Mazda3 – ubytek oleju (1l na 1000 km).

Postprzez Maniek1978 » 13 mar 2016, 20:58

witam wszystkich jestem tu pierwszy raz ,mam pewien problem który nie daje mi spokoju
Problem mój to duże ubytki oleju -mazda 3 2.0 benzyna 150 koni ,niedawno robiona była głowica zawory nowe uszczelki wszystko ładnie zrobione niema żadnych wycieków ,auto bierze ok.1 litr oleju na 1000 km mechanik mówi że ciśnienie ma dobre silnik cicho chodzi i jest dynamiczny
Maniek1978
 

Postprzez rafik89 » 14 mar 2016, 23:29

Nie wiem jak w nowszych mazdach, ale w tych starszych jak się zrobiło tylko głowicę to niewiele to pomagało, trzeba było też robić dół – pierścienie, czasem honowanie cylindrów. Może tu jest podobnie?
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2010, 23:17
Posty: 342 (0/8)
Skąd: wrocław, czasem krotoszyn
Auto: Citroen C5 1.6 HDi, 2006 rok

Postprzez Gamboa » 15 mar 2016, 00:00

czemu jak miałeś wszystko wybebeszone to nie sprawdziłeś pierścieni etc?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2014, 20:13
Posty: 612 (17/19)
Skąd: Hagen- DE/Tarnów
Auto: Mazda3 2.0 Pb 2005
150 PS

Postprzez marcin255 » 15 mar 2016, 01:13

Pierścionki do roboty
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez Maniek1978 » 15 mar 2016, 22:20

czy mógłby mi ktoś doradzić ,otóż będę wymieniał pierścienie , czy trzeba zawsze robić honowanie albo tulejowanie czy sama wymiana pierścionków może dać dobry efekt nie wiem co robić bo nie mam zaufanego mechanika a nie chcę przepłacać
mechanik powiedział mi że nie gwarantuje że jak wymieni same pierścienie to będzie ok i nie bierze odpowiedzialności za robotę mimo tego że jeszcze nie widział wnętrza silnika czy mechanik po rozebraniu
może jednoznacznie powiedzieć czy same pierścionki wystarczą czy jak na początku pisałem honowanie lub tulejowanie bo wydaje mi się że najlepiej to chciałby wymienić wszystko ale czy to jest konieczne <co?>
jeśli ktoś się orientuje w temacie bardzo proszę o podpowiedz
Ostatnio edytowano 28 mar 2016, 21:47 przez Maniek1978, łącznie edytowano 1 raz
Maniek1978
 

Postprzez thomson912 » 18 mar 2016, 22:54

Miałeś mokre tłoki z oleju przed wymianą uszczelniaczy?
Początkujący
 
Od: 5 sty 2016, 12:05
Posty: 8
Auto: Mazda 3 BK 2.0 LF 2007

Postprzez Maniek1978 » 18 mar 2016, 23:12

nie wiem ja tego nie robiłem ale wiem że świece były jakby w oleju w dodatku po zrobieniu głowicy oleju bierze więcej <co?>
wlałem oleju pod max i po zrobieniu 170 kilometrów na bagnecie jest w połowie między min a max
Maniek1978
 

Postprzez atikow » 16 maja 2016, 17:42

Jakiś update tej historii? Udało się zlokalizować przyczynę?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2014, 16:50
Posty: 50
Skąd: Wa-wa
Auto: Mazda 3 BK 2.0 2007

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323