midettt napisał(a):Witam
Odkopię troszkę temat.
Podobnie jak kolega wyskakuje mi błąd "2187 Układ paliwowy zbyt uboga na biegu jałowym"
Jednego dnie się pali drugiego gaśnie, zapali się za kilka dni albo kilka godzin, różnie.
Też mam gaz. BRC silnik 2.0 110KW.
Moje problemy"
1. obroty biegu jałowego na rozgrzanym silniku 500-550. Trzyma je w miarę stabilnie delikatnie zafaluje raz na 2-3min – i na benzynie i LPG
2. jadąc na gazie czuć szarpnięcia przy wbijanie kolejnych biegów, na benzynie problemu nie ma.
Przeczyszczone zostały przepustnica i przepływomierz.
Teraz przymierzam się do zaworu EGR, silniczka krokowego i sprawdzania sond lambda.
Macie jakieś inne pomysły?
U mnie brak błędów, jednak na rozgrzanym silniku obroty spadają do 550 i autem delikatnie rzuca raz na kilka sekund. Poza tym zauważyłem ze po przekręceniu kluczyków w satacyjce słychać bzyczenie (jakby wiatraczek), a po odpaleniu (odpala normalnie) bzyczenia nie słychać)