Falujące obroty po wymianie zespołu sprzęgła i inne przypadłości po naprawach

Cześć,
z góry mówie że przegrzebałem forum zanim założyłem topic
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 9&t=145632 podobnie choć aku był odpinany na starym sprzegle i się tak nie działo
problem jest taki:
M3 BK '06 (więc polift) 2.0 ver. TopSport
auto po krótkim użytkowaniu przez małżowinę (więcej jej nie dam jeździć samej )niestety wylądowało u mechanika.
Do wymiany było sprzęgło, ślizgało się w zakresie 2-3.5k obr, ręczny (tak- żonka przejechała pół miasta na ręcznym
i dziwiła się że auto jakoś nie chce jechać
) oraz oba wahacze przednie (te już akurat wołały o wymianę z 10k km temu
. Po wymianie, zajechanego również przez nią, sprzęgła Madzia w trakcie jazdy na luzie (np dojazd do świateł) zachowuje się dość dziwnie w stosunku do tego co było przed wymianą. Tj: obroty z przykładowo 3,5-4k spadają skokowo do 2k a później do nominalnych 750 po czym falują między 500 a 750obr/min. gadałem z mechaniorem który grzebał się w mojej starej 323f i ten twierdzi że to wina nieułożonego sprzęgła (niedotartego jak kto woli). Sprzęgło zostało wymienione na Sachsa w całym komplecie- tarcza, docisk i wysprzęglik. Ogólnie sprzęgło pracuje fantastycznie lekko i jak czytałem na foro tak jak powinno. Natomiast martwią mnie te falujące obroty.
Ktoś ma jakiś pomysł czemu się tak dzieje?
tu się przyznaje że jeszcze nie szukałem info i nie byłem jeszcze na ustawieniu zbieżości (jestem umówiony na po łikendzie)
drugą ciekawostką jest dla mnie po wymianie wahaczy nieodkręcająca samoistnie- powrót do stanu neutralnego, kierownica po wykonaniu maksymalnego skrętu- ale tylko w lewo. końcówki drążków?
z góry mówie że przegrzebałem forum zanim założyłem topic
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 9&t=145632 podobnie choć aku był odpinany na starym sprzegle i się tak nie działo
problem jest taki:
M3 BK '06 (więc polift) 2.0 ver. TopSport
auto po krótkim użytkowaniu przez małżowinę (więcej jej nie dam jeździć samej )niestety wylądowało u mechanika.
Do wymiany było sprzęgło, ślizgało się w zakresie 2-3.5k obr, ręczny (tak- żonka przejechała pół miasta na ręcznym



Ktoś ma jakiś pomysł czemu się tak dzieje?
tu się przyznaje że jeszcze nie szukałem info i nie byłem jeszcze na ustawieniu zbieżości (jestem umówiony na po łikendzie)
drugą ciekawostką jest dla mnie po wymianie wahaczy nieodkręcająca samoistnie- powrót do stanu neutralnego, kierownica po wykonaniu maksymalnego skrętu- ale tylko w lewo. końcówki drążków?