Nierówna praca silnika 2,0

Postprzez Waneta_PL » 11 lip 2012, 18:58

Witam
Jak w tytule objawy usterki: falowania obrotów, strzały w kolektor i tłumik brak mocy .
Na początek wymieniłem świece (85 tyś na liczniku) ale nic to nie dało myślałem że może któraś cewka mechanik jednak sprawdził wszystko oki na komputerze zero błędów.

Zostało ASO Mazdy, 9 dni temu zaprowadziłem auto właściwie to już za holowałem.
Na trzeci dzień udało im się zlokalizować usterkę, do wymiany przepustnica koszt 2600zł.
Wymienili tą przepustnice ale nic to nie dało nadal brak mocy falowanie gaśnięcie silnika.
Wczoraj czyli 10.07 odwiedziłem serwis rozmowa z mechanikami przeraziła mnie nie znają przyczyny komputer serwisowy nie wykazuje żadnych błędów, mechanicy rozkładają ręce, nigdy z czymś taki się nie spotkali.
Dzisiejsza rozmowa z serwisantem nadal testujemy przyczyny nie znają.
Nadmienię tylko że od czasu ujawnienia się awarii włączał się check engine ale po kilku kilometrach gasł, sonda lambda wymieniona w lutym ta główna,wymieniłem też simeringi pod wtryskiwaczami (błąd uboga mieszanka powietrza )
Auto zagazowane objawy i na LPG i na benzynie takie same, na gazie przejechane 2tyś km.
Instalacja montowana przez fachowców i za spore pieniążki nie oszczędzałem.
Proszę o pomoc sugestie rady groźby co robić help help :)
Mazda 3 2.0 LPG 2008 rok AT USA.
Aha jeszcze jedno spalanie średnie spalanie na komputerku 12L/100km ustawione mam na +5
70% miasto reszta trasa, staram się przemieszczać dość ekonomicznie jak widzę wasze raporty to mi się wierzyć nie chce.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 25 lis 2011, 22:31
Posty: 17
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 3BK 2.0-150KM A/T 2008
USA LPG Stag 300ISA II, Hana 2000

Postprzez Seraf » 11 lip 2012, 19:41

mi ten silnik pali ok 10 Pb i 12 LPG z AT powinien palić nieco więcej jednak.

Czyściłeś silnik krokowy?
Jest przykręcony do przepustnicy. Wystarczy go odkręcić i wyczyścić jeśli jest zaklejony. Możesz to zrobić jakimś specyfikiem do czyszczenia gaźników. Przepustnicę też sobie możesz wyczyścić nie zaszkodzi jej.
Obrazek
Obrazek
aka "bez sensu"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2009, 00:28
Posty: 3537 (2/15)
Skąd: Białystok
Auto: rower miejski :D

Postprzez some1 » 11 lip 2012, 19:53

Może się mylę, ale przy elektronicznej przepustnicy nie ma silnika krokowego.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lip 2010, 17:47
Posty: 679 (0/20)
Skąd: Pruszków
Auto: Mazda 3 BK 2.0 LF TOP '07

Postprzez Waneta_PL » 13 lip 2012, 22:01

Temat do zamknięcia, do wymiany sonda lambda, najlepsze jest to że tą sondę 4 m-c temu
wymieniłem :( .
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 25 lis 2011, 22:31
Posty: 17
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 3BK 2.0-150KM A/T 2008
USA LPG Stag 300ISA II, Hana 2000

Postprzez marcin255 » 14 lip 2012, 08:12

to ta sonda za 800 zł ,na nową wymieniłeś ?
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez Waneta_PL » 14 lip 2012, 16:28

Zapłaciłem 900zł w Foxie, usterka polegała na "Sonda pierwsza robi zwarcie na instalację przepustnicy"
Po zamontowaniu sondy fabrycznej LF63 wszystko wróciło do normy.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 25 lis 2011, 22:31
Posty: 17
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 3BK 2.0-150KM A/T 2008
USA LPG Stag 300ISA II, Hana 2000

Postprzez marcin255 » 14 lip 2012, 16:39

a co z gwarancją ?
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323