Błąd P2187

Postprzez sebastian223 » 19 maja 2013, 15:42

midettt napisał(a):Witam
Odkopię troszkę temat.
Podobnie jak kolega wyskakuje mi błąd "2187 Układ paliwowy zbyt uboga na biegu jałowym"
Jednego dnie się pali drugiego gaśnie, zapali się za kilka dni albo kilka godzin, różnie.
Też mam gaz. BRC silnik 2.0 110KW.
Moje problemy"
1. obroty biegu jałowego na rozgrzanym silniku 500-550. Trzyma je w miarę stabilnie delikatnie zafaluje raz na 2-3min – i na benzynie i LPG

2. jadąc na gazie czuć szarpnięcia przy wbijanie kolejnych biegów, na benzynie problemu nie ma.

Przeczyszczone zostały przepustnica i przepływomierz.
Teraz przymierzam się do zaworu EGR, silniczka krokowego i sprawdzania sond lambda.
Macie jakieś inne pomysły?


U mnie brak błędów, jednak na rozgrzanym silniku obroty spadają do 550 i autem delikatnie rzuca raz na kilka sekund. Poza tym zauważyłem ze po przekręceniu kluczyków w satacyjce słychać bzyczenie (jakby wiatraczek), a po odpaleniu (odpala normalnie) bzyczenia nie słychać)
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=87724
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2007, 00:45
Posty: 259 (1/1)
Skąd: Zgierz (k. Łodzi)
Auto: Mazda 3 2,0 150KM 2006 (marzec) Active
Mazda Premacy 2002r. 101KM diesel

Postprzez tomek-waw » 19 maja 2013, 18:37

sebastian223 napisał(a):Poza tym zauważyłem ze po przekręceniu kluczyków w satacyjce słychać bzyczenie (jakby wiatraczek),

Uruchamia się
– pompa paliwa, lub
– wentylatorek od czujnika temp. w kabinie ( opis naprawy na forum )
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2011, 01:34
Posty: 1931 (2/7)
Skąd: Wwa
Auto: GTI MK7 380KM/520Nm
Była, M3 Kintaro 2.0 LF 161KM/182Nm

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323