Strona 1 z 1

Blad P0302 Cylinder 2 Szarpanie i przyrywanie. Rozwiązanie: Wymiana cewki zapłonowej

PostNapisane: 26 gru 2012, 00:53
przez gogo-mazda
Witam dzis po odpaleniu autko zaczelo szarpac i przerywac i dodatkowo zapalila sie lapmka mil cheek ! Podlaczylem kompa i blad P0302 wypadanie zaplonow cylinder 2 podejzewam ze to moze byc cewka badz swieca? Moge przelozyc ta cewke z drugiego na 4 cylinder zeby sprawdzic czy to wlasnie cewka jest uszkodzona????

Re: Blad P0302 cylinder 2 szarpie i przerywa

PostNapisane: 26 gru 2012, 08:52
przez marcin255
zamień cewki

Re: Blad P0302 cylinder 2 szarpie i przerywa

PostNapisane: 26 gru 2012, 11:48
przez gogo-mazda
ok dzieki zamienie i sie okaze czy cewka czy swiece dzieki

Dopisano 26 gru 2012, 13:31:

no i zamienilem cewki miejscami i dalej nie chodzi ale za to bledu nie wywala wiec nie wiem sam co zrobic wykrecilem swiece i byly NGK R BPR6EF13 wydaje mi sie ze to nie sa odpowiednie swiece do niego wolalbym kupic nowe swiece niz kupowac cewke :D

Re: Blad P0302 cylinder 2 szarpie i przerywa

PostNapisane: 26 gru 2012, 18:41
przez martin_torbay
mam dokładnie ten sam problem, tylko że błąd na cylindrze 1.
wtryski wymienione, nie możliwe by to było coś związane z paliwem bo na gazie jest tak samo.
cewki sprawdzone – sprawne.
cewka albo działa albo nie, jak zamienisz je miejscami i dalej tak będzie – na odpalonym silniku odłączaj i podłączaj wtyczki od cewek , jeżeli aut będzie gasło lub prawie gasło to ok, jeżeli nic się nie zmieni to znalazłeś problem – niestety nikt nie wie jak ten problem usunąć – nie pakuj kasy w cewki świece... to prawdopodobnie nie to

Re: Blad P0302 cylinder 2 szarpie i przerywa

PostNapisane: 28 gru 2012, 11:41
przez gogo-mazda
A wiec panowie temat do zamkniecia ! Poniewaz winna byla cewka po zalozeniu nowej orginalnej autko nie do poznania :)

Re: Blad P0302 Cylinder 2 Szarpanie i przyrywanie. Rozwiązanie: Wymiana cewki zapłonowej

PostNapisane: 29 lis 2013, 12:42
przez Dommin
Ja mam ten sam problem. Niestety jak przekładam cewkę to dalej błąd pojawia się w tym samym miejscu, czyli cylinder 2. Gryzie mnie to 2 dzień... mam nadzieje że to nie problem z kolektorem :(

Re: Blad P0302 Cylinder 2 Szarpanie i przyrywanie. Rozwiązanie: Wymiana cewki zapłonowej

PostNapisane: 29 lis 2013, 13:00
przez marcin255
może wiązka ?

Re: Blad P0302 Cylinder 2 Szarpanie i przyrywanie. Rozwiązanie: Wymiana cewki zapłonowej

PostNapisane: 26 maja 2015, 20:50
przez tonymontana
Jak historia się skończyła, ponieważ mam identyczny problem?

Re: Blad P0302 Cylinder 2 Szarpanie i przyrywanie. Rozwiązanie: Wymiana cewki zapłonowej

PostNapisane: 12 paź 2016, 11:09
przez kristo123
Mam podobny problem MAZDA 3 2009 rok zgazowana przy 30 kkm. obecnie 107 kkm. i jak przyszły chłodne i wilgotne dni to samochodem zaczęło szarpać przy zimnym silniku. Błąd zapłon 2 cylinder.
Wcześniej diagnozowani – wymiana cewki, wymieniałem i znowu to samo. W końcu po dostaniu się do cewek zacząłem ruszać wtyczkami i kablami doprowadzającymi sterowanie do cewek i przy szarpaniu jedna z nich silnik wypada z równomiernego rytmu -według mnie problem tkwi przed cewka albo kabel – wiązka albo sama wtyczka.
<spie>

Re: Blad P0302 Cylinder 2 Szarpanie i przyrywanie. Rozwiązanie: Wymiana cewki zapłonowej

PostNapisane: 29 lis 2016, 19:58
przez Babok
Witam, posiadam mazdę 323f bj 2001 1.6 +LPG mam problem, silnik nie pracuje na wszystkie gary, po podłączeniu komputera wyskakuje błąd p0302 cylinder 2 wykryto przerwy zapłonu, dodam , że nie dawno wymieniałem świece, sprawdzałem przewody, nie mają przebicia, szarpie na benzynie a na lpg wszystko chodzi ładnie, czego to może być przyczyna? czy jeśli wina byłaby po stronie cewki to na lpg też by szarpało? może chodzi tu o wtryski? może ktoś miał podobny problem? proszę o odpowiedź.

PostNapisane: 30 maja 2017, 12:32
przez radol
Babok napisał(a):Witam, posiadam mazdę 323f bj 2001 1.6 +LPG mam problem, silnik nie pracuje na wszystkie gary, po podłączeniu komputera wyskakuje błąd p0302 cylinder 2 wykryto przerwy zapłonu, dodam , że nie dawno wymieniałem świece, sprawdzałem przewody, nie mają przebicia, szarpie na benzynie a na lpg wszystko chodzi ładnie, czego to może być przyczyna? czy jeśli wina byłaby po stronie cewki to na lpg też by szarpało? może chodzi tu o wtryski? może ktoś miał podobny problem? proszę o odpowiedź.



A w tym przypadku jak sprawa się skończyła bo mam ten sam problem ?
Na gazie jeździ normalnie, a na benzynie słychać i czuć, że nie pali na wszystkie gary, wyświetla błąd P0302.
Ja stawiam na wtrysk, a u Ciebie co było przyczyną ?