Problem został rozwiązany:
1. Ponowne przeczyszczenie EGR, przepustnicy, przepływomierza nie poskutkowało, ale zniwelowało drgania na klimatyzacji
2. Brak mocy nadal występował i skokowa reakcja na gaz
3. Zdenerwowałem się i na siłę "przegoniłem" auto na dużej prędkości
4. Wreszcie wyskoczył check engine, sugerujący brak zapłonu na 4 cylindrze
5. Jesteśmy w domu, świeca jest dobra, więc cewka lub przewód zapłonowy
[Rozwiązany]Nierówna praca LF, drżenie
1, 2
U mnie po wycięciu kostki brązowej świst dalej występuje , a ta czarna kostka obok brązowej od czego jest?
Zastanawiam się z kad wziąć cewkę by sprawdzić twoja teorię ramzixp
Zastanawiam się z kad wziąć cewkę by sprawdzić twoja teorię ramzixp
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości