LF -Po remoncie silnika pali 2 L oleju na 1tys.km
zamówione oryginały , kupiony olej półsyntetyk 10W40 na dotarcie ( nie wiem przedtem zalany był od razu syntetyk ) i docieram pierścienie ok 2 tys.km cały czas się modląc aby pomogło
Teraz mechanik mówi ,że to nie mahle , nie goetze , nie rik jakieś dobre ściągane z Niemiec
tak czy inaczej od nowa robota , tak jest jak się znajomemu- koledze powierzy zrobienie wszystkiego od a-z
tak czy inaczej od nowa robota , tak jest jak się znajomemu- koledze powierzy zrobienie wszystkiego od a-z
marcin255 napisał(a):Teraz mechanik mówi ,że to nie mahle , nie goetze , nie rik jakieś dobre ściągane z Niemiec
popros o fakture, bo za chwile sie okaze, ze masz chinszczyzne z drutu
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Wojtek napisał(a):popros o fakture, bo za chwile sie okaze, ze masz chinszczyzne z drutu
faktury ani rachunku nie ma bo to po wielkiej tajnej , znajomości – od lat zakłada pierścienie tej firmy do fiatów i fordów , nawet nazwy nie pamięta
Auto odebrane , pierścienie OE , zalany półsyntetyk i zobaczymy , jakieś 500 km , zmiana na syntetyk i wsio wyjdzie.
Mechanik nadal nie chce zdradzić jakie pierścienie włożył ani nazwy , pudełka nic .
Mechanik nadal nie chce zdradzić jakie pierścienie włożył ani nazwy , pudełka nic .
marcin255 napisał(a):Mechanik nadal nie chce zdradzić jakie pierścienie włożył ani nazwy , pudełka nic .
Ja bym pogonił takiego mechanika. W końcu to Twoje a nie jego auto i masz prawo wiedzieć co Ci wymieniał, jakiej firmy.
też tak mi się wydaje , chyba sam wie ,że coś s...ł bo coś gada ,że coś dotknął , coś puknął , stuknął
auto jest cud malina -igła , chyba przypadkiem naprawił błąd elektroniczny , auto dymiło na jałowym i on odpinał wszystko podpinał i się naprawił , cały czas twierdzi ,że to przez podciśnienie olej wysysa , teraz najnowsza teoria to przez EGR
auto jest cud malina -igła , chyba przypadkiem naprawił błąd elektroniczny , auto dymiło na jałowym i on odpinał wszystko podpinał i się naprawił , cały czas twierdzi ,że to przez podciśnienie olej wysysa , teraz najnowsza teoria to przez EGR
Kurde Marcin, zmień tego znachora. To jakiś nieudacznik. Może sobie robić auta na F, ale na Mazdach chyba się nie zna. Nie lubię mechaników – żadnemu nie ufam – najchętniej cały czas bym im na ręce patrzył, a najgorsze jest to, że sam się nie znam na zaawansowanej mechanice... Patowa sytuacja.
Ale u Ciebie to coś ewidentnie jest na rzeczy – tylko teraz zmiana fachmana to znowu koszty...
Ale u Ciebie to coś ewidentnie jest na rzeczy – tylko teraz zmiana fachmana to znowu koszty...
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
KMBak napisał(a): tylko teraz zmiana fachmana to znowu koszty..
Teraz już nie zmiana. Miejmy nadzieję, że mu się tym razem udało. Jak będzie OK to zapomnij już o nim. A kasę przez telewizor w reklamie banku z Norrisem niech ogląda.
Na razie nic się ie dzieje z autem , zobaczę po 500 km , ciekawe dlaczego po wlaniu 4.3 l oleju na miarce jest grubo ponad max , odciągnąłem 250 ml jest po max
Dopisano czwartek, 30 maja 2013, 09:12:
od reoperacji 375 km a nie ubyło grama oleju
Dopisano czwartek, 30 maja 2013, 09:12:
od reoperacji 375 km a nie ubyło grama oleju
marcin255 napisał(a):dodatkowo chce jeszcze 1 tys. zł.
Marcin mam nadzieję że mechanik dał Ci rabat?
Elementy wyposażenia prawych drzwi przednich i tylnych https://picasaweb.google.com/1062179878 ... rnika2012#
Sprzedam gumowe osłony progów viewtopic.php?f=5&t=165154&p=2783056#p2783056
Zoom-Zoom [url=http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=120521]
Sprzedam gumowe osłony progów viewtopic.php?f=5&t=165154&p=2783056#p2783056
Zoom-Zoom [url=http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=120521]
- Od: 21 mar 2008, 21:04
- Posty: 1902 (6/4)
- Skąd: Siemianowice Śląskie
- Auto: Hyundai i40 2.0 2014 kombi
VW Polo 6N 1.0 1999
eks: Mazda3 BK Active 1.6 MZR Z6 2005
eks: Fiat Seicento Young 0.9 1999
lukaszm napisał(a):Marcin mam nadzieję że mechanik dał Ci rabat?
nie – dał mi masę nerwów , wkurza i nieprzespanych nocy
niestety, ale tak to jest jak mechanik zaklada "swoje" czesci...
mam nadzieje, ze to juz koniec Twoich przygod...
mam nadzieje, ze to juz koniec Twoich przygod...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
powiało optymizmem , ile pomęczyć silnik na półsyntetyku ? Myślę o 500-1000 km
Świece po takiej przygodzie wyglądają masakrycznie chyba nie ma ich co czyścić tylko trzeba wymienić ?
oleju nie ubyło grama , może 50 ml. na początku teraz 550 km . olej wymieniony na MOBIL SUPER 3000 XE 5W30
oleju nie ubyło grama , może 50 ml. na początku teraz 550 km . olej wymieniony na MOBIL SUPER 3000 XE 5W30
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości