Rozrusznik czy Alterator? HELP !
Strona 1 z 1
Witam wszystkich, dzisiaj moja M3 2.0 benzyna odmówiła posłuszeństwa, tj, ,,nie kręci rozrusznikiem,, ani ,,mru mru,, prąd jest światła świecą kontrolki też nawet radio, – lecz samochód musiałem dziś odpalić na popych.. dojechałem do domu zgasiłem i znowu to samo... Czy spotkał się już ktoś z podobnym problemem?
- Od: 14 maja 2010, 10:31
- Posty: 81
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport
Cześć. Proponuję podjechać do elektryka. Sprawdzi aku i ładowanie i będziesz wiedział. Jeżeli po odpaleniu trochę pojeździłeś i nic się nie podładował to będzie alternator. Pozdro
Pamiętaj że każda Mazda to kobieta, wiec traktuj Ją jak na kobietę przystało (interpretacja dowolna)
- Od: 13 sty 2011, 11:35
- Posty: 51
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 3; 1.6 benzyna 2005
Ale to, że nie kręci wogóle rozrusznikiem to dziwne... Wydaje mi się, że nawet jak akumulator jest słaby (za słaby żeby samochód odpalił) to powinien chociaż trochę przekręcić rozrusznikiem. Możliwe więc, że padł rozrusznik. Bo chyba nie ma w Mażdzie czegoś takiego jak odcięcie rozrusznika gdy akku ma złe parametry??
Najpierw jednak możesz sprawdzić miernikiem napięcie na akku i areometrem gęstość cieczy. Później można zacząć szukać dalej przyczyny...
Najpierw jednak możesz sprawdzić miernikiem napięcie na akku i areometrem gęstość cieczy. Później można zacząć szukać dalej przyczyny...
- Od: 8 wrz 2010, 20:28
- Posty: 53
- Skąd: Rumia
- Auto: Mazda 3 sedan, 2.0 benzyna, Kanada, 2004r.
,,Daj Boże,, żeby to tylko szczotki się zawiesiły.. koszt nowego 1600zł a koszt alternatora 2.400zł oryginał Mazda. Oj ostatnio mnie moja Magduś wystawia na ciężkie próby.. aha robiłem próbe odpalenia z drugiego samochodu kablami i nic a nic jedynie ,,na pycha,, co jest też niezalecane na wzgląd na katalizatory i sonde..
- Od: 14 maja 2010, 10:31
- Posty: 81
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport
zdaje się, że alternatory też można w ten sposób, za mniejsze pieniądze "uzdrowić".
Znając życie dają 12 m-cy gwarancji, a i w ASO kupi się to samo i też z 12 m-czną gwarancją, więc bez sensu przepłacać, tym bardziej, że nie jest to produkt Mazdy.
pierwszy lepszy link po wpisaniu w wyszukiwarkę Google "regeneracja alternatora", wcześniek tylko był z Panoramy Firm (katalog wszystkich u nich zamieszczonych)
http://www.auto-art.pl/index.php
Znając życie dają 12 m-cy gwarancji, a i w ASO kupi się to samo i też z 12 m-czną gwarancją, więc bez sensu przepłacać, tym bardziej, że nie jest to produkt Mazdy.
pierwszy lepszy link po wpisaniu w wyszukiwarkę Google "regeneracja alternatora", wcześniek tylko był z Panoramy Firm (katalog wszystkich u nich zamieszczonych)
http://www.auto-art.pl/index.php
- Od: 10 sty 2011, 00:23
- Posty: 242
- Skąd: Rawa Mazowiecka
- Auto: M6 GY 2004 CiTD HP /Impression
Citroen C4 1.6 HDI
Seat Inca 1.9 D 1Y
ropsson napisał(a):Witam, więc tak rozebraliśmy rozrusznik i do wymiany automat i bendix koszt ponad 300zł części + robota, zawodzi mnie ten samochodzik coraz bardziej bo to nie pierwszy tego typu numer...
Wybacz stary ale nic nie jest wieczne
Pamiętaj że każda Mazda to kobieta, wiec traktuj Ją jak na kobietę przystało (interpretacja dowolna)
- Od: 13 sty 2011, 11:35
- Posty: 51
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 3; 1.6 benzyna 2005
Uzupełnenie. Mazda 3 2.0 top sport benzyna, rocznik 2004 przebieg 110.000tys km, – owszem nic nie jest wieczne ale szczerze mówiąc spodziewałem się po maździe troszkę wiecj, poprzedni jeździłem Alfą 147 JTD i z ,,ręką na sercu,, nigdy mnie nie zawiodła nigdy jej nie pchałem żeby ruszyła w przeciwieństwie do M3 :–) ale to tylko samochód :–) pozdrawiam
- Od: 14 maja 2010, 10:31
- Posty: 81
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość