Powracajacy blad P0012 – Jak szybko mozna uszkodzic silnik.

Postprzez sh4man » 26 wrz 2011, 21:05

Tak musiało właśnie być. A zorientowali się i zaleli od razu – bo jak odbierałem olej już był. Tylko było już za późno. Dzięki z potwierdzenie.
Początkujący
 
Od: 23 maja 2011, 09:35
Posty: 12
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 3 2.0 2008 r. 150KM benzyna+LPG skrzynia automat

Postprzez Wojtek » 26 wrz 2011, 21:08

sh4man napisał(a):Tak musiało właśnie być. A zorientowali się i zaleli od razu – bo jak odbierałem olej już był.

jedynie rzeczoznawca... powinien okreslic na podstawie zarysowan i startych powierzchni, ze bylo to na sucho...

zazadaj wymiane silnika...
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/483)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Grucha » 27 wrz 2011, 06:38

Czyżby to Mazda Księżyno?

Pozdr
Grucha
 

Postprzez Dusia01 » 27 paź 2011, 12:29

Re: [Mazda6 GG/GY] Powracajacy blad P0012

Post przez kristofc » 27 wrz 2011, 06:38
Czyżby to Mazda Księżyno?

Pozdr

Witam. Co masz do Księżyno? Ja korzystam z tego serwisu i jeszcze nie miałam problemów...a Twoja wypowiedź jest co najmniej dwuznaczna...Jak masz jakąś opinię, że coś nawalili to napisz otwarcie co...w sumie nikt nie jest idealny i zawsze może się pomylić, jednak w takim przypadku będzie wiadomo na co ewentualnie zwrócić uwagę, a tak sugestia nie poparta niczym tak de facto, a rodząca wątpliwości. No chyba że taki był cel postu... :D
Początkujący
 
Od: 12 lip 2011, 12:53
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 2.0 16V.

Postprzez Grucha » 27 paź 2011, 12:47

oddychaj ... powiedz 3 razy Sensation hahaha hahaha

A tak na powaznie to zadalem pytanie i nie doszukuj sie zadnych teorii sPISkowych :)

Pozdr
Grucha
 

Postprzez sh4man » 27 paź 2011, 12:53

Moja wypowiedź będzie jednoznaczna. Tak, to "ASO" Księżyno – kristofc po prostu się domyślił. Oddałem samochód na rutynowy przegląd i auto wyjechało z błędem silnika. Kierownik serwisu 'od kolegi' dowiedział się że należy sprawdzić ciśnienie na magistrali co powinno być pierwszym krokiem, a nie wymiana rozrządu bez powodu bo informacja z komputera błędu DTC coś o nim mówiła. Ten sam kierownik serwisu przyznał – faktycznie bez sensu była wymiana rozrządu. Kasy nie zwrócono (może da się coś jeszcze wydoić z klienta). Po wezwaniu rzeczoznawcy stwierdzono błąd serwisu i niezgodność w zeznaniach. Serwis co zrobił – zaproponował naprawę za 5000zł... gdzie normalny serwis robi to za 1/3 (nie mówiąc nawet o tym że to ich "przegląd" – wymiana oleju w silniku był powodem tej awarii). Sam pracownik mi powiedział: "dobrze że Pan u nas nie kupował części..." (3000 zł proponowali za sam wariator). Wniosek jest też jednoznaczny. Są procedury naprawy, nawet na tym forum – widziałem je – ten serwis ich nie stosuje. Skąd dostali autoryzację – nie wiem. Może można założyć serwis ASO ot tak po prostu. Moja opinia jest jednoznaczna bo przez to przeszedłem – ktoś inny oczywiście mógł mieć więcej szczęścia. I nie tylko to jest moja opinia. Skąd Twoja opinia tutaj Dusia01 – jaki cel obrony tego serwisu? To właśnie nie jest oczywiste.
Początkujący
 
Od: 23 maja 2011, 09:35
Posty: 12
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 3 2.0 2008 r. 150KM benzyna+LPG skrzynia automat

Postprzez Wojtek » 27 paź 2011, 15:50

sh4man napisał(a):Moja wypowiedź będzie jednoznaczna

a moze dodasz swoja opinie do odpowiedniego watku? bo tutaj niewielu sie z nia zapozna... ;)
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/483)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez sh4man » 27 paź 2011, 18:31

Dzięki za sugestię. Chętnie skorzystam. Gdyby ktoś trafił do tego wątku i miał taki problem w swoim aucie z tym błędem może pisać do mnie na priv. Podzielę się doświadczeniami.
Początkujący
 
Od: 23 maja 2011, 09:35
Posty: 12
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 3 2.0 2008 r. 150KM benzyna+LPG skrzynia automat

Postprzez Wojtek » 27 paź 2011, 18:53

sh4man napisał(a):Dzięki za sugestię. Chętnie skorzystam. Gdyby ktoś trafił do tego wątku i miał taki problem w swoim aucie z tym błędem może pisać do mnie na priv. Podzielę się doświadczeniami.

mialem na mysli:
polecane i niepolecane warsztaty ;)
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/483)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Dusia01 » 24 sty 2012, 17:27

sh4man napisał(a):Moja opinia jest jednoznaczna bo przez to przeszedłem – ktoś inny oczywiście mógł mieć więcej szczęścia. I nie tylko to jest moja opinia. Skąd Twoja opinia tutaj Dusia01 – jaki cel obrony tego serwisu? To właśnie nie jest oczywiste.

:)
Po raz trzeci staram się dodać odpowiedź, ale siada mi łącze, pomimo, że miało być ok... Sorry jeżeli odebrałeś mój post jako obronę, nie miałam tego na celu, napisałam tylko, że ja nie miałam tam problemów, natomiast może coś przeoczyłam, ale nie rozumiałam do końca jak było u Ciebie z naprawą. udzielona odpowiedź mi wszystko rozjaśniła i wyjaśniła.... Tak jak pisałam w swoim poprzednim poście, chodziło mi o to, aby wiedzieć coś więcej i w tym momencie wiedzieć na co uważać...Pzdr
Początkujący
 
Od: 12 lip 2011, 12:53
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 2.0 16V.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323