Cześć,
Ostatnio zmieniałam olej i filtry w Mazdzie 3 BK 2.0 2005 i z racji zbliżającej się zimy postanowiłem wyczyścić przepustnicę bo miałem kilka razy problem zimą z przycinającą sie przepustnicą to przy okazji wymontowalem ją i wyczysciłem. Po tym zabiegu silnik po rozgrzaniu trzyma min 720 obrotów, a wczesniej bylo to okolo 650. Podczas jazdy gdy się zatrzymuje to na biegu jałowym czy tez przy wcisnietym sprzęgle oproty wieszają sie na okolo 1500 i spadają do 720 dopiero gdy auto przestanie sie toczyć.
Wyczysciłem pozniej silniczek krokowy i również zero poprawy.
Ma ktoś pomysł co jest przyczyną? Jest to dość irytujące a ja nie mam już pomysłu.
Czytałem o awariach elektrozaworów (czarny i brązowy) i nie wiem co o tym myśleć. Czy to zbieg okoliczności czy tutaj jest inna przyczyna.
Błędów nie ma, tak pokazuje Piston i Forscan na telefonie. Podłączę jeszcze Forscanem do komputera bo czasem nie wszystko pokazuje sie na tej smartfonowej aplikacji.
Silnik trzyma obroty dopóki auto nie zatrzyma sie do 0
Strona 1 z 1
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości