Wibracje przy <100km/h podczas jazdy

Witajcie.
Przeczytałem ten temat: viewtopic.php?f=467&t=119657
lecz uznałem że założę nowy, bo nie jestem przekonany czy na biegu jałowym czuję takie wibracje jak podczas jazdy.
Jadąc powyżej 100km/h i wciskając choćby lekko pedał gazu czuję coraz mocniejsze wibracje samochodu. Zaczyna się trząść wszystko i im bardziej tym mocniej. Nie próbowałem tego ponownie przy wyższych prędkościach, gdyż przy 130km/h usłyszałem dźwięk eksplozji i po zatrzymaniu auta stwierdziłem że pod maską wszystko ok, ale pod maską oderwały się osłony (o czym pisałem w szybkich pytaniach).
Samochód ma LPG, początkowo myślałem że to winowajca, bo na jałowym biegu trochę faluje silnik, a na Pb pracuje równo. Jednak po przełączeniu na benzynę wibracje pozostają takie same.
Czy te silniki zbierają odczyty z pracy na gazie i pracują tak samo na benzynie, czy powód może leżeć zupełnie gdzie indziej? Czy jest to do usunięcia, czy tak jak w temacie pokrewnym – trzeba się z tym pogodzić albo szukać przyczyn w wydechu?
Przeczytałem ten temat: viewtopic.php?f=467&t=119657
lecz uznałem że założę nowy, bo nie jestem przekonany czy na biegu jałowym czuję takie wibracje jak podczas jazdy.
Jadąc powyżej 100km/h i wciskając choćby lekko pedał gazu czuję coraz mocniejsze wibracje samochodu. Zaczyna się trząść wszystko i im bardziej tym mocniej. Nie próbowałem tego ponownie przy wyższych prędkościach, gdyż przy 130km/h usłyszałem dźwięk eksplozji i po zatrzymaniu auta stwierdziłem że pod maską wszystko ok, ale pod maską oderwały się osłony (o czym pisałem w szybkich pytaniach).
Samochód ma LPG, początkowo myślałem że to winowajca, bo na jałowym biegu trochę faluje silnik, a na Pb pracuje równo. Jednak po przełączeniu na benzynę wibracje pozostają takie same.
Czy te silniki zbierają odczyty z pracy na gazie i pracują tak samo na benzynie, czy powód może leżeć zupełnie gdzie indziej? Czy jest to do usunięcia, czy tak jak w temacie pokrewnym – trzeba się z tym pogodzić albo szukać przyczyn w wydechu?