Witajcie mam na imię Sebastian.
Borykam się z problemem doboru wielorowkowego paska napędzającego m.in. alternator w Madzie 3 2.3 AT USA rok 2005. Otóż w moim modelu znajdują się 2 paski przy czym ten drugi bardzo krótki napędza wyłącznie sprężarkę klimatyzacji. We wszystkich katalogach przewidziany pasek to 6PK2315 – ten pasek jest ewidentnie za długi. Prawdopodobnie w modelu z katalogu 1 pasek napędza również sprężarkę klimatyzacji, a ja mam oddzielny z tąd ta różnica w długości. Demontowanie starego paska tylko po to żeby go dokładnie zmierzyć i zamówić nowy jest upierdliwe, a w ASO życzą sobie 230 zł. Proszę Was zatem o pomoc i sprawdzenie w Waszych modelach numeru na wierzchniej stronie paska (o ile się jeszcze nie zdarł jak u mnie) lub oświecenie mnie o jego rozmiarze jeśli już macie tą wymianę za sobą.
Pozdrawiam
Seba
Wymiana paska wielorowkowego
Strona 1 z 1
Obadam u siebie a najlepiej to odkręć osłonę spręzarki , włóż śrubokręt płaski pod kątem miedzy pasek a koło pasowe sprężarki, wsiądz do samochodu i rusz silnik rozrusznikiem a pasek sam zleci
i po sprawie
podjedź do jakiegoś mechanika dobrego co ma system komputerowy i zamawia części, powinien mieć w katalogu pasek do wersji USA ( u mnie miał wszystko jak zamawiałem tarcze ) Zadzwoń do intercarsu oni mają dobry system...
podjedź do jakiegoś mechanika dobrego co ma system komputerowy i zamawia części, powinien mieć w katalogu pasek do wersji USA ( u mnie miał wszystko jak zamawiałem tarcze ) Zadzwoń do intercarsu oni mają dobry system...
- Od: 5 cze 2008, 10:29
- Posty: 109
- Auto: Mazda 3 2,3l
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości