Mazda 3 2.0 problem z odpalaniem

Postprzez RydzykSC90 » 21 sty 2015, 09:53

swietnie :) a dlugo juz jezdzisz po wymianie ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2014, 19:17
Posty: 46 (1/0)
Auto: Mazda 3 2.0 2006

Postprzez Dubik » 21 sty 2015, 10:11

2 tygodnie...ale różnice wyczułem od razu.
Początkujący
 
Od: 3 gru 2012, 13:08
Posty: 22
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 3 2.0 150KM 2007 r.
Mazda 6 2.0 147KM 2008r.

Postprzez RydzykSC90 » 21 sty 2015, 10:19

a w mocy jest też różnica ??
sam wymieniałes, dostęp jest do tej części ??
akurat mam dzisiaj urlop i bym sobie wymienil jezeli nie ma problemow :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2014, 19:17
Posty: 46 (1/0)
Auto: Mazda 3 2.0 2006

Postprzez Dubik » 21 sty 2015, 10:24

W mocy nie czuje różnicy bo moje autko świetnie jeździło...miałem problem z odpalaniem na pół rozgrzanym silniku...np.30 minut po zgaszeniu ciepłego cięzko palił...a druga sprawa...szarpnięcia na wolnych obrotach na rozgrzanym silniku. Wymieniłem sam( torks 25 – 4 śruby i od spodu chyba nakrętka 13...2 podciśnienia, jedna wtyczka) i heja :) A masz takowy zawór ? Gdzie znalazłeś ? Bo ja chyba zainwestuje w nowy:)
Początkujący
 
Od: 3 gru 2012, 13:08
Posty: 22
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 3 2.0 150KM 2007 r.
Mazda 6 2.0 147KM 2008r.

Postprzez RydzykSC90 » 21 sty 2015, 10:27

jeszcze nie mam zaraz bede dzwonil po hurtowniach i szukal :)

Dopisano 21 sty 2015, 11:18:

no i niestety nigdzie tego nie maja i nie widza gdzie szukać.... poradzili mi tylko serwis mazdy no ale cóż... w mojej kochanej częstochowie brak... reasumując, znajdę kupię, i sprawdzę czy coś to pomoże, i z pewnością podzielę się wrażeniami :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2014, 19:17
Posty: 46 (1/0)
Auto: Mazda 3 2.0 2006

Postprzez Dubik » 21 sty 2015, 11:19

Zamiennik nie występuję. Ja dlatego kupiłem używkę, żeby zobaczyć czy będzie rezultat. Nie martw się....w Łodzi też nie mają...Życzę powodzenia !
Początkujący
 
Od: 3 gru 2012, 13:08
Posty: 22
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 3 2.0 150KM 2007 r.
Mazda 6 2.0 147KM 2008r.

Postprzez RydzykSC90 » 21 sty 2015, 20:39

a mógł byś wrzucić jakąś fotkę gdzie to się znajduje i jak mniej więcej wygląda ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2014, 19:17
Posty: 46 (1/0)
Auto: Mazda 3 2.0 2006

Postprzez rafik256 » 21 sty 2015, 22:39

@Dubik czy mógłbyś dokładnie opisać to szarpanie/drżenie?? Bo w mojej też czasami czuje takie wibracje na jałowym ale tylko ja... Najbardziej to czuć jak mam opartą prawą nogę o tunel środkowy. Mam wrażenie że szarpanie nie jest równomierne. Jakim sprzętem sprawdzałeś ten błąd?? elm327 jest w stanie to wyłapać??
P.S. jakie obroty macie zaraz po odpaleniu zimnego silnika?? Jakie powinny być "prawidłowe"?? Po wymianie obroty po odpaleniu zimnego silnika są niższe?? Jakie teraz??
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2013, 18:39
Posty: 149 (1/12)
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 3 BK – 2.0 LF
sedan, 2008 rok

Postprzez seanknw » 23 mar 2015, 22:54

Witam
Tydzień temu kupiłem Mazdę 3 2.0 150KM no i mam ten sam problem. Jak zimny to pali od razu, jak dłużej pojeżdżę i od razu odpalam to pali na dotyk, ale jak jest gorący a postoi powiedzmy 10 min to trzeba kręcić nawet 5 sek. Co jest grane ????
Początkujący
 
Od: 18 mar 2015, 20:54
Posty: 29 (1/0)
Auto: MAZDA 3 BK 2.0 150KM 2005r.

Postprzez czucherek1985 » 24 mar 2015, 20:37

Mam ten sam problem.Posiadam mazde od 2 miesiecy.Ktos mi ostatnio powiedzialmze za to odpowiada jakis sterownik i zeby niekrecic za dlugo bo moze paliwo mieszac sie z olejem.
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2015, 11:03
Posty: 32 (0/1)
Auto: Mazda 3 , 2005 2.0 benzna

Postprzez Gamboa » 25 mar 2015, 01:45

mi jeden mechanik powiedział że to może być immobilajzer <glupek2>

na razie w maju zmienie świece na nowe i zobacze. bo u mnie tak jest ze za 1szym razem na zupełnie zimnym pali z kopyta, jak przejade 400m i zgasze i pale to kręci dłużej a na ciepłym to jest loteria więc sam nie wiem <głaszcze> <cisza>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2014, 20:13
Posty: 612 (17/19)
Skąd: Hagen- DE/Tarnów
Auto: Mazda3 2.0 Pb 2005
150 PS

Postprzez RydzykSC90 » 25 mar 2015, 19:01

wymiana świec nie pomoże :P Ja wymieniałem w odstępach czasowych : świece, olej, akumulator, i filtr powietrza, co skutkowało jedynie rzadszym problemem z odpalaniem, ale co Ciekawe po każdej z tych operacji było lepiej i teraz zdarza się to rzadko , ale jednak jest... na obecną chwile odpuściłem temat, bo jak wspomniałem jest lepiej... ale na pewno to nie immobilajzer, bo zdarza się poczuć paliwo jak nie chce zapalić...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2014, 19:17
Posty: 46 (1/0)
Auto: Mazda 3 2.0 2006

Postprzez marcin255 » 25 mar 2015, 20:01

testowaliście czyszczenie krokowca i przepustnicy ?
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez czucherek1985 » 25 mar 2015, 21:40

Wychodzi na to że niema lekarstwa.Mi w serwisie Mazdy powiedzieli że to norma i żebym się nie przejmował.Nie ukrywam że trochę to denerwujące jest.Ukłony dla tego kto poradzi sobie z problemem.
Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2015, 11:03
Posty: 32 (0/1)
Auto: Mazda 3 , 2005 2.0 benzna

Postprzez piterus87 » 25 mar 2015, 22:21

Wątpię, żeby to była norma. U mnie czy jest -20 czy +30 czy silnik zimny czy rozgrzany, zawsze pali na dotyk.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2010, 17:31
Posty: 359 (1/4)
Skąd: Olsztyn
Auto: Była: Mazda 3 2.0 LF TOP SPORT '03
Jest: Mazda 3 MPS BK 330KM, 470Nm

Postprzez RydzykSC90 » 27 mar 2015, 19:49

Przepustnice czyściłem, a za krokowca niestety nie mogę się zabrać... jest jeszcze opcja że to zaworki podciśnienia
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2014, 19:17
Posty: 46 (1/0)
Auto: Mazda 3 2.0 2006

Postprzez czucherek1985 » 28 mar 2015, 19:23

Jak myslicie , mozna z tym jezdzic? Jak dlugo z tym juz jezdzicie?Mam nadzieje ze jak juz rozwiazecie problem to opiszecie go tutaj , bo widze ze jest nas wielu.Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2015, 11:03
Posty: 32 (0/1)
Auto: Mazda 3 , 2005 2.0 benzna

Postprzez RydzykSC90 » 29 mar 2015, 16:11

Ja jeżdżę odkąd kupiłem auto już ok. 7k km, poł roku i żadne poważne usterki jak narazie się z tym nie wiążą... miejmy nadzieje że tak zostanie <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2014, 19:17
Posty: 46 (1/0)
Auto: Mazda 3 2.0 2006

Postprzez czucherek1985 » 29 mar 2015, 18:44

Dobrze wiedzieć , ale nie ukrywam że trochę mnie to denerwuje.Ja mam autko od 15 lutego i zrobiłem już 3,5 tys .Najgorzej jest na krótkich trasach .Trochę dziś posiedziałem na forum i większość mówi że to przepustnica zapchana -muszę się za nią zabrać.Dużo osób mówi żeby po zgaszeniu silnika wcisnąć pedał gazu -jutro muszę spróbować.Na forum forda problem też jest znany i wiele osób już się nauczyło że przy każdym wyłączeniu naciskają pedał automatycznie.
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2015, 11:03
Posty: 32 (0/1)
Auto: Mazda 3 , 2005 2.0 benzna

Postprzez Vindic » 4 kwi 2015, 00:52

To dodam że mam ten sam problem, czasami muszę kręcić 5 sekund, żeby odpaliła. Problem był rzadszy 3 miesiące temu, kiedy ją kupowałem, teraz prawie za każdym razem. Bez znaczenia czy silnik ciepły, czy zimny po całej nocy stania.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2015, 18:59
Posty: 48
Skąd: Poznań / Milton Keynes
Auto: Mazda 3 2.0 150 KM 2004

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323