roznice w silnikach 2.0 benzynowych

Postprzez juchaski » 3 lip 2016, 16:26

Witam wszystkich jestem nowym uzytkownikiem forum prosilbym o pomoc gdyz zakupilem mazde 3 rocznik 2006 wersja poliftowa 2.0 benzyna sport 150. Po kilku dniach tygodniach okazalo sie ze zgubilem dwa litry oleju i silnik zaczal stukac. Stukowt dochodzi z pokrywy zaworow . Wyczytalem gdzies na forum ze to nie zawory tylko zuzyte panewki powoduja ten stukot.
Moje pytanie brzmi bo znalazlem silnik lf585627 z mazdy 6 poliftowej , ale moj silnik ma numery
lf767417 czy zna ktos moze roznice w silnikach wiem ze moj silnik ma 150km a silnik dawcy 147 koni wyglada na zdjeciach podobnie ale moj ma inna poduszke ma zbiornik wyrownawczy calkiem inny i zbiorniczek plynu wspomagania w innym miejscu .
Caly silnik wyglada tak samo i pracowal ze skrzynia 6cio biegowa dokladnie taka jak moja.
Prosze o pomoc dziekuje z gory!!!
juchaski
 

Postprzez Klepak00 » 19 lis 2016, 12:48

To może na przyszłość gdyby ktoś szukał. Silnik z mazdy 6 nie pasuje do mazdy 3, tak mi powiedział mechanik, bo tez bylem zmuszony wymieniać silnik tylko ze z wersji przed liftowej. Chyba tylko mazda 5 ma taki sam silnik, ale nie jestem pewny.
Początkujący
 
Od: 9 lis 2016, 19:46
Posty: 5 (2/0)
Skąd: Kwidzyn
Auto: Mazda 3 2.0 Active Sport Edition 09/2005

Postprzez marcinwa70 » 20 lis 2016, 11:00

juchaski napisał(a):Witam wszystkich jestem nowym uzytkownikiem forum prosilbym o pomoc gdyz zakupilem mazde 3 rocznik 2006 wersja poliftowa 2.0 benzyna sport 150. Po kilku dniach tygodniach okazalo sie ze zgubilem dwa litry oleju i silnik zaczal stukac. Stukowt dochodzi z pokrywy zaworow . Wyczytalem gdzies na forum ze to nie zawory tylko zuzyte panewki powoduja ten stukot.
Moje pytanie brzmi bo znalazlem silnik lf585627 z mazdy 6 poliftowej , ale moj silnik ma numery
lf767417 czy zna ktos moze roznice w silnikach wiem ze moj silnik ma 150km a silnik dawcy 147 koni wyglada na zdjeciach podobnie ale moj ma inna poduszke ma zbiornik wyrownawczy calkiem inny i zbiorniczek plynu wspomagania w innym miejscu .
Caly silnik wyglada tak samo i pracowal ze skrzynia 6cio biegowa dokladnie taka jak moja.
Prosze o pomoc dziekuje z gory!!!

A to nie czasem stukają Co klapki w kolektorze? To częsta przypadłość silników 2.0

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2014, 15:30
Posty: 65 (0/4)
Skąd: Tarnobrzeg
Auto: Mazda3 BK Hatch 2004
1.4 pb

Postprzez marcin255 » 20 lis 2016, 17:39

juchaski napisał(a):Po kilku dniach tygodniach okazalo sie ze zgubilem dwa litry oleju i silnik zaczal stukac.

marcinwa70 napisał(a):A to nie czasem stukają Co klapki w kolektorze? To częsta przypadłość silników 2.0

Co maja klapki do jazdy na niskim poziomie oleju , nie lepiej rozebrać , popatrzyc co jest bo możesz kupić tez trupa
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323