P2187 uboga mieszanka na biegu jałowym

Postprzez marcin255 » 7 lut 2019, 00:27

kup oryginalne uszczelki pod kolektor jak pamiętam to godzina roboty , ja uszczelniłem dodatkowo czerwonym silikonem bo wymieniałem na poliftowy i może tam jakies mm brakowało
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez atikow » 8 lut 2019, 16:36

Ok ale jakiś schemat? gdzie i jak odkręcić dolot? Dokrecać potem na chama? Cyz jakis moment?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2014, 16:50
Posty: 50
Skąd: Wa-wa
Auto: Mazda 3 BK 2.0 2007

Postprzez marcin255 » 8 lut 2019, 16:37

Trzyma 5 śrub , dokręcać z wyczuciem
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez Mirq » 2 cze 2019, 23:12

Witam,
mam podobny problem w mojej Mazdzie, u mnie komputer także nie widzi napięcia z pierwszej sondy lambdy. Ostatnio nawet udało mi się wymienić uszczelki w kolektorze dolotowym na nowe i wydawało mi się że błąd zniknął ale po tygodniu pojawił się ponownie, generalnie to wydaje mi się że samochód obecnie działa dużo ciszej także podejrzewam że nieszczelność pomiędzy blokiem silnika a kolektorem musiała być całkiem spora ale jak widać w moim przypadku nie wpłynęło to na pojawiającą się kontrolkę.
Także chciałem zapytać czy udało się rozwiązać problem wyskakującego check engine'a u Pana?
Początkujący
 
Od: 10 kwi 2017, 09:21
Posty: 4
Auto: Mazda 3 BK 2008 LF17 2.0 Benzyna 150KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323