Strona 1 z 1

roznice w silnikach 2.0 benzynowych

PostNapisane: 3 lip 2016, 16:26
przez juchaski
Witam wszystkich jestem nowym uzytkownikiem forum prosilbym o pomoc gdyz zakupilem mazde 3 rocznik 2006 wersja poliftowa 2.0 benzyna sport 150. Po kilku dniach tygodniach okazalo sie ze zgubilem dwa litry oleju i silnik zaczal stukac. Stukowt dochodzi z pokrywy zaworow . Wyczytalem gdzies na forum ze to nie zawory tylko zuzyte panewki powoduja ten stukot.
Moje pytanie brzmi bo znalazlem silnik lf585627 z mazdy 6 poliftowej , ale moj silnik ma numery
lf767417 czy zna ktos moze roznice w silnikach wiem ze moj silnik ma 150km a silnik dawcy 147 koni wyglada na zdjeciach podobnie ale moj ma inna poduszke ma zbiornik wyrownawczy calkiem inny i zbiorniczek plynu wspomagania w innym miejscu .
Caly silnik wyglada tak samo i pracowal ze skrzynia 6cio biegowa dokladnie taka jak moja.
Prosze o pomoc dziekuje z gory!!!

Re: roznice w silnikach 2.0 benzynowych

PostNapisane: 19 lis 2016, 12:48
przez Klepak00
To może na przyszłość gdyby ktoś szukał. Silnik z mazdy 6 nie pasuje do mazdy 3, tak mi powiedział mechanik, bo tez bylem zmuszony wymieniać silnik tylko ze z wersji przed liftowej. Chyba tylko mazda 5 ma taki sam silnik, ale nie jestem pewny.

Re: roznice w silnikach 2.0 benzynowych

PostNapisane: 20 lis 2016, 11:00
przez marcinwa70
juchaski napisał(a):Witam wszystkich jestem nowym uzytkownikiem forum prosilbym o pomoc gdyz zakupilem mazde 3 rocznik 2006 wersja poliftowa 2.0 benzyna sport 150. Po kilku dniach tygodniach okazalo sie ze zgubilem dwa litry oleju i silnik zaczal stukac. Stukowt dochodzi z pokrywy zaworow . Wyczytalem gdzies na forum ze to nie zawory tylko zuzyte panewki powoduja ten stukot.
Moje pytanie brzmi bo znalazlem silnik lf585627 z mazdy 6 poliftowej , ale moj silnik ma numery
lf767417 czy zna ktos moze roznice w silnikach wiem ze moj silnik ma 150km a silnik dawcy 147 koni wyglada na zdjeciach podobnie ale moj ma inna poduszke ma zbiornik wyrownawczy calkiem inny i zbiorniczek plynu wspomagania w innym miejscu .
Caly silnik wyglada tak samo i pracowal ze skrzynia 6cio biegowa dokladnie taka jak moja.
Prosze o pomoc dziekuje z gory!!!

A to nie czasem stukają Co klapki w kolektorze? To częsta przypadłość silników 2.0

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

PostNapisane: 20 lis 2016, 17:39
przez marcin255
juchaski napisał(a):Po kilku dniach tygodniach okazalo sie ze zgubilem dwa litry oleju i silnik zaczal stukac.

marcinwa70 napisał(a):A to nie czasem stukają Co klapki w kolektorze? To częsta przypadłość silników 2.0

Co maja klapki do jazdy na niskim poziomie oleju , nie lepiej rozebrać , popatrzyc co jest bo możesz kupić tez trupa