z góry mówie że przegrzebałem forum zanim założyłem topic
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 9&t=145632 podobnie choć aku był odpinany na starym sprzegle i się tak nie działo
problem jest taki:
M3 BK '06 (więc polift) 2.0 ver. TopSport
auto po krótkim użytkowaniu przez małżowinę (więcej jej nie dam jeździć samej )niestety wylądowało u mechanika.
Do wymiany było sprzęgło, ślizgało się w zakresie 2-3.5k obr, ręczny (tak- żonka przejechała pół miasta na ręcznym



Ktoś ma jakiś pomysł czemu się tak dzieje?
tu się przyznaje że jeszcze nie szukałem info i nie byłem jeszcze na ustawieniu zbieżości (jestem umówiony na po łikendzie)
drugą ciekawostką jest dla mnie po wymianie wahaczy nieodkręcająca samoistnie- powrót do stanu neutralnego, kierownica po wykonaniu maksymalnego skrętu- ale tylko w lewo. końcówki drążków?