Bierze olej po wymianie silnika 1.4 benzyna

Witam forumowiczów,
Zakupiłem w styczniu Mazdę 3 BK 1.4, niestety okazało się, że brał olej na potęgę (zszedł prawie cały bagnet w niecałe 300 km + niebieski dym + brak wycieków). Komis pokrył wymianę na używany silnik z udokumentowanym przebiegiem < 100 000 km (tak przynajmniej mi to przedstawili). Niestety po tygodniu użytkowania mam to samo, przejechane niecałe 400 km – sucho na bagnecie (a po odbiorze było pod górny otwór na bagnecie). Niemniej jednak w odróżnieniu od ostatniego razu nie ma niebieskiego dymu – wycieków też nie zaobserwowałem. Zadzwoniłem więc do nich i powiedzieli, że jest szansa, że motor długo stał nieużywany stąd pierwszy olej może być przez niego pobrany i po wymianie oleju problem może ustąpić (jak nie to z powrotem do nich, używany silnik jest na gwarancji rozruchowej). Czy jest szansa, że po wymianie coś się zmieni czy to tylko takie ich gadanie?
Zakupiłem w styczniu Mazdę 3 BK 1.4, niestety okazało się, że brał olej na potęgę (zszedł prawie cały bagnet w niecałe 300 km + niebieski dym + brak wycieków). Komis pokrył wymianę na używany silnik z udokumentowanym przebiegiem < 100 000 km (tak przynajmniej mi to przedstawili). Niestety po tygodniu użytkowania mam to samo, przejechane niecałe 400 km – sucho na bagnecie (a po odbiorze było pod górny otwór na bagnecie). Niemniej jednak w odróżnieniu od ostatniego razu nie ma niebieskiego dymu – wycieków też nie zaobserwowałem. Zadzwoniłem więc do nich i powiedzieli, że jest szansa, że motor długo stał nieużywany stąd pierwszy olej może być przez niego pobrany i po wymianie oleju problem może ustąpić (jak nie to z powrotem do nich, używany silnik jest na gwarancji rozruchowej). Czy jest szansa, że po wymianie coś się zmieni czy to tylko takie ich gadanie?