witam wszystkich jestem tu pierwszy raz ,mam pewien problem który nie daje mi spokoju
Problem mój to duże ubytki oleju -mazda 3 2.0 benzyna 150 koni ,niedawno robiona była głowica zawory nowe uszczelki wszystko ładnie zrobione niema żadnych wycieków ,auto bierze ok.1 litr oleju na 1000 km mechanik mówi że ciśnienie ma dobre silnik cicho chodzi i jest dynamiczny
Mazda3 – ubytek oleju (1l na 1000 km).
Strona 1 z 1
Nie wiem jak w nowszych mazdach, ale w tych starszych jak się zrobiło tylko głowicę to niewiele to pomagało, trzeba było też robić dół – pierścienie, czasem honowanie cylindrów. Może tu jest podobnie?
czy mógłby mi ktoś doradzić ,otóż będę wymieniał pierścienie , czy trzeba zawsze robić honowanie albo tulejowanie czy sama wymiana pierścionków może dać dobry efekt nie wiem co robić bo nie mam zaufanego mechanika a nie chcę przepłacać
mechanik powiedział mi że nie gwarantuje że jak wymieni same pierścienie to będzie ok i nie bierze odpowiedzialności za robotę mimo tego że jeszcze nie widział wnętrza silnika czy mechanik po rozebraniu
może jednoznacznie powiedzieć czy same pierścionki wystarczą czy jak na początku pisałem honowanie lub tulejowanie bo wydaje mi się że najlepiej to chciałby wymienić wszystko ale czy to jest konieczne
jeśli ktoś się orientuje w temacie bardzo proszę o podpowiedz
mechanik powiedział mi że nie gwarantuje że jak wymieni same pierścienie to będzie ok i nie bierze odpowiedzialności za robotę mimo tego że jeszcze nie widział wnętrza silnika czy mechanik po rozebraniu
może jednoznacznie powiedzieć czy same pierścionki wystarczą czy jak na początku pisałem honowanie lub tulejowanie bo wydaje mi się że najlepiej to chciałby wymienić wszystko ale czy to jest konieczne
jeśli ktoś się orientuje w temacie bardzo proszę o podpowiedz
Ostatnio edytowano 28 mar 2016, 21:47 przez Maniek1978, łącznie edytowano 1 raz
-
Maniek1978
Miałeś mokre tłoki z oleju przed wymianą uszczelniaczy?
- Od: 5 sty 2016, 12:05
- Posty: 8
- Auto: Mazda 3 BK 2.0 LF 2007
nie wiem ja tego nie robiłem ale wiem że świece były jakby w oleju w dodatku po zrobieniu głowicy oleju bierze więcej
wlałem oleju pod max i po zrobieniu 170 kilometrów na bagnecie jest w połowie między min a max
wlałem oleju pod max i po zrobieniu 170 kilometrów na bagnecie jest w połowie między min a max
-
Maniek1978
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości