Docieranie Silnika
Witam.
Jestem posiadaczem mazdy 3 2.0 150km benzyna+ lpg, 2004r. Przeprowadziłem w niej remont silnika: szlif wału, nowe panewki korbowodowe i główne, nowe pierścienie, głowica po planowaniu + wymienione uszczelniacze. Silnik po remoncie zalany olejem 10W40, moje pytanie jest następujące, jak dobrze dotrzeć silnik? Wiem że po około 1-2tyś muszę wymienić olej. Ale chodzi mi o styl jazdy jaki mam przyjąć przy docieraniu. Praca na biegu jałowym? Co jakiś czas wkręcanie go na wyższe obroty? Długie trasy przy stałych obrotach? Liczę na waszą pomoc
Jestem posiadaczem mazdy 3 2.0 150km benzyna+ lpg, 2004r. Przeprowadziłem w niej remont silnika: szlif wału, nowe panewki korbowodowe i główne, nowe pierścienie, głowica po planowaniu + wymienione uszczelniacze. Silnik po remoncie zalany olejem 10W40, moje pytanie jest następujące, jak dobrze dotrzeć silnik? Wiem że po około 1-2tyś muszę wymienić olej. Ale chodzi mi o styl jazdy jaki mam przyjąć przy docieraniu. Praca na biegu jałowym? Co jakiś czas wkręcanie go na wyższe obroty? Długie trasy przy stałych obrotach? Liczę na waszą pomoc