Witam,
to mój pierwszy post na tym forum – nie znalazłem nigdzie odpowiedzi na moje pytanie (nawet w salonach Mazdy).
W mojej M3 (BK, 2.0/150km, 2004r.) odezwał się VRIS. Odłączyłem brązową wtyczkę od podciśnienia i problem z hałasem zniknął, ale auto straciło trochę na mocy.
Moje pytanie brzmi: Czy będzie pasował poliftowy kolektor LF94 z elektroniczną przepustnicą L3G2 (obecny to LF60) lub ten bliźniaczy – przedliftowy z Forda http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Kolektor ... -FORD/3046 ? OEM Mazdy kosztuje 4200zł, a fordowski 2500zł, jednak wolałbym sprawdzić poliftową używkę (rzekomo lepszą), niż drogi nowy przedliftowy.
Z góry wielkie dzięki za wszelkie sugestie!
pozdrawiam
wymiana – kolektor ssący LF60 na poliftowy LF94 Mazda 3 BK 2.0
Strona 1 z 1
- Od: 3 mar 2019, 13:34
- Posty: 4
- Auto: Mazda 3 BK 2.0/150km benzyna, 2004r. (brak LPG)
A ten fordowski z linka bedzie pasowac?
- Od: 3 mar 2019, 13:34
- Posty: 4
- Auto: Mazda 3 BK 2.0/150km benzyna, 2004r. (brak LPG)
tadziol napisał(a):Z tym wyjątkiem,ze ma tylko jeden zestaw klap. Tak jak do L8.
Czy w takim razie na fordowskim osiagi poprawia sie? Czy wymaga on jakis przerobek?
Obecnie mam odlaczona brazowa wtyczke od podcisnienia zeby nie slychac bylo klap. Jak ja podepne to dopiero od 5000rpm auto idzie jak rakieta.
- Od: 3 mar 2019, 13:34
- Posty: 4
- Auto: Mazda 3 BK 2.0/150km benzyna, 2004r. (brak LPG)
- Od: 16 gru 2012, 12:41
- Posty: 38
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 3 2003 BK 2.0B
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości