Mazda 3 2.0 problem z odpalaniem
Witam.
Ja spróbowałem wciskać gaz po każdym gaszeniu i na razie problem znikł.Spróbuj , może pomoże i napisz na forum.Pozdrawiam
Ja spróbowałem wciskać gaz po każdym gaszeniu i na razie problem znikł.Spróbuj , może pomoże i napisz na forum.Pozdrawiam
witam mam pytanie cyz ten zaworek to taki jak w tym linku ?
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... sacym.html
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... sacym.html
marcin prawdopodobnie ten zaworek jest przyczyną długiego chełania na poł cieplym silniku
bo kolega wyzej wymienil sam i mowi ze problem z kreceniem znikł cena nie duza a warto by sproboowac jak kolega napisal wyzej 
mam go ze starego kolektora jak ktoś chce , nie wiem jak mógłby odpowiadać za rozruch , powietrze płynie po rozruchu w spoczynku podaje stałe ciśnienie
zaworek podciśnienia długości kolektora ssącego ( 4m5g-9a500-na)
Czy to jest ten sam co w fordach? Bo szukam po necie to do forda zwykle są, symbol ten sam
Zadzwoniłem do mazdy w Rzeszowie cena zaworu to 275zł +VAT. Dostałem też schemat, tylko nie wiem który to dokładnie? Pan mi powiedział, że są dwa.
Czy to jest ten sam co w fordach? Bo szukam po necie to do forda zwykle są, symbol ten sam

Zadzwoniłem do mazdy w Rzeszowie cena zaworu to 275zł +VAT. Dostałem też schemat, tylko nie wiem który to dokładnie? Pan mi powiedział, że są dwa.
http://pl.aliexpress.com/wholesale?Sear ... 0306002337
mozna zamowiec zamiennik z chin
ja zamowiłem lf28-18-741 do klapek dolotu i jak narazie działa wiec chyba tez zamówie drogi bo tez mam problemy z odpalaniem na ciepłym silniku zobaczymy czy to cos da
mozna zamowiec zamiennik z chin
ja zamowiłem lf28-18-741 do klapek dolotu i jak narazie działa wiec chyba tez zamówie drogi bo tez mam problemy z odpalaniem na ciepłym silniku zobaczymy czy to cos da
Witam, jestem posiadaczem Mazdy 3 od miesiąca i również mam ten problem.
W ostatnim miesiącu wymieniony akumulator, świece wszystkie filtry olej.
Świeżo po wymianie akumulatora problemu praktycznie nie było ale na dzień dzisiejszy występuje.
Czy owy zaworek jest rozwiązaniem na ten problem?
Czy ktoś jeszcze go wymienił?
W ostatnim miesiącu wymieniony akumulator, świece wszystkie filtry olej.
Świeżo po wymianie akumulatora problemu praktycznie nie było ale na dzień dzisiejszy występuje.
Czy owy zaworek jest rozwiązaniem na ten problem?
Czy ktoś jeszcze go wymienił?
Witajcie koledzy. Widzę, że dalej sprawa odpalania i podszarpywania u niektórych uzytkowników nierozwiązana? Tak jak pisałem kilka stron wcześniej w poście. Wymiana zaworu podciśnienia długości kolektora nr 4m5g-9a500-na u mnie zamknęła temat zarówno odpalania ( długiego kręcenia na ciepłym silniku ) jak i podszarpywania na rozgrzanym silniku. Tak jak ktoś wspomniał wyżej część ta występuję również w Fordzie. Ja aktualnie zmieniłem swoje M3 na M6. Powodzenia !
- Od: 3 gru 2012, 13:08
- Posty: 22
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 3 2.0 150KM 2007 r.
Mazda 6 2.0 147KM 2008r.
Też dopiszę , po wymianie zaworków nie ma problemu z odpalaniem , silnik chodzi równo i jakby lepiej się zbiera 
witam wszystkich. Mialem podobny problem, tylko ze nie bylo roznicy czy cieply czy zimny silnik- odpalanie tragedia. Dodatkowo przy 3.5 tys obrotów spadek mocy i szarpanie. Po wymianie pompy paliwa i wyczyszczeniu baku wszystko dziala jak w zegarku. Pali na dotyk i smiga az miło:)
-
matikus88
Witam,
u mnie identyczne objawy, nie pomaga już czyszczenie przepustnicy. Auto jeździ bez zarzutów. Moc jest, wszystko super poza tym że mam problem z tym kręceniem coraz częściej.
Chłopaki czy pasują te zamienniki z BOSCHa czy musi być OEM ?
u mnie identyczne objawy, nie pomaga już czyszczenie przepustnicy. Auto jeździ bez zarzutów. Moc jest, wszystko super poza tym że mam problem z tym kręceniem coraz częściej.
Chłopaki czy pasują te zamienniki z BOSCHa czy musi być OEM ?
- Od: 15 wrz 2013, 16:23
- Posty: 150
- Skąd: Śląsk
- Auto: Mazda 3 (BK) 2005
2.0 MZR Top Sport
Czy może ktoś zrobić zdjęcie gdzie znajduje się ten zawór. Też mam problem z dłuższym odpalaniem na ciepłym silniku
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY

Wg opinii mechanika pana Sobańskiego – znana postać na forum grupy z Poznania- dłuższe kręcenie jest powodem wydajności pompy paliwa.
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY

Witam mam pytanie . Czy jak ktoś wymieniał ten zaworek to miał jakieś błędy sprawdzał go jakoś czy wymienialiście go tak po prostu? Pozdrawiam i proszę o odpowiedź!!!
Witam – bardzo proszę o jakąś pomoc w rozwiązaniu problemu ewentualnie wskazówkę w jakim kierunku szukać lub co sprawdzić.
Pacjent: Mazda 3 BK 2007 silnik 2.0 benzyna 150KM z systemem audio Bose i zmieniarką CD (może to ma jakieś znaczenie w problemie z elektryką)
Problem z odpalaniem Mazdy zaczął się z dnia na dzień – normalnie odpalała od strzała, wczoraj rano wsiadam do samochodu przekręcam kluczyk – wszystko się zapala, nic nie przygasa przekręcam kluczyk i cisza... rozrusznik nie kręci w ogóle. Myślę sobie rozrusznik albo akumulator. Kolega podjechał swoim autkiem i odpaliliśmy autko z kabli. Akumulator okazał się rozładowany do połowy więc kupiłem nowy wsadziłem i po pracy normalnie autko odpaliło i pojechałem do domu jakieś 4km. Auto zostawione na noc pod blokiem w nocy temp. w okolicach 0 stopni rano to samo – przekręcam kluczyk i cisza, rozrusznik nie kręci. Znowu auto odpalone za pomocą kabli – odpalił, dojechałem do pracy. W pracy test akumulatora nowego specjalnym przyrządem:
Napięcie 12,68V
Pojemność zmierzona 592EN
Pojemność nominalna 610EN
Test rozrusznika
Rozruch 10,87V czas 0,86s – odpala od strzała.
Test ładowania OK
bez obciążenia 14,19V a z obciążeniem 14,10V (włączone światła długie i dmuchawa na maks)
Co w takim razie się dzieje z elektryką? Jakiś przekaźnik, masa, rozrusznik, bezpiecznik, kostka?
Nie rozumiem dlaczego auto odpala z kabli, potem odpala normalnie kilka razy z rzędu od strzała a jak postoi przez noc rano rozrusznik nie kręci – nic nie przygasa, światła się włączają, radio,szyby wszystko chodzi a rozrusznik po przekręceniu kluczyka cisza aż do momentu podłączenia kabli pod inne auto i wtedy odpala. Auto wkręca się na obroty idealnie, przyśpiesza ok, chodzi jak złoto.
Proszę o pomoc ewentualnie jakieś wskazówki co sprawdzić.
Edit: Instalacja została dodatkowo sprawdzona czy nie pobiera prądu na postoju – wszystko jest ok, brak poboru. Auto teraz było odpalane kilkukrotnie i odpala od strzała – dostałem wstępnie diagnozę aby sprawdzić masę na rozruszniku i kable do niego idące. Ktoś miał podobne doświadczenia z Mazdą?
Pacjent: Mazda 3 BK 2007 silnik 2.0 benzyna 150KM z systemem audio Bose i zmieniarką CD (może to ma jakieś znaczenie w problemie z elektryką)
Problem z odpalaniem Mazdy zaczął się z dnia na dzień – normalnie odpalała od strzała, wczoraj rano wsiadam do samochodu przekręcam kluczyk – wszystko się zapala, nic nie przygasa przekręcam kluczyk i cisza... rozrusznik nie kręci w ogóle. Myślę sobie rozrusznik albo akumulator. Kolega podjechał swoim autkiem i odpaliliśmy autko z kabli. Akumulator okazał się rozładowany do połowy więc kupiłem nowy wsadziłem i po pracy normalnie autko odpaliło i pojechałem do domu jakieś 4km. Auto zostawione na noc pod blokiem w nocy temp. w okolicach 0 stopni rano to samo – przekręcam kluczyk i cisza, rozrusznik nie kręci. Znowu auto odpalone za pomocą kabli – odpalił, dojechałem do pracy. W pracy test akumulatora nowego specjalnym przyrządem:
Napięcie 12,68V
Pojemność zmierzona 592EN
Pojemność nominalna 610EN
Test rozrusznika
Rozruch 10,87V czas 0,86s – odpala od strzała.
Test ładowania OK
bez obciążenia 14,19V a z obciążeniem 14,10V (włączone światła długie i dmuchawa na maks)
Co w takim razie się dzieje z elektryką? Jakiś przekaźnik, masa, rozrusznik, bezpiecznik, kostka?
Nie rozumiem dlaczego auto odpala z kabli, potem odpala normalnie kilka razy z rzędu od strzała a jak postoi przez noc rano rozrusznik nie kręci – nic nie przygasa, światła się włączają, radio,szyby wszystko chodzi a rozrusznik po przekręceniu kluczyka cisza aż do momentu podłączenia kabli pod inne auto i wtedy odpala. Auto wkręca się na obroty idealnie, przyśpiesza ok, chodzi jak złoto.
Proszę o pomoc ewentualnie jakieś wskazówki co sprawdzić.
Edit: Instalacja została dodatkowo sprawdzona czy nie pobiera prądu na postoju – wszystko jest ok, brak poboru. Auto teraz było odpalane kilkukrotnie i odpala od strzała – dostałem wstępnie diagnozę aby sprawdzić masę na rozruszniku i kable do niego idące. Ktoś miał podobne doświadczenia z Mazdą?
- Od: 22 wrz 2018, 23:33
- Posty: 3
- Auto: Mazda 3 BK 2.0 FL 150KM PB 2007
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości