Podkładki pod wtryskami, wymiana

Postprzez paulin » 4 maja 2011, 18:45

Witam!
Mam mazdę 2004 2.0 cdti 136km, przejechane 132 000 km. Bierze olej, jakieś 0,5 l na 1000km. Wiecie może gdzie mogę wymienić podkładki pod wtryskiwaczami w Poznaniu lub okolicach?
Z góry dziękuję za pomoc! :)
paulin
 

Postprzez Bandit » 4 maja 2011, 21:40

Zaniemyśl. Znajdziesz o nich na forum i nie zadawaj takich błahych pytań tylko czytaj i szukaj na forum wszystko jest!
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4427 (10/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Nie mam

Postprzez paulin » 4 maja 2011, 22:46

Gdybym znalazł to bym nie pytał.
paulin
 

Postprzez bieski » 4 maja 2011, 22:51

paulin napisał(a):Gdybym znalazł to bym nie pytał.


Gdyby ci się chciało szukać to na pewno trafiłbyś na to:
viewtopic.php?f=68&t=91693

A tam znalazł namiary na odpowiedni warsztat.
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez paulin » 4 maja 2011, 23:08

Bieski- BARDZO dziękuję za pomoc!
Czyli można znaleźć dobrego mechanika w Poznaniu, o to mi chodziło.
Pojadę, sprawdzę i sam ocenię...
paulin
 

Postprzez Riki » 5 maja 2011, 14:01

Dzwoń do nich p. Maciej Gawlak – 602 377 321
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Elmerwawa » 12 maja 2011, 23:56

może podrzucić mi ktoś jakieś zdjęcie gdzie dokładnie znajdują się te podkładki pod wtryskami? i czy coś poza podkładkami trzeba kupić aby dokonać wymiany podkładek?
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2011, 13:35
Posty: 211
Skąd: Gdańsk
Auto: M6 2.0CITD 136km

Postprzez Riki » 13 maja 2011, 15:25

Uszczelkę pod dekiel zaworów. Jak coś to pisz :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Elmerwawa » 13 maja 2011, 16:59

czy wymiana tej uszczelki jest konieczna ?? w Hondzie dekiel zdejmowałem kilkadziesiąt razy i jakoś uszczelki zmieniać nie musiałem a jak jest tu w przypadku Diesla ?
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2011, 13:35
Posty: 211
Skąd: Gdańsk
Auto: M6 2.0CITD 136km

Postprzez waltanick » 13 maja 2011, 17:31

Jeżeli spod uszczelki nie cieknie olej i jak dobrze wygląda, możesz spróbować ją założyć ponownie <spoko>
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2011, 23:15
Posty: 38
Auto: M6 GH 2010 2.2D 163km

Postprzez Steve » 13 maja 2011, 19:45

Bandit napisał(a):Zaniemyśl. Znajdziesz o nich na forum i nie zadawaj takich błahych pytań tylko czytaj i szukaj na forum wszystko jest!

Człowiek jest nowy na tym forum, więc może mu być ciężko znaleźć.
Nawet jak już jesteś obyty z forum to nie jest łatwo coś konkretnego znaleźć w gąszczu postów, tyle tego jest.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2005, 19:15
Posty: 357 (12/15)
Skąd: IP33 BSE
Auto: mat + 3.4L V6 :-8

Postprzez Riki » 13 maja 2011, 23:03

Dlatego podałem nr tel... :P
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Lechita » 17 maja 2011, 15:31

A ja poproszę o radę w sprawie podkładek... Auto, rocznik 2005, kupiłem w sierpniu 2010 przy przebiegu 138 tkm, wymieniłem rozrząd, olej, przejechałem autem 10 tkm i znowu wymieniłem olej, na moje życzenie mechanik sprawdził smok olejowy – był czyściutki... Czy w tej sytuacji jest sens zmieniać te sławne podkładki? Z korka nic nie dymi, smok jest czysty, więc wygląda na to, że podkładki są szczelne... Dobrze kombinuję, czy jednak upraszczam sprawę? Pytam, bo widać za dużo czytam na forum i człowiek zaczyna się niepokoić, nawet jeśli auto nie przejawia żadnych złych objawów :).
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2010, 14:15
Posty: 85
Skąd: Łódź, Poddębice
Auto: Mazda 6 Kombi 2005, 2,0 Diesel, 121 KM

