Mazda 3 zagwozdka – stukot przy hamowaniu silnikiem

Witajcie
Mam Mazde 3 BK 2006 2.0 silnik LF po lifcie wersja sport (uk)
Bedac w Polsce przy hamowaniu silnikiem (czym nizszy bieg tym glosniej) slychac harczenie-moze metaliczny stukot pojechalem do mechanika intu sie zaczal poczatek moich problemow
1 mechanik wymienial zlaczke elastyczna na wydechu, zwalal caly wozek odpinal kolektor zalozyl ta sama uszczelke i wymienil zlaczke ktora mu ktos zrobil na wymiar. Nie pomoglo. Po rozmowie z kuzynem stwierdzil ze stuka poduszka pod skrzynia, faktycznie przy cofaaniu stukala, wymieniona na jakis zamiennik – nie pomoglo (teraz pol roku po poduszka jest zmasakrowana znowu, do wymiany)
2 mechanik stwierdzil ze dluga pol os ma luzy na podporze, nestety w PL nie znalazlem zamiennika, orginal z mazdy 2500k 2 tyg czekania (za dlugo mialem 5 dni) na zlomach same diesle- nie pasowaly. W UK juz znalazlem uzywke na ebay moj mechanik eymienil powiedzial ze ciut lepsza ale ze stara tez byla dobra i to byl zbedny wydatek – problem nie rozwiazany.
3 mechanik sprawdzal caly wydech ruszal silnikiem i wbil srubokret w gorna poduszke olejowa.... Dzien przed powrotem... Wiec kupilem tedguma zamontowalem dojechalm do UK
Teraz problemy ktore posiadam
Na zimnym silniku strasznie niski basowy dzwiek i telepie buda okrotnie na cieplym jest spoko (ted gum winny wibracji? Basowy dzwiek winny kolektor na starej uszczelce?
Przy hamowaniu silnikiem (wczesniej biegi 1-3 slyszalne przy sciagnieciu z gazu) na biegu 1 i 2 przy ostrym hamowaniu silnikiem slychac to tarcie, harczenie ciezko to nazwac a nagranie nie wylapuje tego
Spalanie mi wzroslo
Jakies sugestie? Kompresor klimy z sprzegla leci rdza czyli jest na skonczeniu ale mechanik mi powiedzial ze to nie to, pytalem o wydech mowil ze jest szczelny i nic nie widzi. Juz sie poddalem i chcialem ja sprzedac i kupic mk3 ale lubie ja i chcialbym zostac przy niej aczkolwiek za 2 msc jade znow do PL i chcialbym wrocic autem a nie samolotem
Bd wdzieczny za jakiekolwiek sugestie.
Mam Mazde 3 BK 2006 2.0 silnik LF po lifcie wersja sport (uk)
Bedac w Polsce przy hamowaniu silnikiem (czym nizszy bieg tym glosniej) slychac harczenie-moze metaliczny stukot pojechalem do mechanika intu sie zaczal poczatek moich problemow
1 mechanik wymienial zlaczke elastyczna na wydechu, zwalal caly wozek odpinal kolektor zalozyl ta sama uszczelke i wymienil zlaczke ktora mu ktos zrobil na wymiar. Nie pomoglo. Po rozmowie z kuzynem stwierdzil ze stuka poduszka pod skrzynia, faktycznie przy cofaaniu stukala, wymieniona na jakis zamiennik – nie pomoglo (teraz pol roku po poduszka jest zmasakrowana znowu, do wymiany)
2 mechanik stwierdzil ze dluga pol os ma luzy na podporze, nestety w PL nie znalazlem zamiennika, orginal z mazdy 2500k 2 tyg czekania (za dlugo mialem 5 dni) na zlomach same diesle- nie pasowaly. W UK juz znalazlem uzywke na ebay moj mechanik eymienil powiedzial ze ciut lepsza ale ze stara tez byla dobra i to byl zbedny wydatek – problem nie rozwiazany.
3 mechanik sprawdzal caly wydech ruszal silnikiem i wbil srubokret w gorna poduszke olejowa.... Dzien przed powrotem... Wiec kupilem tedguma zamontowalem dojechalm do UK
Teraz problemy ktore posiadam
Na zimnym silniku strasznie niski basowy dzwiek i telepie buda okrotnie na cieplym jest spoko (ted gum winny wibracji? Basowy dzwiek winny kolektor na starej uszczelce?
Przy hamowaniu silnikiem (wczesniej biegi 1-3 slyszalne przy sciagnieciu z gazu) na biegu 1 i 2 przy ostrym hamowaniu silnikiem slychac to tarcie, harczenie ciezko to nazwac a nagranie nie wylapuje tego
Spalanie mi wzroslo
Jakies sugestie? Kompresor klimy z sprzegla leci rdza czyli jest na skonczeniu ale mechanik mi powiedzial ze to nie to, pytalem o wydech mowil ze jest szczelny i nic nie widzi. Juz sie poddalem i chcialem ja sprzedac i kupic mk3 ale lubie ja i chcialbym zostac przy niej aczkolwiek za 2 msc jade znow do PL i chcialbym wrocic autem a nie samolotem
Bd wdzieczny za jakiekolwiek sugestie.