Witam,
siostrzeniec zajechał silnik w swojej maździe 3 rocznik 2007 z silnikiem 1349cm3 84KM.
Mechanik powiedział mu, ze nie warto go remontować, lepiej poszukać całego silnika.
Troszkę mi się studenta szkoda zrobiło i chciałem mu jakoś pomóc.
Moje pytanie brzmi jakiego silnika szukać, bo w sieci jest tego od groma.
Będzie pasował tylko 1:1 czy można wstawić inny, np 1,6 105KM lub 1,3 od mazdy2.
Sorki za laickie pytanie, ale się na tym nie znam i chciałbym najlepszego i najtańszego rozwiązania.
Pozdrawiam
Mazda 3 1349cm³ wymiana silnika
Strona 1 z 1
podmiana ECU+ wymiana kluczyków stacyjka plus immo bez tego nie bangla
mazda 2 i 3 mają identyczne silniki 1.6
zmieścić się zmieści pytanie czy P&P czy rzeźba zacznij od popatrzenia czy pkt mocowania silnika pasują.
po lifcie coś po połowie 2006 do początku 2007 nie występuje linka na gazie więc wiązki plus pedał gazu co tam jeszcze jest do przeniesieni od dawcy na pewno komputer:D
czy się opłaca to zależy można dołożyć prosto moduł tempomatu itp bajery które się przydadzą
hmm największy problem w znalezieniu zdrowego słupka
mazda 2 i 3 mają identyczne silniki 1.6
zmieścić się zmieści pytanie czy P&P czy rzeźba zacznij od popatrzenia czy pkt mocowania silnika pasują.
po lifcie coś po połowie 2006 do początku 2007 nie występuje linka na gazie więc wiązki plus pedał gazu co tam jeszcze jest do przeniesieni od dawcy na pewno komputer:D
czy się opłaca to zależy można dołożyć prosto moduł tempomatu itp bajery które się przydadzą
hmm największy problem w znalezieniu zdrowego słupka
No i czerwona poszła na złom, bo tutaj taka naprawa sinika w tak starym aucie to zupełne nieporozumienie.
Znalazłem ECU do żółtej o takich samych numerach jak zepsuty, gość zaprogramował kluczyk do nowego ECU, immo pozostało stare razem ze starym kluczykiem. Bangla. Jak się okazało ten komp był z silnika 1.4 i działa teraz w 1.6 bez problemów. Gdzieś nawet widziałem oferty sprzedaży archiwalne tego ECU oznaczone "1.4/1.6"
Znalazłem ECU do żółtej o takich samych numerach jak zepsuty, gość zaprogramował kluczyk do nowego ECU, immo pozostało stare razem ze starym kluczykiem. Bangla. Jak się okazało ten komp był z silnika 1.4 i działa teraz w 1.6 bez problemów. Gdzieś nawet widziałem oferty sprzedaży archiwalne tego ECU oznaczone "1.4/1.6"
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości