Popychacze zaworowe w 2.0 150KM z 2004 roku

Kochani, dwoje pracowników dwóch różnych serwisów w P-niu podają sprzeczne informacje dotyczące rozwiązania technicznego popychaczy zaworowych w tym silniku. Pierwszy twierdzi, że regulacja luzu zaworowego odbywa się za pośrednictwem podkładek, drugi, że przez wymianę szklanek mechanicznych (silnik ten rzekomo nie ma popychaczy z kompensacją hydrauliczną). Ten pierwszy twierdzi przy tym, że kontrola luzu zaworowego odbywa się przez odsłuch, drugi zaś, że przez demontaż pokrywy, który jest skomplikowany, bo wymaga demontażu całego układu rozrządu i kosztuje ponad 600pln + ewentualne koszty związane z wymianą szklanek. Bądź tu panie mądry... Ratujcie!
Aaa, jeszcze jedno – ten silnik ma ceramiczne gniazda zaworów ?
Mega mi się ten model podoba (hatchback), ale jestem zwolennikiem jazdy na gazie, więc przed zakupem te wiadomości są mi niezbędne do podjęcia ostatecznej decyzji...
Aaa, jeszcze jedno – ten silnik ma ceramiczne gniazda zaworów ?
Mega mi się ten model podoba (hatchback), ale jestem zwolennikiem jazdy na gazie, więc przed zakupem te wiadomości są mi niezbędne do podjęcia ostatecznej decyzji...