Kochani, dwoje pracowników dwóch różnych serwisów w P-niu podają sprzeczne informacje dotyczące rozwiązania technicznego popychaczy zaworowych w tym silniku. Pierwszy twierdzi, że regulacja luzu zaworowego odbywa się za pośrednictwem podkładek, drugi, że przez wymianę szklanek mechanicznych (silnik ten rzekomo nie ma popychaczy z kompensacją hydrauliczną). Ten pierwszy twierdzi przy tym, że kontrola luzu zaworowego odbywa się przez odsłuch, drugi zaś, że przez demontaż pokrywy, który jest skomplikowany, bo wymaga demontażu całego układu rozrządu i kosztuje ponad 600pln + ewentualne koszty związane z wymianą szklanek. Bądź tu panie mądry... Ratujcie!
Aaa, jeszcze jedno – ten silnik ma ceramiczne gniazda zaworów ?
Mega mi się ten model podoba (hatchback), ale jestem zwolennikiem jazdy na gazie, więc przed zakupem te wiadomości są mi niezbędne do podjęcia ostatecznej decyzji...
Popychacze zaworowe w 2.0 150KM z 2004 roku
Strona 1 z 1
Witaj, owszem ten silnik ma ceramiczne gniazda zaworów, i osobiście Ci Drogi Kolego nie polecam gazu do tego silnika który i tak nie jest paliwożerny.. lepiej zagazować forda lub skode gdzie będą mniejsze koszty wynikłej z tego awari ...
- Od: 14 maja 2010, 10:31
- Posty: 81
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport
Dziękuję za odzew. A jaki zastosowany jest popychacz w tym silniku ?
Pozdrawiam,
Bartek v brachu
Honda HR-V 4WD 1.6/105KM/2001/LPG
VW New Beetle 2.0/115KM/1999/LPG
[S] Yamaha Majesty II 250/21KM/2001
Bartek v brachu
Honda HR-V 4WD 1.6/105KM/2001/LPG
VW New Beetle 2.0/115KM/1999/LPG
[S] Yamaha Majesty II 250/21KM/2001
- Od: 27 paź 2009, 14:36
- Posty: 15
- Skąd: Pyrlandia (P-ń)
- Auto: pseudo 4WD, niezniszczalna Honda HR-V
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości