Bardzo wysokie spalanie – BK 2.0 150km 2006r ( rozwiązanie – wymiana sondy lambda )

Postprzez -Walu$- » 17 wrz 2011, 23:46

http://fightrankings.files.wordpress.com/2011/05/ztjfx2.gif
viewtopic.php?f=332&t=127106 <<>> moja M3
When we were kids,belonging felt good,But having respect,that feels even better..
2 DIE 4
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 13:25
Posty: 261 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: M3 BK'06 TopSport 2.0-150km

Postprzez lukaszm » 17 wrz 2011, 23:52

auto już jest po liftingu nie powinieneś mieć papierowej książki serwisowej jesli taką masz jak pisałeś wyżej, zobaczymy co odpisze robertpi


p.s ładny kolor :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2008, 21:04
Posty: 1902 (6/4)
Skąd: Siemianowice Śląskie
Auto: Hyundai i40 2.0 2014 kombi
VW Polo 6N 1.0 1999
eks: Mazda3 BK Active 1.6 MZR Z6 2005
eks: Fiat Seicento Young 0.9 1999

Postprzez -Walu$- » 18 wrz 2011, 00:06

Dzieki :) nie wrzucalem do naszych mazd,bo musze porobic jakies ladne zdjecia,a najlepiej juz jak bedzie zrobiona.
Mam ksiazke serwisowa z niemieckiego aso plus rachunki,faktury z paragonami,wiec wydaje mi sie byc ok.
http://fightrankings.files.wordpress.com/2011/05/ztjfx2.gif
viewtopic.php?f=332&t=127106 <<>> moja M3
When we were kids,belonging felt good,But having respect,that feels even better..
2 DIE 4
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 13:25
Posty: 261 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: M3 BK'06 TopSport 2.0-150km

Postprzez lukaszm » 18 wrz 2011, 00:15

hmm pisałeś że auto zaczęło szaleć kilka dni po zakupie może sprobuj sobie przypomnieć czy przez te dni coś dziwnego się nie wydarzyło np nie wjechałeś w wielką kałużę, albo było jakieś głuche puknięcie w czasie jazdy i zaczęło auto dziwnie pracować.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2008, 21:04
Posty: 1902 (6/4)
Skąd: Siemianowice Śląskie
Auto: Hyundai i40 2.0 2014 kombi
VW Polo 6N 1.0 1999
eks: Mazda3 BK Active 1.6 MZR Z6 2005
eks: Fiat Seicento Young 0.9 1999

Postprzez radzi89 » 18 wrz 2011, 00:46

Co do jazdy do 2000 obr/min to normalne jest ,ze ponizej tych obrotow bedzie "mulowata" . To jest silnik wolnossacy i kreci sie do ponad 6 tys. Moc osiaga duzo wyzej niz n diesel.
Tak jak Lukasz pisze, w tym modelu nie wpoinno byc ksiazki serwisowej...
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez -Walu$- » 18 wrz 2011, 09:55

No to nie wiem,moze przebitka jakas...sa pieczatki aso,rachunki,paragony i pelno innych dupereli..whatever.
No tak Radzi..ale on nawet na 1 muli dopiero od 2tys zaczyna wogole przyspieszac,testowalem auto i pamietam jak jezdzil,na kazdym biegu do 2tys obrotow wlasciwie nie ma przyspieszenia(no musielibyscie to zobaczyc na wlasnej skorze).Do tego czuc przy jezdzie spokojnej na 3/4/5,gdzie lekko naciskam gaz utrzymujac tylko predkosc,ze auto jest zdlawione,przestalo praktycznie juz tak szarpac,ale czuje jakby mialo 50km mniej(po odebraniu od elektrmech.).Na zimnym,gdy stoje na luzie obroty sobie faluja od 1tys do 1,5tys.Jakbym minimalnie sobie gazu dodawal.Reakcja na gaz jest opozniona lekko.Auto bylo duzo zwawsze,mialem banana na 1/2/3 teraz czuje tylko przyspieszenia,obroty jakos wolno wzrastaja.Potwierdzilo mi to 2 kumpli,ktorych wczesniej przewozilem.Czesto szarpie przy ryszaniu czy zmianie biegow z 1-2,wczesniej nie mialem z tym problemow,a teraz jakbym 1 raz wsiadal do auta,ale watpie zeby cos ze sprzeglem bylo.Pamietam jak na 1 przy ostrym ruszeniu ze swiatel kola sie slizgaly wlaczalo sie dsc,z samego dolu...teraz luzno ruszy minimalnie opony sie slizgna i od 2tys zaczyna jechac,ale wolniej sie wkreca...Ciezko to opisac na forum.Zobaczymy co wykryje mechanik..
http://fightrankings.files.wordpress.com/2011/05/ztjfx2.gif
viewtopic.php?f=332&t=127106 <<>> moja M3
When we were kids,belonging felt good,But having respect,that feels even better..
2 DIE 4
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 13:25
Posty: 261 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: M3 BK'06 TopSport 2.0-150km

Postprzez Wicher » 18 wrz 2011, 12:08

W ASO pytałem jakiś czas temu i coś mi świta, że na życzenie można było mieć książkę serwisową... Ale to taka luźna rozmowa była, nie wiem ile w tym prawdy. Na pewno po 2006 można było zażyczyć sobie przeniesienie papierowej książki do systemu elektronicznego i rezygnację z papierów.

A co do auta – normalne jest, że benzynowy wolnossak będzie do 2k w ogóle nie jechał. U mnie obroty do 2k nadają się najwyżej do turlania się. 2-4k jedzie całkiem znośnie, ale prawdziwa zabawa jest dopiero w przedziale 4-7k rpm. :–)

BTW też miałem problem z szarpaniem na niskich obrotach, na wyższych potrafił nawet nagle zmulić, musiałem odpuścić gaz i wcisnąć jeszcze raz, żeby wrócił do normy. Do tego miałem ciągle mocno usyfioną końcówkę wydechu. Pomogła wymiana świec i nawet końcówka wydechu brudzi się coraz mniej, widać, że mu przechodzi. :D Ale ja mam 2.0 przed liftem, więc przepustnica na linkę...

Jedź do Jaksy, 150km to nie jest daleko. :–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2011, 18:32
Posty: 297 (0/1)
Skąd: 3miasto
Auto: Megane RS 273 '16

Postprzez lukaszm » 18 wrz 2011, 12:39

świece wymienił, czyszczenie przepustnicy robili?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2008, 21:04
Posty: 1902 (6/4)
Skąd: Siemianowice Śląskie
Auto: Hyundai i40 2.0 2014 kombi
VW Polo 6N 1.0 1999
eks: Mazda3 BK Active 1.6 MZR Z6 2005
eks: Fiat Seicento Young 0.9 1999

Postprzez Jericho_PL » 18 wrz 2011, 15:49

-Walu$– napisał(a):Damn!Szkoda,ze nie mam nikogo z lodzi z taka m3 jak moja,bo chetnie bym zobaczyl,czy tez tak slabo zbiera

Jak bardzo się uprzesz to ja mogę podjechać, żebyś porównał sobie mazdy. Tylko, że ja mam 1.6 wiec różnica w przyspieszeniu będzie znaczna.
Avatar użytkownika
 
Od: 22 mar 2011, 17:02
Posty: 37
Skąd: Zgierz
Auto: Mazda 3 BK 1.6 MZR

Postprzez -Walu$- » 18 wrz 2011, 16:14

Nie, dzięki za propozycję, ale to nie ma wtedy zbytnio obiektywnego porównania :)
Lukasz- świece wymienił na oryginalne. Przepustnica była sprawdzana w serwisie, nie wiem czy czyścili, ale powiedzieli, że niby jest ok ^
Wicher racja,japonce leca tylko na wysokich obrotach,ale jednak do 2tys wczesniej lepiej sie zbieral,teraz nawet na 1 ma problem,wczesniej odrazu sie zbierala,kapcie sie krecily i byl ogien,powyzej 2tys jedzie jak honda city 100km teścia..
Wydech tez usyfiony.
Nie ma co, zobaczymy za kilka dni jaką diagnozę wystawi teraz porządny mechanik.Wg.mnie tez elektromechanik cos popierniczył w elektryce przez co auto mniej żwawo reaguje na gaz.. w końcu nagle komp pokazuje niższe wartosci spalania(jednak nadal dosc duze)..cos stłumione jest.Zobaczymy.
http://fightrankings.files.wordpress.com/2011/05/ztjfx2.gif
viewtopic.php?f=332&t=127106 <<>> moja M3
When we were kids,belonging felt good,But having respect,that feels even better..
2 DIE 4
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 13:25
Posty: 261 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: M3 BK'06 TopSport 2.0-150km

Postprzez artureck » 18 wrz 2011, 21:11

Jeśli masz sadzę w tłumiku, to być może pada ci katalizator i stąd to przymulenie.
Wino, kobiety i śpiew – więcej nie dam rady.
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2011, 21:14
Posty: 241 (0/1)
Skąd: z Galicji
Auto: Było: M3 BK 2.0 2007 LPG, sedan US-spec

Postprzez LookR » 18 wrz 2011, 21:20

a może zatankowałeś auto na "syfiastej stacji benzynowej" i masz "niezły syf" w baku...
Si Deus pro nobis, quis contra nos? (łac.)
Skoro Bóg jest z nami, któż przeciwko nam?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2009, 23:41
Posty: 679 (15/10)
Skąd: Warszawa-Natolin/Lublin
Auto: M3

Postprzez -Walu$- » 18 wrz 2011, 21:49

Heh nie,nie.Tankuje na sprawdzonej BP.Zalewalem tez zbiornik preparatem do odsyfiania.Auto zaczyna smigac tak od 3-3.5tys obr.
http://fightrankings.files.wordpress.com/2011/05/ztjfx2.gif
viewtopic.php?f=332&t=127106 <<>> moja M3
When we were kids,belonging felt good,But having respect,that feels even better..
2 DIE 4
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 13:25
Posty: 261 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: M3 BK'06 TopSport 2.0-150km

Postprzez lukaszm » 18 wrz 2011, 22:12

no od 3000 to ono dopiero zaczyna jeździć....

p.s. tak z czystej ciekawości twoje poprzednie auto miało więcej niż 150KM?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2008, 21:04
Posty: 1902 (6/4)
Skąd: Siemianowice Śląskie
Auto: Hyundai i40 2.0 2014 kombi
VW Polo 6N 1.0 1999
eks: Mazda3 BK Active 1.6 MZR Z6 2005
eks: Fiat Seicento Young 0.9 1999

Postprzez artureck » 18 wrz 2011, 22:30

To czarna legenda, z którą ktoś już tu na forum się rozprawił.

To było do tekstu Lukera
Wino, kobiety i śpiew – więcej nie dam rady.
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2011, 21:14
Posty: 241 (0/1)
Skąd: z Galicji
Auto: Było: M3 BK 2.0 2007 LPG, sedan US-spec

Postprzez -Walu$- » 18 wrz 2011, 22:33

100km lukasz
http://fightrankings.files.wordpress.com/2011/05/ztjfx2.gif
viewtopic.php?f=332&t=127106 <<>> moja M3
When we were kids,belonging felt good,But having respect,that feels even better..
2 DIE 4
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 13:25
Posty: 261 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: M3 BK'06 TopSport 2.0-150km

Postprzez lukaszm » 22 wrz 2011, 23:51

-Walu$– i co z tym autem nic się nie chwalisz...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2008, 21:04
Posty: 1902 (6/4)
Skąd: Siemianowice Śląskie
Auto: Hyundai i40 2.0 2014 kombi
VW Polo 6N 1.0 1999
eks: Mazda3 BK Active 1.6 MZR Z6 2005
eks: Fiat Seicento Young 0.9 1999

