Problem z drganiami i szarpaniem... mazda 3 2.0

Postprzez adriangtk90 » 1 lis 2013, 20:56

Witam, mam problem z moja mazda 3 2.0 150KM + gaz sekwencja. Instalacja ma 20 tys i moze 6 miesiecy. Z autkiem mam pewien problem. na wolnych obrotach auto zaczyna drgac jak zimny bardziej pozniej mniej ale ogolnie caly czas:( i na gazie i na pb.. obraty nie skacza wogole chyba ze nie widac tego na obrotomierzu. Dodatkowo od czasu do czasu zaswieci mi check ktory zapala sonda tylko nie wiem czy to przez lpg czy nie . Kolejnym problemem to delikatne szarpanie autem na lpg kolo 2300 -2600 obrotow ( 2 gaziarzy to widzialo i oboje stwierdzili ze z instalacja wszystko ok ...) dodam ze swiece nowki wszystkie filtry nowe ... czy to wszystko wina przeplywomierza ?? albo innego podzespolu... ??
adriangtk90
 

Postprzez Marcis » 1 lis 2013, 21:12

to są skutki gazu. jeśli gazownicy twierdzą że on jest ok to na początek odłącz klemy od aku i wciśnij pedał hamulca na 30 sekund. Jeśli nic to nie poprawi to pod kompa. Później będzie trzeba szyby zaprogramować. A przepływki to ja sam w niej jeszcze nie widziałem <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2012, 10:48
Posty: 941 (4/18)
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 3 GTA 2005 2.0 16V 150KM
Alfa Romeo SW 156 2003 2.0 166KM
Była Mazda 323F BA Red Classic
1.5 16V 1998r.

Postprzez adriangtk90 » 1 lis 2013, 23:49

a co daje to trzymanie hamulca itd? a druga sprawa co z tym drzeniem samochodu na wolnych obrotach? skoro to dzieje sie na lpg i na benzynie...
adriangtk90
 

Postprzez marcin255 » 2 lis 2013, 08:30

Jakieś błędy ?
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez buczos » 2 lis 2013, 12:16

Marcis napisał(a):to są skutki gazu

tzn jakie skutki? Nie generalizuj, wszystko zależy od montażu, i komponentów ) Moja instalacja ma około 16tys km i jestem z niej bardzo zadowolony, (Wg hamowni tylko 2km różnicy pomiędzy PB a LPG)
Co do drgania na wolnych obrotach to może któraś poduszka silnika lub skrzyni?

adriangtk90 napisał(a):Dodatkowo od czasu do czasu zaswieci mi check ktory zapala sonda tylko nie wiem czy to przez lpg czy nie .

Tak jak marcin255 pisze, sczytaj błędy i będzie wiadomo co jej dolega, nikt tu wróżką nie jest :)
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 16:20
Posty: 3447 (23/39)
Skąd: Rzeszów
Auto: 2019 Mazda 6
2008 Peugeot 107
Było:
Laguna 3 GT
Mazda 3 Sedan BK Top Sport 323F BA

Postprzez adriangtk90 » 3 lis 2013, 23:02

I wszystko jasne :) Pol niedzieli przesiedzialem w garazu ale sie oplacalo :) rozebralem caly dolot wyczyscilem przepustnice itd a do tego zresetowalem kompa i chodzi jak burza zero przerywania jak na poczatku :) przypuszczam ze opaska na laczeniu do przepustnicy byla zle zamontowana i dostawalo lewego powietrza, moze sie myle mechanikiem nie jestem ale sie jakos udalo:) teraz musze przepatrzyc wszystkie poduszki itd zeby dojsc rzedu z wibracjami na postoju (wolne obroty) i bede happy:) bo takto spalanie i osiagi jak najbardziej ok :)
adriangtk90
 

Postprzez Marcis » 4 lis 2013, 15:54

złap za jakieś ucho na silniku i spróbuj machać silnikiem lub weź drugą osobę wsadź ją do auta niech zaciągnie ręczny i próbuje ruszać na jedynce i patrz która poduszka jest zużyta.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2012, 10:48
Posty: 941 (4/18)
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 3 GTA 2005 2.0 16V 150KM
Alfa Romeo SW 156 2003 2.0 166KM
Była Mazda 323F BA Red Classic
1.5 16V 1998r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323