Witam,
Nie doczytałem się Panowie dokładnej odpowiedzi. Wyskoczył mi błąd, na komputerze wykazało że to druga sonda za katalizatorem ma nie prawidłowe napięcie, za wysokie.. Podczas badania, napięcie praktycznie było na jednym poziomie, gdzie pierwsza sonda przed katalizatorem działała płynnie, prawidłowo na biegu jałowym. Po dodaniu gazu, reagują obie, ale nadal ta za kat. działa opornie.
Moje pytanie, pada katalizator czy sonda ? Przebieg 183 tyś bez gazu. Błąd skasował się sam. Dziś mam bardzo dużą wilgotność i non stop padający i wiejący wiatr. Może to mieć jakiś dziwny związek ? Gdzie coś zawilgotniało i gdy się wysuszyło wróciło do normy ?
Błąd P0138
Strona 1 z 1
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości