Stukanie/Klekotanie zaworów na zimnym silniku

Postprzez Odrdzewiacz » 2 sty 2019, 23:06

Przecież Z6 nie ma hydraulicznych szklanek
Początkujący
 
Od: 1 gru 2018, 14:51
Posty: 15 (1/0)
Auto: 2005 BK 1.6 Z6

Postprzez yama » 6 sty 2019, 18:16

nie ma czegoś takiego jak hydrauliczne szklanki, szklanki też nie puchną bo nie mają jak :
obrazowo to taki mały cylinderek/ obudowa i nurnik/ z jednej strony masz popychacz zaworowy a z drugiej wałek rozrządu, finito nie będę pisał jak działa
co najwyżej szklanka może się wytrzeć tj stracić swój wymiar
przez chwilę może klekotać silnik zwłaszcza na zimnym
dalej klekocze pomiar luzów między szklanką a wałkiem
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2007, 19:14
Posty: 570 (1/7)
Skąd: Rzeszow
Auto: mazda 3 1.6 BK/Eclipse 4g63(T awd)

Postprzez Odrdzewiacz » 7 sty 2019, 19:30

---
Ostatnio edytowano 26 lis 2019, 00:15 przez Odrdzewiacz, łącznie edytowano 2 razy
Początkujący
 
Od: 1 gru 2018, 14:51
Posty: 15 (1/0)
Auto: 2005 BK 1.6 Z6

Postprzez yama » 8 sty 2019, 19:53

kolega popychacz to popychacz /i wtedy można powiedzieć że jest mechaniczno -hydrauliczny/, szklanka to szklanka czytam poprawnie płytka zaworowa – rozróżnijmy pojęcia
Nie chciałem się wdawać w podobną dyskusję dlatego pisałem że nie opisuje działania / i trzymajmy się tego co mamy w silniku/
że mamy inżynierię wsteczną to już nic nie poradzimy przecież łatwiej jest skroić za wymianę szklanek niż samo-kasujące / i bez wad fabrycznych jak w przypadku 4G63 /
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2007, 19:14
Posty: 570 (1/7)
Skąd: Rzeszow
Auto: mazda 3 1.6 BK/Eclipse 4g63(T awd)

Postprzez Odrdzewiacz » 12 sty 2019, 15:24

Pełna zgoda!
Początkujący
 
Od: 1 gru 2018, 14:51
Posty: 15 (1/0)
Auto: 2005 BK 1.6 Z6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323