Postprzez Pioteq25 » 17 maja 2011, 21:36

Lechita napisał(a):A ja poproszę o radę w sprawie podkładek... Auto, rocznik 2005, kupiłem w sierpniu 2010 przy przebiegu 138 tkm, wymieniłem rozrząd, olej, przejechałem autem 10 tkm i znowu wymieniłem olej, na moje życzenie mechanik sprawdził smok olejowy – był czyściutki... Czy w tej sytuacji jest sens zmieniać te sławne podkładki? Z korka nic nie dymi, smok jest czysty, więc wygląda na to, że podkładki są szczelne... Dobrze kombinuję, czy jednak upraszczam sprawę? Pytam, bo widać za dużo czytam na forum i człowiek zaczyna się niepokoić, nawet jeśli auto nie przejawia żadnych złych objawów :).
Pozdrawiam


Miałem podobną sytuację do Ciebie. Przebieg 90tys i rocznik 2006. Sprawdziłem smok – był czyściutki i mimo wszystko profilaktycznie wymieniłem podkładki. Mazda po liftingu, a podkładki starego typu "kwiatuczki"
Stare podkładki trzymały dobrze i nie było przedmuchów, ale teraz mam spokój, że jest to zrobione jak najlepiej. Podkładki wymieniałem sam, więc koszt żaden i nie warto oszczędzać.
Warto wiedzieć, że silniki 143km z DPF wymagają przy wymianie podkładek pod wtryskiwacze, również wymiany na nowe podkładki pod przelewy. Oryginalne podkładki pod przelewy są dużo droższe od podkładek wtrysków. Najtaniej znalazłem jak zawsze w carspeed ok 300zł kpl!
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 19:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez Lechita » 18 maja 2011, 08:35

Ja mam jeszcze auto sprzed liftingu, a więc bez DPFu... A podkładek sam nie wymienię, bo jestem zupełnym laikiem, jeśli chodzi o mechanikę.... Nawet nie wiem, czy to skomplikowana sprawa, czy może zupełny banał zajmujący 10 min....
Pozdr
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2010, 14:15
Posty: 85
Skąd: Łódź, Poddębice
Auto: Mazda 6 Kombi 2005, 2,0 Diesel, 121 KM

Postprzez Pioteq25 » 18 maja 2011, 16:02

Nawet prostą z pozoru robotę można zrobić źle. Lepiej oddaj auto w ręce mechanika, który specjalizuje się w japońcach.
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 19:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez Riki » 18 maja 2011, 19:19

Lechita napisał(a):Ja mam jeszcze auto sprzed liftingu, a więc bez DPFu... A podkładek sam nie wymienię, bo jestem zupełnym laikiem, jeśli chodzi o mechanikę.... Nawet nie wiem, czy to skomplikowana sprawa, czy może zupełny banał zajmujący 10 min....
Pozdr


Podkładek pod wtryski masz 4szt – koszt 50PLN, podkładek pod przelewy nie masz. Wymiana jak w każdym dieslu, bez niespodzianek choć generalnie mechanik musi kumać OCB :) jak koledzy piszą... wszystko można spaprać.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Lechita » 18 maja 2011, 22:04

Przecież w ogóle nie biorę pod uwagę, że sam to zrobię :) Pytanie brzmi, czy mam to w ogóle robić, skoro nie mam żadnych objawów, że podkładki puszczają...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2010, 14:15
Posty: 85
Skąd: Łódź, Poddębice
Auto: Mazda 6 Kombi 2005, 2,0 Diesel, 121 KM

Postprzez kubsztyk » 18 maja 2011, 22:26

Nie wydawaj pieniędzy na darmo – ja sobie wkręciłem, że mi podkładki puszczają i niepotrzebnie pojechałem do Mysłowic.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2010, 11:23
Posty: 1698 (63/30)
Skąd: Kielce
Auto: Volvo S60 2.0T 2006;
ex mazda 6 TDI '03

Postprzez Lechita » 18 maja 2011, 22:36

Oooooo, głos rozsądku :) Tak właśnie myślę.... Czytanie forum ma wiele zalet i jedną wielką, niekwestionowaną wadę – jakby stosować się do wszystkich zaleceń, co profilaktycznie zrobić, mimo, że auto nie przejawia żadnych negatywnych objawów, to człowiek wydałby drugie tyle, co na zakup auta... A ja akurat dałem za auto cenę sporo wyższą, niż te wszystkie oferty na otomoto i allegro proponują, ale za to mam auto całkowicie pewne i bezproblemowe (oprócz piszczenia paska klinowego – i też prawie dałem się przekonać opiniami z forum, że koniecznie musze zmienić koło pasowe alternatora, a okazało się, że po prostu miałem zabrudzony pasek i wystarczyło go zmienić... profilaktycznie zmieniłem tez łożyska w rolkach, pewnie niepotrzebnie...:).
Pozdr
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2010, 14:15
Posty: 85
Skąd: Łódź, Poddębice
Auto: Mazda 6 Kombi 2005, 2,0 Diesel, 121 KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323