Cześć,
Może jestem przewrażliwiony na punkcie auta i naczytałem się o problemach silnika L3 z VVT i rozrządem, ale wydaje mi się, że nie powinno być tak dużych luzów na łańcuchu.
W linku są filmiki z tego jak pracuje silnik oraz tego jak wygląda łańcuszek. Luzy pokazane na rozgrzanym do temperatury pracy silniku na zasadzie: gaszę, nagrywam luz, uruchamiam na chwilę i tak 3 razy.
Link: https://drive.google.com/folderview?id=1TURRLAw7PRA91zNIIksB_6HF-Rcgg4uC
Proszę o weryfikację moich obaw i ewentualnie orientacyjny koszt naprawy
2.3T 260KM – luzy na łańcuchu rozrządu
Strona 1 z 1
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość