Witam wszystkich
Temat walkowany już nie raz ale nigdzie nie znalazłem podobnej sytuacji. W ciągu tygodnia dwa razy padł mi akumulator. Naladowalem go i sprawdzam A tu 1,15A nic dziwnego że się rozladowywuje. Ok więc lecę dalej korzystając z innych postów sprawdzam najbardziej znane przyczyny (radio i światełko w bagażniku ) wyciągam bezpiecznik 31 ROOM i co BOOM pobór prądu spada do 0.19A, szukam dalej bezpiecznik po bezpieczniki i nic. Desperacyjnie wyciągam wszystkie na raz spod maski i z wnętrza od strony pasażera, jedyna zmiana to że pobieranie porodu wacha się z 0.16A do 0.19A.
Podsumowując muszę ogarnąć dwie misje
1 Co zrobić żeby radio nie pobieralo tyle porodu, nie jest orginalne zamienilem na 2DIN z androidem, podłączone jest do oryginalnych kości bez ingerencji w okablowanie, radio dziala tylko po przekreceniu kluczyka.
2 Co pobiera w dalszym ciągu prad po wyciagnieciu wszystkich bezpiecznikow.
Rozladowywujacy akumulator
Strona 1 z 1
pobiera pobiera to że nie masz napięcia po stacyjce nie znaczy że nie doi prądu nawet w orginale
obwód odcinający podtrzymanie/pamięć
Nie masz czegoś ekstra podłączonego transmiter ładowarka telefonu GPS czy zmieniarka ? Ledy oświetlenie ?
sprawdź gniazdo zapalniczki
Obwody zew tj silnik wspomaganie ABS klimatyzacja/ nie mówię o sterowniku z kabiny / wzmacniacz antenowy najlepiej wycignać przekaźniki też i patrzeć czy nie spadnie
a tak przy okazji w większości mazd które robiłem nie było więcej niż 160 mA spoczynkowego prądu / pomijam pierwsze 90s/
obwód odcinający podtrzymanie/pamięć
Nie masz czegoś ekstra podłączonego transmiter ładowarka telefonu GPS czy zmieniarka ? Ledy oświetlenie ?
sprawdź gniazdo zapalniczki
Obwody zew tj silnik wspomaganie ABS klimatyzacja/ nie mówię o sterowniku z kabiny / wzmacniacz antenowy najlepiej wycignać przekaźniki też i patrzeć czy nie spadnie
a tak przy okazji w większości mazd które robiłem nie było więcej niż 160 mA spoczynkowego prądu / pomijam pierwsze 90s/
yama napisał(a):pobiera pobiera to że nie masz napięcia po stacyjce nie znaczy że nie doi prądu nawet w orginale
obwód odcinający podtrzymanie/pamięć
Nie masz czegoś ekstra podłączonego transmiter ładowarka telefonu GPS czy zmieniarka ? Ledy oświetlenie ?
sprawdź gniazdo zapalniczki
Obwody zew tj silnik wspomaganie ABS klimatyzacja/ nie mówię o sterowniku z kabiny / wzmacniacz antenowy najlepiej wycignać przekaźniki też i patrzeć czy nie spadnie
a tak przy okazji w większości mazd które robiłem nie było więcej niż 160 mA spoczynkowego prądu / pomijam pierwsze 90s/
W końcu znalazłem troche czasu żeby pogrzebac w Madzi, nie zrobiłem nic szczególnego ( odłączyłem wszystko co możliwe i podłączyłem spowrotem ) pobór prądu spadł z 1,15A do 0.27mA(dla pewności sprawdzałem dwa dni po nocy po każdej jezdzie i to by było na tyle, z tego co czytałem to dopuszczalna wartość prądu spoczynkowego to 0,02mA – 0,05mA.
- Od: 1 maja 2019, 16:34
- Posty: 2
- Auto: Mazda 3 Takara Hatchback
1598 CC bezyna.
obstawiałbym słaby styk bezpiecznika tylko na czym ?
przy odłączonych bezpiecznikach to może
jeśli wsadziełeś wszystkie bezpieczniki na miejsce to nie jest to prawda
alarm orginał na samym czuwaniu bierze ponad 30mA – bez aktywnych czujników !/
centralny a dokładnie odłsuch odbiornika / od pilota/ 18m-20mA
do tego jakieś pierdoły w stylu migania diód LED itp
jeszcze komputer gatway plus zasilanie canów
w sumie w zależności od wyposażenia masz prąd w granicach 110-160 mA
i tak podaje DTR fo BK
przy odłączonych bezpiecznikach to może
jeśli wsadziełeś wszystkie bezpieczniki na miejsce to nie jest to prawda
alarm orginał na samym czuwaniu bierze ponad 30mA – bez aktywnych czujników !/
centralny a dokładnie odłsuch odbiornika / od pilota/ 18m-20mA
do tego jakieś pierdoły w stylu migania diód LED itp
jeszcze komputer gatway plus zasilanie canów
w sumie w zależności od wyposażenia masz prąd w granicach 110-160 mA
i tak podaje DTR fo BK
pamiętaj, że są jeszcze przekaźniki zwłoczne, które odłączają niektóre elementy po pewnym czasie
sprawdziłbym więc, czy np. po 2 minutach pobór prądu się zmieni
a z radiem to pierwszy podejrzany to zamienione kable czerwony/żółty – czyli prąd podtrzymania pamięci radia z prądem działania, ale skoro spadło... hmmm – nie wiem
sprawdziłbym więc, czy np. po 2 minutach pobór prądu się zmieni
a z radiem to pierwszy podejrzany to zamienione kable czerwony/żółty – czyli prąd podtrzymania pamięci radia z prądem działania, ale skoro spadło... hmmm – nie wiem
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości