mazda 3 2.0 benzyna komora rezonansowa

Postprzez RebelS » 12 maja 2012, 20:54

witam, po odpaleniu silnika motor chodzi na 2000 obrotow po chwili spadaja do 900, przy kazdym dodaniu gadu zostaje przez pare sekund przy tych 2000 po czym spada na 900
irytuje mnie to od jakiegos czasu i tak ogladajac pod maska zauwazylem pewien dolot ktory wydaje sie jakby mu czegos brakowalo
przeszukujac forum przy roznych fotorelacjach nie znalazlem zadnej mazdy 3 z czyms takim, jedynie w 323f i nazwane jest to tam komora rezonansowa
zaden ze mnie mechanik i wole najpierw " za darmo" dowiedziec sie o tym czegos wiecej nim pojade do jakiegos speca
9662876643246254.jpg
45827e1dd5cd2245.jpg
03350adf25b3e4e4.jpg


czy mozna to poprostu zatkac? czy jest to wlasnie rezonans i czemu to sluzy
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 maja 2011, 17:39
Posty: 10
Skąd: Bieruń
Auto: Mazda 3 BK 2.0 Bensin

PostTen post został usunięty przez lukaszm 1 cze 2013, 23:45.
Powód: porządki

Postprzez marcin255 » 12 maja 2012, 21:36

brakuje tej komory rezonatora powietrza
http://moto.allegro.pl/rezonator-mazda- ... 54631.html
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez Seraf » 13 maja 2012, 09:53

Samochód powinien bz problemu działać bez tej komory

sprawdź czy przez uszczelnienie nie dostaje się lewe powietrze
Obrazek
Obrazek
aka "bez sensu"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2009, 00:28
Posty: 3537 (2/15)
Skąd: Białystok
Auto: rower miejski :D

Postprzez RebelS » 13 maja 2012, 11:51

rozumie ze wystarczy zatkac szczelnie ten otwor i jezeli wciaz silnik bedzie biegl do 2k obrotow bez dodawania gazu powodowac to moze jakas nieszczelnosc ? <czarodziej>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 maja 2011, 17:39
Posty: 10
Skąd: Bieruń
Auto: Mazda 3 BK 2.0 Bensin

Postprzez marcin255 » 13 maja 2012, 12:32

żeby wariował silnik z obrotami dziura musi być za przepływomierzem
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez RebelS » 13 maja 2012, 13:01

czyli w moim przypadku wlasnie to miejsce na rezonator
sprobujemy
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 maja 2011, 17:39
Posty: 10
Skąd: Bieruń
Auto: Mazda 3 BK 2.0 Bensin

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323