Obrocenie panewki po wymianie oleju

Czesc,
2 miesiace temu kupilem mazde 3 2.0, 150km 2005 190k przebiegu.. Od razu po zakupie wymienilem olej na nowy. Po okolo 1000km zaczelo cos stukac w silniku na pierwszej dluzszej trasie gdy auto bylo rekrecane na 3-5-4k obrotow. Auto od razu zaprowadzone do mechanika. Diagnoza – obrocona panewka i wymiana silnika.
Jaka mogla byc przyczyna usterki jezeli olej byl swiezo wymieniony na, wg. mechanika, zalecany przez producenta. Wymieniony zostal rowniez filtr oleju. Czy poprzedni wlasciciel mogl wiedziec o usterce? Jezeli zabrudzone kanaly olejowe zablokowaly doplyw oleju to na ktorym etapie mogl zostac popelniony blad? Nie dbal o auto poprzednik wlasciciel czy do pieca dorzucil mechanik?
2 miesiace temu kupilem mazde 3 2.0, 150km 2005 190k przebiegu.. Od razu po zakupie wymienilem olej na nowy. Po okolo 1000km zaczelo cos stukac w silniku na pierwszej dluzszej trasie gdy auto bylo rekrecane na 3-5-4k obrotow. Auto od razu zaprowadzone do mechanika. Diagnoza – obrocona panewka i wymiana silnika.
Jaka mogla byc przyczyna usterki jezeli olej byl swiezo wymieniony na, wg. mechanika, zalecany przez producenta. Wymieniony zostal rowniez filtr oleju. Czy poprzedni wlasciciel mogl wiedziec o usterce? Jezeli zabrudzone kanaly olejowe zablokowaly doplyw oleju to na ktorym etapie mogl zostac popelniony blad? Nie dbal o auto poprzednik wlasciciel czy do pieca dorzucil mechanik?