Silnik LF kasowanie luzów zaworów

Postprzez marcin255 » 26 cze 2013, 16:32

Witam , ktos to przerabiał , regulował ? Wydaj się ,że po nagrzaniu silnika słyszę " klepanie " spod pokrywy zaworów ( nie sa to klapki ) .
Aso ma 30 długości "szklanek" po 70 zł i nie do końca potrafią coś o tym powiedzieć , reguluje się , wymienia całe ???

Pytam dlatego ,że nie mogę pozbyć się takich drobnych drgań rozgrzanego silnika ( obroty 630-660 )
krokowiec ,przepustnica , maf , map sprawdzone , tylna poduszka silnika jest cała ale jakaś strasznie miękka , sam nie wiem ( komp. bez błędów )
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez tomek-waw » 27 cze 2013, 23:40

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2011, 01:34
Posty: 1931 (2/7)
Skąd: Wwa
Auto: GTI MK7 380KM/520Nm
Była, M3 Kintaro 2.0 LF 161KM/182Nm

Postprzez marcin255 » 2 lip 2013, 07:30

Dzięki nie mogę dojść do tego co powoduje te drgania , hałas jak z " traktora " dobiega z miejsca gdzie w kolektorze sa te zawory podciśnienia , czasem ten hałas jest czasem nie , jak hałasuje to nic nie daje odpięcie wtyczki Vris
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez Michal663 » 20 kwi 2016, 22:15

Jak odpiąć to wtyczkę VRIS? jakieś wskazówki bo nie mogłem tego zrobić.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2014, 13:39
Posty: 45 (4/0)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport GTA 2005

Postprzez Gamboa » 20 kwi 2016, 23:11

a ja słyszałem że regulacja luzów zaworowych to sie robi tylko przy jakimś większym remoncie, bo trzeba sciągać wał itd. czy to prawda?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2014, 20:13
Posty: 612 (17/19)
Skąd: Hagen- DE/Tarnów
Auto: Mazda3 2.0 Pb 2005
150 PS

Postprzez Ani » 29 wrz 2016, 17:39

i jak poradziles sobie z tymi drganiami i klekotaniem?

u mnie sytuacja jest taka, ze po sprawdzeniu luzów wyszło że jest OK i nie ma potrzeby regulacji.. natomiast klekot na rozgrzanym silniku pozostał dalej... jest ten delikatne drżenie i wibracja przy postoju auta na luzie...

ktoś coś?
Początkujący
 
Od: 7 wrz 2016, 10:20
Posty: 28 (1/0)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 3 BK 2.0 Top Sport 06r.

Postprzez Marcis » 29 wrz 2016, 20:53

Jeśli Ci drży na luzie to sprawdź poduszki silnika. Miałem tak gdy prawa była zerwana. W ciągu 30 minut wyjmiesz, obejrzysz czy jest cała i założysz.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2012, 10:48
Posty: 941 (4/18)
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 3 GTA 2005 2.0 16V 150KM
Alfa Romeo SW 156 2003 2.0 166KM
Była Mazda 323F BA Red Classic
1.5 16V 1998r.

Postprzez Ani » 30 wrz 2016, 15:45

Sam nie dotykam, nie znam sie. Ktoś w Krakowie to robi? Ktoś, coś?
Początkujący
 
Od: 7 wrz 2016, 10:20
Posty: 28 (1/0)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 3 BK 2.0 Top Sport 06r.

Postprzez widmo82 » 30 wrz 2016, 20:36

Moderator "3BK" -Paweł
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 26 paź 2008, 10:23
Posty: 3601 (81/142)
Skąd: Radom
Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008

Postprzez pierst » 28 paź 2016, 23:18

Czy udało się usunąć te drgania?
Początkujący
 
Od: 12 wrz 2016, 22:35
Posty: 2
Auto: MAZDA 5 2,0 110kW 150 KM2010rok

Postprzez Ani » 31 paź 2016, 10:09

w Krakowie tacy spece od mechaniki, że ie ma do kogo samochodu oddać.... 2 mechaników potrzebowało na to ok. 2 dni, a kolejnych dwóch mówiło że to skomplikowane i raczej się w to nie bawią... (HELP?)
Początkujący
 
Od: 7 wrz 2016, 10:20
Posty: 28 (1/0)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 3 BK 2.0 Top Sport 06r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323