Problem z odpaleniem – 2.0 LF
powiem wam ,ze u mnie problemu nie ma po czyszczeniu zaworu wolnych obrotów
Witam Panowie. Sam również z tym walczyłem. Jedyna skuteczna metoda na ten problem jaką stosuje to środek ,,Pro-Line Drosselklapen Reiniger
Środek do czyszczenia przepustnic i kolektorów w silnikach benzynowych. Po zaaplikowaniu do kolektorów (długi wężyk w zestawie) pali na dotyk. Przedmuchy z odmy zanieczyszczają (zalepiają) przepustnicę i owo wspomniane klapki virs które są przyczyną tej usterki.
Środek do czyszczenia przepustnic i kolektorów w silnikach benzynowych. Po zaaplikowaniu do kolektorów (długi wężyk w zestawie) pali na dotyk. Przedmuchy z odmy zanieczyszczają (zalepiają) przepustnicę i owo wspomniane klapki virs które są przyczyną tej usterki.
- Od: 14 maja 2010, 10:31
- Posty: 81
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport
ropsson napisał(a):Witam Panowie. Sam również z tym walczyłem. Jedyna skuteczna metoda na ten problem jaką stosuje to środek ,,Pro-Line Drosselklapen Reiniger
Środek do czyszczenia przepustnic i kolektorów w silnikach benzynowych. Po zaaplikowaniu do kolektorów (długi wężyk w zestawie) pali na dotyk. Przedmuchy z odmy zanieczyszczają (zalepiają) przepustnicę i owo wspomniane klapki virs które są przyczyną tej usterki.
Witam. Potwierdzam diagnozę kolegi. U mnie wystarczyło przeczyścić przepustnicę kupiłem rozpuszczalnik, bo stwierdziłem, tym też powinno puścić otworzyłem przepustnicę, namoczyłem szmatkę rozpuszczalnikiem i wymyłem przepustnicę (u mnie już się czasami przycinała przepustnica), nie wlewałem do kolektora, lepiej nie próbować I teraz odpala na widok kluczyka i to nie jest tak, jak w serwisie gadają ,, ten typ tak ma'' tylko jak madzia ciężko odpala na ciepłym to znak, że czas jej przeczyścić "nosek"
- Od: 30 kwi 2012, 21:53
- Posty: 79
- Skąd: opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda3 BK '05 2.0 Top Sport
u mnie też przeczyściłem przepustnice i silniczek krokowy,
Kupiłem jakiś zwykły spraj do czyszczenia gaźnikow. Popsikałem, wyczyściałem.
Na koniec psikłem wd40 do krokowego.
Aha wszystko wyciągnąłem do czyszczenia – banalnie proste – bo nie chciałem nic wlewać do środka;–)
Kupiłem jakiś zwykły spraj do czyszczenia gaźnikow. Popsikałem, wyczyściałem.
Na koniec psikłem wd40 do krokowego.
Aha wszystko wyciągnąłem do czyszczenia – banalnie proste – bo nie chciałem nic wlewać do środka;–)
Witam,
Też miałem problem z dłuższym odpalaniem na rozgrzanym silniku. Potwierdzam powyższe opinie kolegów – wystarczyło przeczyścić przepustnicę z nagaru jaki się zebrał. Teraz na ciepłym silniku Mazda odpala "od ręki".
Też miałem problem z dłuższym odpalaniem na rozgrzanym silniku. Potwierdzam powyższe opinie kolegów – wystarczyło przeczyścić przepustnicę z nagaru jaki się zebrał. Teraz na ciepłym silniku Mazda odpala "od ręki".
- Od: 20 kwi 2009, 12:36
- Posty: 75
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF17 TOP SPORT Aero '04
była: Mazda323F BJ 1.5 ZL-DE '99
Sprawdziłęm ten patent i po czyszczeniu przepustnicy nadal mam problem z odpaleniem na ciepłym silniku. Poprawiłą się za to kultura pracy silnika na wolnych obrotach biegu jałowego (nie trzęsie tak silnikiem).
Czyli szukamy przyczyny dalej...
W momencie gaszenia auta lekko wciskam pedał gazu (słychać ciche syknięcie). Problem z odpaleniem wtedy nie występuje.
Na poczatku czesto zapominalem o wciskaniu gazu przy kazdorazowym zgaszeniu auta ale z czasem wyrobilem sobie ten nawyk i jest super.
Czyli szukamy przyczyny dalej...
W momencie gaszenia auta lekko wciskam pedał gazu (słychać ciche syknięcie). Problem z odpaleniem wtedy nie występuje.
Na poczatku czesto zapominalem o wciskaniu gazu przy kazdorazowym zgaszeniu auta ale z czasem wyrobilem sobie ten nawyk i jest super.
Ostatnio edytowano 3 wrz 2013, 10:56 przez sebastian223, łącznie edytowano 2 razy
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=87724
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV
Uploaded with ImageShack.us
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV
Uploaded with ImageShack.us
Witam,
u mnie problem podobny że czasami ciężej odpala. Patent z wciskaniem pedału po zgaszeniu pomaga, jednak na jałowym czuć delikatne falowanie zatem chciałbym zabrać się za czyszczenie.
czy ktoś może mi powiedzieć gdzie znajduje się ten EGR w 2.0 LF ?
u mnie problem podobny że czasami ciężej odpala. Patent z wciskaniem pedału po zgaszeniu pomaga, jednak na jałowym czuć delikatne falowanie zatem chciałbym zabrać się za czyszczenie.
czy ktoś może mi powiedzieć gdzie znajduje się ten EGR w 2.0 LF ?
- Od: 15 wrz 2013, 16:23
- Posty: 150
- Skąd: Śląsk
- Auto: Mazda 3 (BK) 2005
2.0 MZR Top Sport
wyczyść najpierw przepustnicę i krokowiec u mnie pomogło
Fast napisał(a):Witam.
I potwierdzam, wystarczyło przeczyścić przepustnicę i pali na dotyk.
Razzor dzięki za pomoc
Spoczko Lubię pomagać i jak widać nie ma dużo pracy przy tym
Jeśli ktoś jeszcze z 2.0 LF ma problem z odpalaniem czy czymś z opolskiego to pisać na priv Pozdrawiam i do następnego
- Od: 30 kwi 2012, 21:53
- Posty: 79
- Skąd: opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda3 BK '05 2.0 Top Sport
Witam u mnie jak wyzej byl problem czasami z odpalaniem po wyczyszczeniu przepustnicy problem zniknol przepustnice czyscilem tylko dlatego ze pedal gazu chodzil ciezko a czyszczenie po rozebraniu przepustnicy rozwiazalo dwa problemy tylko godzinka pracy pozdro Mazdziarze ;–)
- Od: 22 paź 2013, 02:18
- Posty: 20
- Auto: Mazda 3 BK LF
2,0 150KM
2004r.
W moim aucie problem występował po przejechaniu krótkiego dystansu niedogrzany silnik zapalał 3-5 sekund, a czasem szarpało nadwoziem. Sposób z naciskaniem gazu na kilka sekund po zgaszeniu silnika pomagał ale poszedłem krok dalej więc przepustnica, silniczek krokowy i zawór recyrkulacji spalin EGR wyczyściłem i problem ustąpił Na ciepłym pali od dotknięcia.
Z demontażem EGR jest sporo gimnastyki trzeba spuścić płyn chłodzący i warto mieć 10 nasadową na małym kluczu poprzecznym oraz nasadkę 10 z przegubem + grzechotka.
Z demontażem EGR jest sporo gimnastyki trzeba spuścić płyn chłodzący i warto mieć 10 nasadową na małym kluczu poprzecznym oraz nasadkę 10 z przegubem + grzechotka.
- Od: 5 kwi 2013, 23:22
- Posty: 6
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 3, 2.0i/GTA
Rok prod. 2003
Czy pod przepustnicą jest jakaś uszczelka ? Czy ma może ktoś jakąś fotorelację z demontażu przepustnicy i krokowca. Klucze niestandardowe potrzebne?
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości