Błąd P0134 Niesprawna sonda lambda czy przepływomierz?

witam,
Mam mazdę 3 2005 2.0 benzyna-gaz, jakiś czas temu zapalił mi się check engine. Po podpięciu do komputera wyświetlił się błąd p0134 – nie wykryto aktywności HO2S-11 (w xcan xl p0134 obwód sondy lambda blok cyl.1 czujnik1) oraz błąd p0661 – Niskie napięcie w obwodzie sterowania zaworem strojeniowym kolektora ssącego (scan xl nie widzi tego błędu). Początkowo podejrzewałem sonde lambda i zdecydowałem się ją wymienić na jakąś używkę z allegro, po przelutowaniu wtyczki i podłączeniu, zmierzyłem napięcie sondy miernikiem na rozgrzanym silniku i wynosiło ono ok. 0,9 v – napięcie było właściwie cały czas stałe, spadało tylko po dodaniu gazu. Oczywiście po przejechaniu kilkunastu kilometrów znów zaświecił się check. Najdziwniejsze w tym wszystkim jest to, że ForScan pokazuje napięcie sondy w przedziale 0.06V do 0.09 V, zaś na mierniku mam napięcie ok. 0.9V. (Napięcie jest właściwie identyczne na starej i nowej sondzie). Bardzo proszę o pomoc, przeczytałem już mnóstwo tematów i naprawdę zaczyna brakować mi już pomysłów. Pragnę też zaznaczyć, że wydaje mi się, że wzrosło także spalanie. Pod spodem zamieszcza screeny z programu.
Mam mazdę 3 2005 2.0 benzyna-gaz, jakiś czas temu zapalił mi się check engine. Po podpięciu do komputera wyświetlił się błąd p0134 – nie wykryto aktywności HO2S-11 (w xcan xl p0134 obwód sondy lambda blok cyl.1 czujnik1) oraz błąd p0661 – Niskie napięcie w obwodzie sterowania zaworem strojeniowym kolektora ssącego (scan xl nie widzi tego błędu). Początkowo podejrzewałem sonde lambda i zdecydowałem się ją wymienić na jakąś używkę z allegro, po przelutowaniu wtyczki i podłączeniu, zmierzyłem napięcie sondy miernikiem na rozgrzanym silniku i wynosiło ono ok. 0,9 v – napięcie było właściwie cały czas stałe, spadało tylko po dodaniu gazu. Oczywiście po przejechaniu kilkunastu kilometrów znów zaświecił się check. Najdziwniejsze w tym wszystkim jest to, że ForScan pokazuje napięcie sondy w przedziale 0.06V do 0.09 V, zaś na mierniku mam napięcie ok. 0.9V. (Napięcie jest właściwie identyczne na starej i nowej sondzie). Bardzo proszę o pomoc, przeczytałem już mnóstwo tematów i naprawdę zaczyna brakować mi już pomysłów. Pragnę też zaznaczyć, że wydaje mi się, że wzrosło także spalanie. Pod spodem zamieszcza screeny z programu.