Strona 1 z 1

Mazda3 – ubytek oleju (1l na 1000 km).

PostNapisane: 13 mar 2016, 20:58
przez Maniek1978
witam wszystkich jestem tu pierwszy raz ,mam pewien problem który nie daje mi spokoju
Problem mój to duże ubytki oleju -mazda 3 2.0 benzyna 150 koni ,niedawno robiona była głowica zawory nowe uszczelki wszystko ładnie zrobione niema żadnych wycieków ,auto bierze ok.1 litr oleju na 1000 km mechanik mówi że ciśnienie ma dobre silnik cicho chodzi i jest dynamiczny

Re: Mazda3 – ubytek oleju (1l na 1000 km).

PostNapisane: 14 mar 2016, 23:29
przez rafik89
Nie wiem jak w nowszych mazdach, ale w tych starszych jak się zrobiło tylko głowicę to niewiele to pomagało, trzeba było też robić dół – pierścienie, czasem honowanie cylindrów. Może tu jest podobnie?

PostNapisane: 15 mar 2016, 00:00
przez Gamboa
czemu jak miałeś wszystko wybebeszone to nie sprawdziłeś pierścieni etc?

Re: Mazda3 – ubytek oleju (1l na 1000 km).

PostNapisane: 15 mar 2016, 01:13
przez marcin255
Pierścionki do roboty

Re: Mazda3 – ubytek oleju (1l na 1000 km).

PostNapisane: 15 mar 2016, 22:20
przez Maniek1978
czy mógłby mi ktoś doradzić ,otóż będę wymieniał pierścienie , czy trzeba zawsze robić honowanie albo tulejowanie czy sama wymiana pierścionków może dać dobry efekt nie wiem co robić bo nie mam zaufanego mechanika a nie chcę przepłacać
mechanik powiedział mi że nie gwarantuje że jak wymieni same pierścienie to będzie ok i nie bierze odpowiedzialności za robotę mimo tego że jeszcze nie widział wnętrza silnika czy mechanik po rozebraniu
może jednoznacznie powiedzieć czy same pierścionki wystarczą czy jak na początku pisałem honowanie lub tulejowanie bo wydaje mi się że najlepiej to chciałby wymienić wszystko ale czy to jest konieczne <co?>
jeśli ktoś się orientuje w temacie bardzo proszę o podpowiedz

Re: Mazda3 – ubytek oleju (1l na 1000 km).

PostNapisane: 18 mar 2016, 22:54
przez thomson912
Miałeś mokre tłoki z oleju przed wymianą uszczelniaczy?

Re: Mazda3 – ubytek oleju (1l na 1000 km).

PostNapisane: 18 mar 2016, 23:12
przez Maniek1978
nie wiem ja tego nie robiłem ale wiem że świece były jakby w oleju w dodatku po zrobieniu głowicy oleju bierze więcej <co?>
wlałem oleju pod max i po zrobieniu 170 kilometrów na bagnecie jest w połowie między min a max

PostNapisane: 16 maja 2016, 17:42
przez atikow
Jakiś update tej historii? Udało się zlokalizować przyczynę?