Dane techniczne i osiągi Mazda3 2.3
Byly jeszcze 166 KM 
newuser napisał(a):nie ma tam raczej tyle koników zeby z tego co kojarzę jest 156 ale głowy nie dam sobie uciąć
166KM
- Od: 6 maja 2008, 13:12
- Posty: 452
- Auto: Mazda 3S 2.3L 2006
z tego co ja wiem, bylo kilka wersji mocy w silniku 2,3. Na pewno byly o mocy 156 oraz 166 KM 
l
jak długo jesteś w usa ? że polski język taki Ci obcy ?
proponuje plugin do mozilli z pakietem sprawdzania pisowni
zresztą czytałeś chyba regulamin i punkt o pisaniu bez błędów orto
lucaspl88 napisał(a):2.3 som tylko
jak długo jesteś w usa ? że polski język taki Ci obcy ?
proponuje plugin do mozilli z pakietem sprawdzania pisowni
zresztą czytałeś chyba regulamin i punkt o pisaniu bez błędów orto
lucaspl88 napisał(a):2.3 som tylko 156 koni
Ciekawe... W dododzie mam wpisana moc 166 KM, w ofertach tez wiekszosc ma taka moc.
Panowie, trochę zamieszania wprowadziliście. lucaspl88 napisał, że 2.3 są tylko 156KM, radzi89 pisze, że ma w dowodzie moc wpisaną 166KM, a sądząc po opisie samochodu ma 2.0, która to ma max 150KM, więc ja się już zgubiłem.
A z tego co wiem, to są:
– Mazda 3 sedan 2.3 160KM
– Mazda 3 sedan 2.3 171KM
– Mazda 3 hatchback 2.3 MPS 260KM
– Mazda 3 hatchback 2.3 MZR 160KM
– Mazda 3 hatchback 2.3 MZR Sport 171KM.
Mogę się mylić, ale takie moce do 2.3 znalazłem.
A z tego co wiem, to są:
– Mazda 3 sedan 2.3 160KM
– Mazda 3 sedan 2.3 171KM
– Mazda 3 hatchback 2.3 MPS 260KM
– Mazda 3 hatchback 2.3 MZR 160KM
– Mazda 3 hatchback 2.3 MZR Sport 171KM.
Mogę się mylić, ale takie moce do 2.3 znalazłem.
- Od: 28 maja 2009, 09:26
- Posty: 100
- Skąd: Jaworzno
- Auto: Mazda 3 2.0 150KM 2005r. USA
ja nadal nie rozumiem jak 2.3 dwa inne modele maja wieksza moc od siebie.
tutaj w USA 2.3 ma tylko 156hp. 2.0 maja 148hp.
w europie nie mam pojecia, bo silniki sa mniej wiecej te same, ale nie ktore zeczy sa inne.
USA ma strasznie dociekliwe prawa z spalinami, takze limituja spaliny z fabryki.
tutaj w USA 2.3 ma tylko 156hp. 2.0 maja 148hp.
w europie nie mam pojecia, bo silniki sa mniej wiecej te same, ale nie ktore zeczy sa inne.
USA ma strasznie dociekliwe prawa z spalinami, takze limituja spaliny z fabryki.
- Od: 30 paź 2009, 21:30
- Posty: 49
2.3 som tylko 156 koni... nie ma innych wersji.......
to dziwne kolego. mam wszystkie papiery swojego auta i dokladnie wiem ile kucy ma fabrycznie moj silnik jest to 166KM.
nie wiem dokladnie czy wszystkie roczniki A-spec pomiedzy 2003- 2008 mialy 166KM ale moj z 06 ma napewno.
- Od: 6 maja 2008, 13:12
- Posty: 452
- Auto: Mazda 3S 2.3L 2006
tak jak mowilem wczesniej, duza roznice robi jakosc paliwa.
W USA najlepsza benzyna ma tylko 93 oktanow.
robilem roznice mocy pomiedzy nasza najgorsza benzyna i najlepsza
to bylo po modyfikacjach i tuningu to specificznego oktanu benzyny
wyniki byly
87 oktan – 194HP (crank)
89 oktan – 201HP (crank)
93 oktan – 210HP (crank)
W USA najlepsza benzyna ma tylko 93 oktanow.
