Strona 1 z 1

Łączni elastyczny wydechu 2.0 benzyna – wymiary

PostNapisane: 6 mar 2017, 11:41
przez donbartolesko
Panie i Panowie, czy ktoś już przerabiał tematy wymiany łącznika elastycznego wydechu w wersji 2.0 benzyna?? Jakie wymiary ma taki łącznik, żeby dobrać z cześć uniwersalnych??
Jak jest z podejściem narzędziami?? Tłumikarz chciał wyciągać cały kolektor z katem i łącznikiem i krzyknął chore pieniądze, czy można prościej??

Re: Łączni elastyczny wydechu 2.0 benzyna – wymiary

PostNapisane: 6 mar 2017, 12:11
przez MazdaLublin
Tak z ciekawości
ILE to jest chore pieniądze ??
Raczej się nie da bez wyciągania
o ile może i dało by się jakoś wyciąć plecionkę
to zostaje problem z jej pospawaniem od góry :(

Re: Łączni elastyczny wydechu 2.0 benzyna – wymiary

PostNapisane: 6 mar 2017, 17:27
przez marcin255
żeby wyjąć kolektor trzeba podszybie rozbierać

Re: Łączni elastyczny wydechu 2.0 benzyna – wymiary

PostNapisane: 8 mar 2017, 11:01
przez zap
Łącznik elastyczny da się wymienić bez zdejmowania kolektora.
Wycięcie, wstawienie zamiennika i spawanie 1,5-2h. Cenowo wyszło więcej niż standardowa wymiana (ok. 250zł). Polecam znaleźć bardziej ogarniętego tłumikarza.

Re: Łączni elastyczny wydechu 2.0 benzyna – wymiary

PostNapisane: 13 mar 2017, 22:04
przez donbartolesko
Chore pieniądze jak dla mnie za taka robotę to 500 :)
Łącznik już zamówiłem i obmyśliłem jak to zrobić bez demolki. Wrzucę zdjęcia po robocie.
Przybliżone wymiary łącznika jak by ktoś kiedyś potrzebował: fi ok 55 mm, długość ok 230 mm.

Re: Łączni elastyczny wydechu 2.0 benzyna – wymiary

PostNapisane: 18 maja 2017, 11:02
przez donbartolesko
Sorry że tak długo to trwało.
W załączniku pokazuje fotki że można wymienić łącznik elastyczny bez zdejmowania kolektora :)
Tniemy za katalizatorem a przed sonda lambda. Odkręcamy na łączeniu z tłumikiem środkowym. Na stole spawalniczym spawamy ze sobą odcinek z sondą, nową plecionkę i odcinek końcowy z flanszą. Przyłapujemy śrubami do tłumika środkowego i spawamy odcinek z sonda lambda do katalizatora. Cześć spawu od dołu samochodu a cześć od góry przez komorę silnika.
Przypominam o odłączeniu akumulatora przed spawaniem :)