Postprzez -Walu$- » 23 wrz 2011, 00:20

Dzis wlasnie auto zostawilem,czekam na odbior z aso sebringa i pedalow,to wydech odrazu zamontuje.
Jakse odpuscilem,po kilku rozmowach troche sie zrazilem zlewka taka..
Zostawilem u polecanego przez miejscowych z forum Marcina..odbiore po weekendzie.Spalanie nie schodzi absolutnie ponizej 12.5 litra. Mechanikowi do glowy przez pracowanie obrotow(falowanie)na zimnym,dlawienie na niskich obrotach podczas jazdy(czkawka) i spalanie(choc nie zdzwil sie jak powiedzialem,ze pije 13-14 w miescie) przyszlo,ze moze byc nieszczelnosc w silniku.Nie w filtrze powietrza,tylko glowica,komora itp elementy i na lewo zasysa powietrze i stad problemy.Jutro rozklada,sprawdza na kompie i bedzie dzialac.Oby,bo odbiera mi to od 3tyg przyjemnosc z posiadania auta,przy jezdzie szarpanie a na kompie spalanie jak w Camaro,do tego spory pieniadz,ktory juz wtopilem.
http://fightrankings.files.wordpress.com/2011/05/ztjfx2.gif
viewtopic.php?f=332&t=127106 <<>> moja M3
When we were kids,belonging felt good,But having respect,that feels even better..
2 DIE 4
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 13:25
Posty: 261 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: M3 BK'06 TopSport 2.0-150km

Postprzez adrian_rusinowicz » 23 wrz 2011, 20:16

Będę w Łodzi od 30 września, więc jak chcesz to mogę gdzieś podjechać i porównasz sobie mazdy.
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2011, 16:10
Posty: 121
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: Mazda 3, 2.0 150 KM USA-spec

Postprzez Mike1986 » 23 wrz 2011, 22:19

Postprzez -Walu$– » dzisiaj, 00:20
Dzis wlasnie auto zostawilem,czekam na odbior z aso sebringa i pedalow,to wydech odrazu zamontuje.
Jakse odpuscilem,po kilku rozmowach troche sie zrazilem zlewka taka..
Zostawilem u polecanego przez miejscowych z forum Marcina..odbiore po weekendzie.Spalanie nie schodzi absolutnie ponizej 12.5 litra. Mechanikowi do glowy przez pracowanie obrotow(falowanie)na zimnym,dlawienie na niskich obrotach podczas jazdy(czkawka) i spalanie(choc nie zdzwil sie jak powiedzialem,ze pije 13-14 w miescie) przyszlo,ze moze byc nieszczelnosc w silniku.Nie w filtrze powietrza,tylko glowica,komora itp elementy i na lewo zasysa powietrze i stad problemy.Jutro rozklada,sprawdza na kompie i bedzie dzialac.Oby,bo odbiera mi to od 3tyg przyjemnosc z posiadania auta,przy jezdzie szarpanie a na kompie spalanie jak w Camaro,do tego spory pieniadz,ktory juz wtopilem.



Witam!
Walu$ jestem użytkownikiem z innego forum Mazdy. Czytam Twoje posty i wybacz ale śmieszą mnie strasznie... Kupowałeś auto za grube pieniądzę i to z komisu. Powiem Ci, że Twoja Mazda może być sprowadzona z USA :( . Czy przed kupnem spr. nr. VIN itd w jakimś ASO? Czemu do tej pory nie byłeś w ogóle w ASO w Warszawie lub Łodzi. Co do Jaksy sam u niego robiłem swoją 6-tkę powinieneś tam jechać dawno. Myślę, że auto miałbyś zrobione. Mam nadzieję, iż mechanik Marcina faktycznie jest dobry ale może się okazać, żę nic nie zrobi a ty po raz kolejny stracisz czas i pieniądze. Co do pedałów i wydechu nie wiem po co również tracisz na to pieniądze skoro autko nie jeździ tak jak powinno <glupek2> . Ciekaw jestem czy sam to zamontujesz?? Bo to też nie jest prosta sprawa. W każdym razie życzę Ci powodzenia...
P.S Podjedz do najbliższego ASO na generalny przegląd auto lub do Jaksy taka moja dobra rada.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 wrz 2011, 21:52
Posty: 13
Skąd: Warszawa
Auto: MAZDA 6 2.0CTDi 136KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323