robilem roznice mocy pomiedzy nasza najgorsza benzyna i najlepsza
to bylo po modyfikacjach i tuningu to specificznego oktanu benzyny
wyniki byly
87 oktan – 194HP (crank)
89 oktan – 201HP (crank)
93 oktan – 210HP (crank)
- Od: 30 paź 2009, 21:30
- Posty: 49
Japanese market (JIS ratings):
* 1.5 L: 114 PS (84 kW), 140 N·m (103 lb·ft)
* 2.0 L: 150 PS (110 kW), 183 N·m (135 lb·ft)
* 2.3 L: 171 PS (126 kW), 214 N·m (158 lb·ft)
European market (ECE ratings):
* 1.4 L: 84 PS (62 kW), 122 N·m (90 lb·ft)
* 1.6 L: 105 PS (77 kW), 145 N·m (107 lb·ft)
* 2.0 L: 150 PS (110 kW), 187 N·m (138 lb·ft)
* 2.3 L MZR DISI Turbo: 260 PS (191 kW), 380 N·m (280 lb·ft)
* 1.6 L MZR-CD common-rail diesel: 109 PS (80 kW), 240 N·m (177 lb·ft)
* 2.0 L MZR-CD common-rail diesel: 143 PS (105 kW), 360 N·m (266 lb·ft)
American & Canadian markets (SAE net ratings):
* 2.0 L: 148 bhp (110 kW), 135 lbf·ft (183 N·m) (04-05) [[PZEV engine: 145 bhp (107 kW) (04-06), 144 bhp (107 kW) (07-); 132 lbf·ft (179 N·m) (all years)]]
* 2.3 L: 156 bhp (117 kW), 150 lbf·ft (203 N·m) [[PZEV engine: 153 bhp (113 kW), 149 lbf·ft (202 N·m) (2006 only)]]
* 2.3 L MZR DISI Turbo: Mazdaspeed3: 263 bhp (196 kW), 280 lbf·ft (380 N·m)
Mazda changed the rating for US & Canadian markets 2007 2.3 L naturally aspirated engine:
* 2.3 L: 156 bhp (116 kW), 150 lbf·ft (203 N·m) [[PZEV engine: 151 bhp (113 kW), 149 lbf·ft (202 N·m) (07-)]]
ASEAN markets (DIN ratings):
* 1.6 L: 110 bhp (78 kW), 107 lbf·ft (145 N·m)
* 2.0 L: 148 bhp (110 kW) and 138 lbf·ft (187 N·m)
Australian market (ADR net ratings):
* 2.0 L: 145 bhp (108 kW), 134 lbf·ft (182 N·m)
* 2.3 L: 154 bhp (115 kW), 150 lbf·ft (203 N·m)
* 2.3 L: DISI MZR: 260 bhp (190 kW), 280 lbf·ft (380 N·m)
* 2.0 L MZR-CD common-rail diesel: 143 PS (105 kW), 360 N·m (266 lb·ft)
* 1.5 L: 114 PS (84 kW), 140 N·m (103 lb·ft)
* 2.0 L: 150 PS (110 kW), 183 N·m (135 lb·ft)
* 2.3 L: 171 PS (126 kW), 214 N·m (158 lb·ft)
European market (ECE ratings):
* 1.4 L: 84 PS (62 kW), 122 N·m (90 lb·ft)
* 1.6 L: 105 PS (77 kW), 145 N·m (107 lb·ft)
* 2.0 L: 150 PS (110 kW), 187 N·m (138 lb·ft)
* 2.3 L MZR DISI Turbo: 260 PS (191 kW), 380 N·m (280 lb·ft)
* 1.6 L MZR-CD common-rail diesel: 109 PS (80 kW), 240 N·m (177 lb·ft)
* 2.0 L MZR-CD common-rail diesel: 143 PS (105 kW), 360 N·m (266 lb·ft)
American & Canadian markets (SAE net ratings):
* 2.0 L: 148 bhp (110 kW), 135 lbf·ft (183 N·m) (04-05) [[PZEV engine: 145 bhp (107 kW) (04-06), 144 bhp (107 kW) (07-); 132 lbf·ft (179 N·m) (all years)]]
* 2.3 L: 156 bhp (117 kW), 150 lbf·ft (203 N·m) [[PZEV engine: 153 bhp (113 kW), 149 lbf·ft (202 N·m) (2006 only)]]
* 2.3 L MZR DISI Turbo: Mazdaspeed3: 263 bhp (196 kW), 280 lbf·ft (380 N·m)
Mazda changed the rating for US & Canadian markets 2007 2.3 L naturally aspirated engine:
* 2.3 L: 156 bhp (116 kW), 150 lbf·ft (203 N·m) [[PZEV engine: 151 bhp (113 kW), 149 lbf·ft (202 N·m) (07-)]]
ASEAN markets (DIN ratings):
* 1.6 L: 110 bhp (78 kW), 107 lbf·ft (145 N·m)
* 2.0 L: 148 bhp (110 kW) and 138 lbf·ft (187 N·m)
Australian market (ADR net ratings):
* 2.0 L: 145 bhp (108 kW), 134 lbf·ft (182 N·m)
* 2.3 L: 154 bhp (115 kW), 150 lbf·ft (203 N·m)
* 2.3 L: DISI MZR: 260 bhp (190 kW), 280 lbf·ft (380 N·m)
* 2.0 L MZR-CD common-rail diesel: 143 PS (105 kW), 360 N·m (266 lb·ft)
- Od: 30 paź 2009, 21:30
- Posty: 49
lucaspl88 napisał(a):w takim razie europejskie silniki maja wieksza moc, poniewarz paliwo w europie jest lepsze anizeli to co mamy w US. wiecej oktanow w benzynie, lepsza moc mozna uzyskac.
z tego co wiem to w europie z silnikami 2,3 były tylko MPS...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość