Wymieniałem właśnie wahacze, końcówki drążków kierownicy, stabilizatory i łożyska z przodu. Sam to robiłem, trochę jest pracy, ale lepiej być pewnym co się dzieje. Części z Allegro.
Problemy: Wahacz zamiennik był ciut za długi i ociera o nowe tarcze hamulcowe przy skręcie na max, trzeba go przeszlifować już na samochodzie i podmalować. Tarcze dla odmiany też jakiś zamiennik były o 1 mm źle osadzone (jeden wymiar się nie zgadzał), ale to nie miało znaczenia zupełnie, hamują super. Trzeba uważać przy montażu wahacza, żeby nie uszkodzić gumek na sworzniu, bo łatwo i nader delikatne są. ja uszkodziłem i musiałem kupić same gumki i czeeekać aż przyjdą. Kupiłem wymieniłem jest spox. Acha, stabilizatorów nie ma co odkręcać, raczej się nie uda jeśli są od nowości, trzeba odciąć kątówką, oczywiście też raczej delikatnie i koniecznie osłonić blachą gumę na przegubie, żeby nie szły na nią iskry. No i już. Serio zupełnie inaczej jeździ po robocie. Acha, nie ma co liczyć na to, że geometria kół się uchowa, trzeba ją po wszystkim zrobić, czyli znowu kasa. Łożyska to extra problem, bo muszą być specjalne z pierścieniem ABS i trzeba uważać, którą stroną się je zakłada a na allegro często kręcą i wciskają bez tego pierścienia ABS no i po montażu jest problem, bo licznik nie działa, za to świecą 4 kontrolki, ale jedzie cichutko

czyli od nowa trzeba wszystko zrobić (robiłem kilka razy, aż opanowałem temat wymiany łożysk w 3 godziny z demontażem i montażem).
