Czujnik stukowy – błędy, awarie i działanie
Ja miałem te same obiawy co kolega w pierwszym poście. Tez mi wywalalo ten błąd, wymieniłem czujnik spalania stukowego i problem z głowy.:–)
Ostatnio edytowano 3 maja 2013, 09:31 przez lukaszm, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Usunięcie dubla
Powód: Usunięcie dubla
- Od: 26 sty 2013, 13:27
- Posty: 8
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3. 2.5. 2014 USA. Sedan
Miałem ten sam problem, serwis szukał różnych przyczyn, bowiem sprawdził czujnik i ponoć był ok. Po kilku wizytach, każda odpłatna, zaproponowali majstrowanie w rozrządzie – odmówiłem i zaryzykowałem wymianę czujnika na nowy. Wszytko teraz gra.
-
robzol
Witam, podepnę się pod temat, mam błąd P0327 po skasowaniu i odpaleniu silnika od razu wskakuje błąd. Chciałem spr. przewód łączący czujnik stukowy (jak kolega wcześniej podawał że prawdopodobnie jest jednożyłowy) czy ten czujnik podłączony jest przez jakąś wtyczkę czy jak kolega akostarek podał że jest podpięty bezpośrednio do ECU? Czy ten czujnik jest gdzieś w okolicy kolektora dolotowego (z przodu silnika)? I jak się dostać do kompa, miru1968 pisał gdzieś na forum że trzeba zdjąć obudowę filtra powietrza?
fad napisał(a):miru1968 pisał gdzieś na forum że trzeba zdjąć obudowę filtra powietrza?
Tak zgadza się ale chodziło o silnik 1,6 diesel, a dokładnie ecu znajduję się w lewym nadkolu tuż przed przednim kołem.W silniku benzynowym 1,6 jeszcze się nie zagłębiałem gdzie jest ale z tego co mi sie wydaje to zaraz przy filtrze powietrza na samej górze silnika.
Dopisano 20 paź 2013, 14:29:
fad napisał(a):miru1968 pisał gdzieś na forum że trzeba zdjąć obudowę filtra powietrza?
Tak zgadza się ale chodziło o silnik 1,6 diesel, a dokładnie ecu znajduję się w lewym nadkolu tuż przed przednim kołem.W silniku benzynowym 1,6 jeszcze się nie zagłębiałem gdzie jest ale z tego co mi sie wydaje to zaraz przy filtrze powietrza na samej górze silnika.
Wczoraj rano zapaliła się kontrolka czek endzin, byłem u mechanika wyskoczył błąd CZUJNIK SPALANIA STUKOWEGO, błąd skasował ale następnego ranka następnie się pojawił podczas odpalania i w trakcie jazdy.
Auto chodzi podobnie jak przed zapaleniem kontrolki.
Jedynie mogę powiedzieć że zawsze słyszę jakby był tłumnik dziurawy ale oglądając go 2-razy wygląda na cały.
Co robić z tą świecącą się kontrolką?.
Auto chodzi podobnie jak przed zapaleniem kontrolki.
Jedynie mogę powiedzieć że zawsze słyszę jakby był tłumnik dziurawy ale oglądając go 2-razy wygląda na cały.
Co robić z tą świecącą się kontrolką?.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości