnika i przejechaniu spokojnie 5km. I znow pojechalem do warsztatu (zaufanego)i znow 3 i 4 wtrysk skakal. Z powrotem wymiana podkladek, skrecenie i po odpaleniu wszystko pieknie pracowalo... Madzia chodzila z 30min na wolnych obrotach...
Nie zdorzylem dojechac od warsztatu do domu (5km) i problem powrocil.

Co moze byc problemem, ze wtryski (tylko te dwa) zaczynaja sie ruszac po nagrzaniu silnika podczas jazdy? Łapa trzymajaca wtryski jest dobra, sruba rowniez. Tydzien czasu mija i mechanicy nie wiedza jak rozwiazac ten problem.
Prosze szybko o jakies podpowiedzi.
Zgory dzieki....
Ostatnio edytowano 13 lis 2011, 01:43 przez skoryn21, łącznie edytowano 1 raz
Powód: A ja prosze o dbanie o nasz jezyk... jego forme i ortografie... Na ta chwile poprawilem, ale nastepnym razem bedzie kosz...
skoryn21
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323