Mazda 3, falujące obroty

Witam, kilka dni temu zapaliła się lampka "check engine", po podniesieniu maski słychać było dość wyraźne syczenie dochodzące z okolicy wtryskiwaczy. Po podłączeniu komputera pojawiły się dwa błędy: P0113 i P2187. Pierwszy z nich dotyczy czujnika temperatury powietrza w dolocie (stan wysoki), a drugiego błędu nie mam w serwisówce. Po rozebraniu dolotu okazało się, że jedna z uszczelek pękła ze starości – wymieniłem wszystkie cztery tyle, że na zamienniki, podobno niezłe bo firmy Elring. Wykasowałem błędy, lampka zgasła i już się nie zapala ale... Silnik się dławi i krztusi zarówno zimny jak i ciepły. Jak się rozgrzeje to nawet bardziej. Na wysokich obrotach problem znika albo tak mi się wydaje. przed wymianą uszczelek wszystko pracowało super nawet kiedy paliła się kontrolka i było słychać syk, znacząco nie wpływało to na pracę silnika.
Skąd ten problem ? czy możliwe, że przy rozbieraniu coś uszkodziłem ?
Moje auto to Mazda 3 z 2006 1,6 benzyna (bk), przebieg 80k
Pozdrawiam, Bartek
Skąd ten problem ? czy możliwe, że przy rozbieraniu coś uszkodziłem ?
Moje auto to Mazda 3 z 2006 1,6 benzyna (bk), przebieg 80k
Pozdrawiam, Bartek